*A więc rozdział szósty ląduje w waszych rękach!<3
Zapraszam do czytania <3*"Obietnice bywają jak wata cukrowa, słodkie, rozdmuchane i zupełnie bezwartościowe"
*Tydzień Po*
*Even*
-Wytłumaczysz mi w końcu co się z tobą dzieje?-spytała Noora idąc obok mnie a moi przyjaciele spojrzeli na mnie wyczekująco.
-No właśnie to się robi nudne, Even...-jęknąła Sana opierając się o moje ramię.
-Ale przecież u mnie wszystko jest dobrze.-parsknąłem śmiechem a Noora przewróciła oczami.
-To chodzi o ciebie i Isaka?-spytały dziewczyny w tym samym czasie a ja westchnąłem.
-Jest wszystko dobrze. NAPRAWDĘ!-usmiechnąłem się i oparłem o siedzenie.
Dziewczyna zmarszczyła brwi i spojrzała na Sane wzruszając ramionami.
-Wiesz...W sobotę u mnie impreza...pójdziesz?-usmiechnęła się Noora poprawiając blond włosy za ucho.
-Oczywiście że pójdę.-błysnąłem ząbkami a blondynka się ucieszyła.
-To o dwudziestej u mnie!-oznajmiła a po chwili zrobiła taką minę jakby wpadła na jakiś pomysł.-weź ze sobą tego swojego blondynka.
-Ten blondynek ma imię Sætre.-zachichotałem i lekko się zarumieniłem.-Ale jak chcesz to chętnie pójdzie.
-Uwielbiam robić z tobą interesy Næshim.-dała mi kuksańca w ramię i usmiechnęła się ukazując rząd białych ząbków.
-Ja z tobą rownież.-jęknąłem i delikatnie zacząłem rozmasowywać miejsce, w które mnie uderzyła.
Ta kobieta miała moc.
Poczułem jakieś wibrowanie w kieszeni więc marszcząc brwi wyciągnąłem telefon.
-Kto do ciebie napisał?-Noora spojrzała na mój telefon i usmiechnęła się.-żabka?
Zsczęła się nieopanowanie śmiać a ja wzruszyłem ramionami i rownież parsknąłem.
-Miała być ropuszka ale on nie chciał.
Żabka♥: Ratuj mnie człowieku. Matematyka!
-Matematyka? Też jej nie ogarniam.-odezwała się Sana
Żabka♥: Pole trapezu! Jakie! Help me plizzz!
-Jakie jest pole trapezu?-zmarszczyłem brwi a Noora uderzyła się z otwartej dłoni w twarz.
-Powiedział osiemnastolatek.-parsknęła.- a+b*h:2 -usmiechnęła się a ja szybko odpisałem Isacowi.
Ja: a+b*h:2 ♥
Żabka ♥: kocham cię♥♥♥ A teraz paaa bo facetka się patrzy!♥♥♥
Ja: Oj Isac, Isac...
-Jezu...Jacy wy jesteście słodcy...-powiedziała Noora robiąc przesłodzoną minę.
-Dziekujemy!-wyszczerzyłem ząbki a mój rumieniec się powiększył.
-Oj Even, Even...
♥-♥
*6 ROZDZIAŁ JUŻ ZA NAMI!
Gwiazdkujcie, komentujcie i czytajcie XD
A ja mówię paaa XD
Teletubisie mówią pa pa! ♥
CZYTASZ
Wszystko dla Ciebie // Evak
Fanfiction"Jestem tu, pamiętaj, trzymam cię, pamiętaj, złapie cię, pamiętaj, będę, pamiętaj, ale ty też bądź... Pamiętaj!"