Capitolul 10-Sentimente

4 4 0
                                    

Am ajuns destul de repede, si ne-am dus toti în camere. Imediat ce am ajuns mi-am dat jos pantofii, si m-am dus in baie sa ma schimb. Tot ce vreau acum e sa dorm, pentru ca maine merg la munca, si nu vreau sa fiu obosită. Am iesit din baie, si l-am văzut pe Luke in pat, dormind. Mi-am pus rochia in cosul de rufe, si dupa m-am pus si eu in pat, si am adormit.

STEPH

Am ajuns in camera, si tot ce voiam era sa ma schimb si dupa sa ma pun in pat. Încă nu mi-am asezat hainele in dulap, dar cred ca mai am ceva lejer prin dulap, chiar daca mai mult voiam ceva de a lui Logan. Si dacă vreau, nu imi e greu sa il intreb. Trebuie sa il astept sa vina din baie. M-am asezat pe pat, si il astept aici. In 2 minute a venit si s-a asezat in pat.

-Logan? Il intreb si el isi intoarce capul spre mine.

-Mai imi dai o pereche de pantaloni, si un tricou? Adaug si el zambeste.

-Poți să iei tu ceva din dulap? Ma intreaba si dau usor din cap si murmur un "multumesc"

M-am dus in baie, unde m-am simtit atat de bine dupa ce am scăpat de rochie, si dupa ce m-am demachiat, pentru ca daca nu ma demachiam, arătăm foarte rau de dimineață, pe cand Ali nu prea are probleme. M-am îmbrăcat, si dupa am iesit din baie, si m-am dus spre dormitor. Logan ea in fund, pe pat, si era obosit, dar trăgea de el, si nu stiu de ce.

-Steph, putem sa vorbim putin? Ma intreaba, si dau usor din cap, si ma asez langa el.

-Poti sa începi. I-am spus si el a oftat putin.

-Era mai usor daca eram beat.

Am zâmbit la mica lui remarca, si nu stiu ce lucru vrea sa spuna, si cred ca e important, pentru ca nu l-am văzut deloc, pana acum, pe Logan emotionat, si putin stresat.

-Da-mi o sansă, te rog! Vreau sa-mi dai o sansă, si eu o sa fac tot ce pot sa nu o risipesc. Nu mai suport să stau cu tine, si sa nu pot sa te iau in brate si sa te sărut. Am nevoie doar de o sansă, si asta doar tu poti sa o oferim. Imi e greu sa stau cu tine in acelasi pat, si sa stiu ca eu nu te-am rugat, macar, sa-mi dai o sansă. Mi-e greu sa stiu ca esti in preajma mea, si mi-e mult mai greu să te văd cu Luke, dar macar am scapat de povara asta. Si nu o sa regret ce o sa fac.

Si si-a pus mainile pe obrajii mei, si dupa m-a tras intr-un sărut. Inima mea inca bătea atat de tare, si cuvintele lui imi tot răsunau in minte, facandu-ma sa zâmbesc, in timp ce buzele lui de contopesc cu ale mele. L-am sarutat si eu, si nimeni nu ma împiedică să fiu cu el, dar ceva ne împiedică, si din cauza asta nu o sa pot sa fiu cu el, chiar daca asta in doresc. Si stiu ca asta imi doresc, pentru ca si mie imi e greu sa nu il sărut atunci cand sunt cu el.

Si sărutul asta e din ce in ce în mai perfect, si nu vreau sa se oprească, vreau sa nu mai conteze nimic, nici aerul, nici macar o persoana, acum contăm doar noi doi, si atat. Intregul univers nu mai exista, atunci cand el ma sărută, si asta e doar a doua oara cand o face. Dar, din pacate, toate lucrurile astea exista, universul exista, persoanele exista, aerul, care ne impieda sa continuam sarutul, există, eu exist, si el la fel, dar noi nu.

-Logan... spun si dupa imi musc putin, care a fost si inainte muscata, doar ca de el.

-Nu sunt cu Luke, doar ca nu pot sa fac asta, si nu pot sa iti spun, imi pare atat de rau.

Ce s-a intamplat atunci e greu de uitat, si nu stiu daca pot sa il cred acum, imi e destul de greu. Din cauza asta nu putem sa fim noi, si sa fim doar el si ea.

-De ce nu poti sa-mi spui? Ce s-a intamplat, de este atat de grav, si nu poti sa-mi spui nenorocitul de motiv pentru care nu pot sa te sărut mereu, si sa te tin in brate. Spune-mi! A început deja sa tipe putin. S-a enervat, si asta din cauza mea.

Iubire La Extreme Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum