Capitolul 11

3.7K 701 150
                                    


April

- Logan e acasă? e primul lucru pe care îl întreb atunci când Faith îmi deschide ușa și mă strecor pe lângă ea, fără ca măcar să îi aștept răspunsul.

Probabil speriată din cauza agitației mele, lasă ușa deschisă și mă urmează imediat.

- Logan?! Da, e acasă, așteptăm musafiri. Ce s-a întâmplat? mă întreabă îngrijorată. De ce nu mi-ai răspuns la telefoane?

Înainte să îi pot răspunde, Logan coboară scările în ritm alert și se oprește brusc pe ultima treaptă. Nu cred că eu sunt persoana pe care o aștepta, căci privirea îi fuge de la mine la Faith și înapoi de câteva ori și pare de-a dreptul dezorientat. Probabil că arăt ca o nebună în plină criză și scăpată de la ospiciu.

- Puneți de-un sabat? întreabă cu ezitare. Mă pot ascunde în pivniță până terminați!

- Nu, cu tine vreau să vorbesc! spun pe nerăsuflate și îl văd înghițind în sec.

Ochii îi fug din nou la Faith de parcă i-ar cere ajutorul și aproape că reușește să îmi smulgă un zâmbet cu chipul lui confuz. Se încruntă în timp ce mă analizează atent din cap până în picioare, pentru ca privirea să i se fixeze pe urmă undeva aiurea pe hol, peste umărul meu.

- Quinn!

Cum naiba a ghicit?

Apoi... mai multe lucruri se petrec concomitent.

- Faith! răsună glasul limpede al unui copil pentru ca, doar o secundă mai târziu, acesta să o îmbrățișeze.

Recunosc imediat ochii albaștri și mari ai copilului și totul îngheață în mine. În timp ce Faith se apleacă și îl îmbrățișează la rândul ei, nu îndrăznesc nici să respir. Nici măcar nu înțeleg cuvintele pe care i le spune, cu zâmbetul pe buze. Singurul lucru pe care mintea mea, și așa destul de zdruncinată, îl poate percepe, este că cei doi se cunosc. Bine. Că prietena mea știa de existența acestui copil și nu mi-a spus nimic, iar sentimentul de trădare îmi strânge inima ca într-o gheară rece.

Abia apoi îmi întorc privirea. În urma copilului, o pereche își face intrarea, iar gheara din pieptul meu își întărește strânsoarea. Holul mi se pare brusc prea aglomerat și am senzația că nu e suficient aer. Am venit aici sperând să găsesc răspunsuri la întrebările mele și am dorit să aflu adevărul despre Quinn. Ei bine, tocmai l-am aflat!

La doar câțiva pași de mine, Quinn mă privește încremenit, având-o alături de el pe femeia din lift. Probabil că toată durerea pe care o simt se regăsește în privirea mea, căci Quinn se încruntă imediat, iar îngrijorarea de pe chipul lui face să doară totul și mai mult.

Și totuși, singurul lucru pe care pot să îl fac este să îl privesc. În blugi și tricou, are aceeași nonșalanță sexi ca întotdeauna. Chipul de care mi-a fost atât de dor în ultimele zile este puțin mai tras decât de obicei și o umbră de barbă îi întunecă maxilarul. Arată de parcă ar fi avut și el vreo două nopți albe, ca și mine, dar la el are un alt efect. Dacă eu am ajuns să arăt cu adevărat ca o vrăjitoare, pe el îl face să arate și mai dezirabil.

- Ne întâlnim din nou!

Cuvintele spuse de blondă cu aceeași voce caldă pe care mi-o amintesc, aduc confuzie pe chipul tuturor.

- Din nou? întreabă Quinn aruncându-i doar o privire scurtă, pentru ca ochii să i se întoarcă imediat la mine.

- Vă cunoașteți? aud ca prin vis vocile lui Faith și Logan și îmi doresc să pot dispărea.

Pasiune și satin roșu (Seria Salem #2) (publicată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum