Capitolul 8

3.6K 690 86
                                    



Quinn

     Șocat, îl privesc cum se întoarce și, cu gesturi naturale, toarnă cafea în cinci cești mari, le pune pe o tavă, apoi îmi observă privirea uluită. Logan abia de știa să facă un amărât de ceai, iar acum... Ce face căsătoria din om!

     — Cine ești și ce-ai făcut cu prietenul meu? îl întreb speriat, iar Logan își dă ochii peste cap.

     — Stai liniștit, e făcută de Faith, eu doar o servesc și sper să nu vărs jumătate pe drum, rânjește el.

     Îl urmez cu ezitare în living, iar degetele mele strâng cu putere sticla de bere. Destăinuirea lui Logan m-a bulversat. Că era obsedat de Faith era ceva evident, dar nu pot să cred că și el a fost bântuit de ea în vise, așa cum mă chinuie pe mine April în fiecare noapte. Apoi rânjesc la rândul meu. Logan are dreptate, puțin îmi pasă dacă atracția dintre mine și ea e datorată vreunei vrăji, tot ce contează este că „semnele" arată că vom fi împreună.

     Mă opresc însă în ușă și, sprijinit de tocul ei, admir priveliștea din fața ochilor.

     Logan așează tava cu cești cu cafea pe măsuța din fața canapelei, apoi o ocolește și se apleacă asupra lui Faith. O sărută atât de fierbinte încât degetele ei se strâng pe cele câteva poze pe care le ține în mână, aproape boțindu-le, însă e sigurul mod în care poate ajunge la ea, pentru că bruneta e încadrată pe canapea de prietenele ei.

     Apoi, ochii mi se fixează pe April.

     Zâmbește în fața înflăcărării lui Logan și își apleacă privirea. Întregul corp mi se încordează când îi observ buzele date cu un ruj roșu aprins, pentru că devin fascinat de cât de uluitor arată. Moi și catifelate, parcă cerșind să fie sărutate. De mine.

     Dar geamătul care îmi urcă din gât când văd cum e îmbrăcată, nu îl mai pot opri. Cu o pereche de blugi negri, strâmți de parcă ar fi turnați pe ea și o bluză roșie, asortată cu rujul. Deși sunt prea departe ca să îmi dau seama din ce material e, aș putea paria cu viața mea că este din satin roșu!

     Sunetul care mi-a scăpat atrage atenția celor trei femei asupra mea și le salut ridicând sticla de bere spre ele, cu un rânjet pe față.

     — Bună!

     Trei chipuri frumoase sunt întoarse spre mine, dar fiecare dintre ele are întipărit pe el altă reacție. Faith e bucuroasă că mă vede, Piper arată de parcă ar fi văzut o stafie, iar April... Ei bine, nu pot să-mi dau seama, pentru că iar ascunde ceea ce simte, fir-ar să fie! Pentru o clipă foarte scurtă mi s-a părut că ochii i-au strălucit și se bucură că mă vede, dar a trecut atât de repede încât mă întreb dacă nu a fost doar în imaginația mea.

     Piper e prima care spune ceva și o face în stilul ei caracteristic.

     — Tu ce cauți aici?

     — Beau o bere! flutur din sticlă, apoi iau o gură din lichidul amărui.

     Roșcata își dă ostentativ ochii peste cap, apoi îi mijește spre mine.

     — Nu aici! Aici – în Salem!

     — M-am mutat aici! N-ai aflat încă? ridic nonșalant din umeri, apoi izbucnesc în râs când arată șocată.

     — Mă bucur că te-ai hotărât, în sfârșit!

     Faith se ridică și, în timp ce se îndreaptă spre mine, îmi trage cu ochiul, apoi mă îmbrățișează. Peste umărul ei, o văd pe Piper privind-o acuzator pe April și sunt uluit. Nu i-a spus nimic roșcatei?! De ce?

Pasiune și satin roșu (Seria Salem #2) (publicată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum