След панаира, по пътя си говорехме за това ,което се случи,и какъв филм стана само за един ден!!Бяхме уморени ,пък и беше станало късно...решихме да се прибираме!Аз веднага легнах и заспах....започнах да сънувам...
Вървях в една гора и някой ме викаше,беше красив женски глас,продължих да вървя и пред мен се появи красива млада дама,цялата в бяло,и много много красива:
-Моли..трябва да се пазиш от сестра ми...Сянката!!
-Но..защо??Какво иска тя от мен??
-Отиди до потъналата чешма...
-Къде е тя???
-Ще я намериш точно в най-неочаквания момент....
-Но почакай...какво да потърся там???
-Ще я намериш...стига да си достатъчно силна!В този момент тя се изпари и аз се събудих плувнала в пот!!!Погледнах навън и видях ,че вече е сутрин!Влязох в банята и размишлявах по съня си...Трябва да намеря тази чешма!? Но къде е??Какво ли търся???... всички тези въпроси се въртяха в главата ми!!
Излязох от банята,закусих и реших да помогна на нашите с градината!-Бабо...какво знаете за потъналата чешма???
Те двамата се спогледаха!
-Била е потънала наистина много отдавна,още не сме били родени,но моите баба и дядо ми разказваха,че преди много време е имало чешма...
-Разкажете ми!!
-Но това е само легенда,никой не я е намерил...един ден,едно момиче,на което много му се подигравали за това как изглежда,понеже било често с едни и същи дрехи и то черни.Та...тва момиче,един ден отишло за вода на тази чешма...и сестра и дошла,а тя била пълна противоположност на нея..често им викали черната и бялата,имали са имена,но тей като е било много отдавна ,ги забравили...и така..бялата вървяла с усмивка на лицето и си тананикала,докато другата вървяла съвсем спокойно...Черната почнала да пълни вода,а Бялата се опитвала да я разсмее но без резултат!!Както си говорели за това,че Черната никога не се смяла и цялата земя се разтресла ,всичко наоколо се тресяло,а чешмата почнала да потъва,под нея се отворила голяма черна дупка,Бялата избягала,но чешмата засмукала Черното момиче...Бялата и казала,че отива за помощ,и като се върнала нито следа от сестра и,нито от чешмата!!
-Бабо...кои са се подигравали голямо на Черната??
-Ооо незнам,било е мн отдавна,по времето на моите пра баба и дядо!!
-Добре бабо,благодаря ти!Слязох на центъра и видях как всички са седнали на една маса и бъбрят!
-Хайде Моли,голямо спане!!-Казаха всички
-Мога да ви кажа,че съм станала в 8 часа!!
Продължихме да си говорим,и Люси както си държеше телефона ,просто изписка от щастие...
-Какво става Люси??
-Днес Джеймс ще дойде да ме види!!
Всички се зарадвахме!
Не ни се седеше на едно място,и решихме да вземем семки и да отдидем в парка и да играем с топката!!
-Айде да играем волей?!
-Вие играйте,аз ще се включа после!-казах и отидох да седна
По едно време някой ме хвана за рамото,и аз се стреснах,обърнах се и видях Стефан!
-Оф Стефан изплаши ме!-казах аз и го прегърнах
-Моли какво става,ти винаги играеш,рядко отказваш,и също те виждам,че си отнесена!!??
-Нищо ми няма...уморена съм това е!!
Той ме погледна с пъстрите си очи и ме попита пак...а аз не се сдържах,имах нужда да разкажа на някой!Разказах му,и той седна до мен.Той хвана ръката ми и ме попита какво ще правим,а аз казах,че незнам и се сгуших в него,след което той ме целуна по челото и каза:
-Всичко ще се оправи!!!Аз съм тук!
След тези думи аз го погледнах и той ме целуна!!!Хеййй!!Тва е новата глава,надявам се да ви харесва!Не забравяйте да гласувате ⬇ !!!
💗💗💗😂😂💓🐼👑
YOU ARE READING
„Мистерията"
FantasyИсторията за едно момиче живеещо далеч от обикновенния живот,винаги в града и вечно заето,момичето се казва Моли. Моли решава да си почине от градския живот .Тя отива в едно отдалечено от града село,и намира приятели,но нещо странно става там!Дали и...