-3 ay sonra-
(Luhan)
"Çok mutluyum! Sonunda dans okuluma kavuştum!"
"Öhöm!!!"
"Tamam tamam sanat okulu diyecektim. Hala alışamadım Lu."
"Alışmalısın dostum. Çünkü her gün ben de burada ders vereceğim. Ayrıca Jongdae de yeterince ders almadı mı? Her zaman burada olacağız."
"Haklısın Lu. Ama sevgilimin ders vermesi konusunda çok da emin değilim. Ben kıskanç bir adamım."
"Tanrım.. Luhan'ı rahat bırak Minseok!"
Baekhyun önüme geçip bağırdığında hepimiz kahkahalara boğulduk. Tatlı sevgilimin bu hallerini çok seviyordum.
Geçtiğimiz zaman içinde altımız gerçekten büyük bir aile olmuştuk. Minseok'un sanat okulu açma hayalini gerçekleştirmek için ortak bir kumbarada para biriktiriyorduk. Ama Minseok bu durumdan çok umutlu değildi. Hepimizin desteği olsa da o kumbaraya ayırdığımız para o kadar da hızlı birikmiyordu.
İki hafta önce Minseok'un ailesi eski bir evi sattıklarını ve okulu açmak için paranın bir kısmını ona göndereceklerini söylemişti. Jongdae'nin ve benim ailelerimiz de bir miktar para göndermişti. Baekhyun durumu ailesine anlattığında yüklü bir miktar para da onun ailesinden gelmişti. Böylelikle eskiden dövüş okulu olarak kullanılan iki katlı bir binayı satın alıp içini dekore edecek parayı tamamlamıştık.
Bir hafta önce dövüş dersleri için de bir hoca bulmuştuk. Çin'den yeni taşındığını ve kalacak yeri olmadığını da öğrenince hepimizin aklında tek bir şey vardı. Tabi ki ona bir oda kiralamak..
Jongdae, Minseok'un odasına taşınmıştı. Yixing ve Chanyeol iki aydır birlikte oldukları için ikinci kattaki odada birlikte kalıyorlardı. Baekhyun da benim odama taşınmıştı. Doğal olarak evde üç tane boş oda vardı.
Tao da alt kattaki boş odalardan birine yerleşmişti. Eşyalarının geri kalanını almak ve ailesine bu haberi vermek için Çin'e gitmişti. Biz de o gelene kadar son hazırlıkları yapmak istiyorduk. Çünkü üç gün sonra okulun açılışı vardı ve Tao yarın akşam geliyordu. Üstelik bu süreçte epey kayıt da almıştık.
Yixing'in hatırlatması üzerine alt kattaki boş olan iki odamız için de ilan vermiştik. Akşamüzeri eve gittiğimizde görüşmeye gelecek olan iki kişi aramıştı.
"Bence artık eve gidelim Minseok. Hem görüşmeye gelecek olanlar için de hazırlanmamız gerek."
"Yixing haklı sevgilim~ Zaten aldığımız kayıtlara bakmalıyız. Açılış için öğrencileri ve ailelerini davet edeceğiz. Bir de Luhan yeni broşürleri hazırladı. Son kontrolleri yapıp basılması için göndermemiz gerek."
"Madem öyle diyorsunuz gidelim o zaman."
"Bu akşam içkiler benden! Annem kutlama yapmamız için yine para gönderdi! Ev için görüşmeye gelenlerden sonra kutlarız!"
Sevinçle konuşan sevgilime arkasından sarılıp başımı omzuna yasladım. Bizimle yaşamaya başladığı günden beri hayatının değiştiğini söylüyordu. Bunu bildiğim için mutlu hallerine kalbim dayanmıyordu.
"Sevgilim bize bira ısmarlayacakmış. Doğru eve gidiyoruz çocuklar!"
Kapıyı kilitleyip oradan çıktık. Evimize yakın olduğu için yürüyerek markete gittik. Sonra da elimizde bira, cips ve çerez poşetleriyle evin olduğu sokağa doğru yürümeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayaller.. ✓
FanfictionAna Karakterler: Luhan, Jongdae, Minseok XiuChen BaekHan mini ficidir.