ALI
E deja ora 1, si de abia astept sa scap de aici, si sa ajung acasa. In seara asta mergem din nou la prietenii aia. Chiar mi-a plăcut sa cunosc oameni noi, si sa petrec timp cu ei. Si ca sa pot sa ma răzbune putin pe Luke, cu faza ca e cu Steph, il aduc si pe Alex. Nu imi place ca ma folosesc de el, si poate fac ceva gresit, poate mai bine anulez. Sau las asa, si ce o sa fie, o sa fie. Si poate de aici, din relatia asta falsă, pentru mine, o sa înceapă să imi placa de Alex, si o sa trec peste Luke. De fapt, nici nu am peste ce sa trec. Nu am avut o relatie, nu o sa avem, si asta e. Trec si peste asta. Lucrurile merg bine la munca, dimineata eram putin oobosită, pentru ca nu am dormit mult, dar acum nu mai sunt. Maine nu merg la munca, si nici Steph, poate iesim prin oras, si mai vorbim. Imi ridic capul, pentru ca aud cum se deschide usa, si pe ea intra Alex.
-Ali, pleci si tu acum? Ma intreaba si se asează pe canapeaua mica din birou.
-Acum? Mai avem o ora. Ii spun si ma uit spre el.
-Directoarea e plecată, si oricum, nu mai e mult si ieseam. Vrei sa te duc acasa? Ma intreaba si dau din cap ca nu
-Nu, vine Luke sa ma ia, dar ne vedem diseară, ok?
-Între tine si Luke sigur nu e nimic? Nu vreau sa faca o scena, adică... spune, dar il intrerup
-Sigur, doar... A glumit cu tine, nu e nimic intre noi. Plec si eu acum, il sun pe Luke sa vad daca poate sa ma ia.
-Bine, te astept jos! Spune si iese.
Am mai facut asa cand pleca directoarea, plecam putin mai devreme, si nu observa. Mi-am luat telefonul si 2 manuscrise si le-am pus in geanta. Plecăm la 5, si pot sa citesc putin pana atunci. Mai bine il sun pe Luke acum, ca sa stiu e sa fac. Imi scot telefonul si astept sa raspunda.
-Buna, Luke poti sa vii sa ma iei acum?
-Da, ajung in 10 minute, asteapta-ma in fata. Imi spune si dupa închid apelul.
Imi pun din nou telefonul în geanta, si ma duc spre scări. Ma duc pana la baie inainte, si dupa o sa ies afara. Sper ca Alex m-a asteptat, si nu a plecat. Tin la el, dar ca prieteni, nu mai mult. Am iesit si l-am văzut pe Alex stând pe o bancă. M-am dus si m-am asezat langa el.
-Pe la cat sa ajung astăzi la tine? Ma intreaba si isi o mana pe umărul meu.
-Pe la 5 fără 10. E cel mai bine. Ii spun si nu mai spune nimic.
Acum trebuie doar sa il astept pe Luke sa vina sa ma ia. Nu prea am subiecte de discuție cu Alex, sa vorbim si despre altceva decât ce pot sa vorbesc cu toti oamenii. Ma bucur ca m-a intrebat daca vreau sa ies cu el, dar pe bune, nu doar sa iesim la un suc. Inca imi pare rau ca am inceput cu o minciuna. Vad masina lui Luke si inainte sa ma ridic, si sa ma urc in masina, il sărut scurt pe Alex si plec. Ii spun "pa" si el la fel, si dupa urc in masina. Luke isi aprinde o țigară, si ma uit ciudat la el, pentru ca nu firma in masina, si nici nu stiam ca fuma.
-Ce-i cu tine de fumezi? Il intreb si se intoarce sore mine.
-Crezi ca stii totul despre mine? Crezi ca daca stau în aceeasi camera cu mine ma cunosti? Ma intreaba si incep sa ma enervez putin.
-De ce faci asa de la o singura intrebare? Nu stiam ca fumezi, nu stiam ca ai viciul asta. Ii spun si ma uit si eu la el.
-Fiecare are vicii, Alex nu are? Ma intreaba si nu se mai uită la mine.
-Aici e vorba de Alex, sau ce? Esti gelos pe el, pentru ca nu mai inteleg ce e cu tine!? Il intreb si se uită din nou la mine.
-Tot ce ma deranjează e ca il stii doar de 2 săptămâni, si esti deja impreuna cu el, doar atat. Si stii si tu ca te minți singura atunci cand esti cu el.
CITEȘTI
Iubire La Extreme
General FictionAlissya Devince crede că relatia ei merge bine si ca in curand o sa se căsătorească cu logodnicul ei. Dar ce se intampla cand Ali vede că logodnicul ei o inseala? Si ce se va intampla cand se muta la fratii ei gemeni, unde il întâlneste pe Luke, si...