Наистина ми беше мн странно,но бързо го заравих,тъй като може е било просто сянка...та както и да е прибрах се към 23:30 ,момчетата ме изпратиха,тъй като беше тъмно .На следващия ден момичетата ме викнаха на ранина щото се готвехме за бал с маски,защото си бяхме измилили летен хелоин...и трябваше всички да се съберем и да приготвим приготвим нещата.Тогава Крис и Майк бяха на работа цял ден,а Уил беше извън село.Дойдоха Анджи,която ни оправи косите,Люси,която помогна с грима,Пресито и още две момчета...едното се казваше Стефан,името му ме натъжаваше,но почнахме да си говорим с прякори:
-Малинооо!!!
Така ми казваше той,а аз:
-Кюсенце...!
Понеже беше мн нисък!
Другото момче се казваше Дани,той не беше от нас,беше приятел на Анджи от града . На мен ми изправиха косата,но се гримирах сама,бях въмпир,Люси котка,Анджи захарен скелет,Дани също беше скелет,Пресито беше като пребита и да!
Дойде време за партито което беше към 19:00...аз бях облечена с една черна до над коленете дантелена рокля.Анджи беше с подобна на моята,но с гол гръб в бебешко розова.Люси беше с прилепнала черна рокля също с гол гръб,а Пресито беше с една късичка рокличка с панделка на гърба в черен цвят.
Събрахме се всички,но по едно време Крис и Майк дойдоха заедно с Уил за изненада,а след него дойде той....застанах на място,едва си поех въздух,бях стъписана... СТЕФАН...момчето което харесвах в улище!Какво правеше тук той?Погледна ме от глава до пети,все едно,чак сега разбра,че съществувам!
-Уау,Моли!какво првиш тук?Много си красива?
*Сега ме забеляза*исках да му кажа,но беше толкова готин и изненадващо мил?!
-Стефан?Ти..а...какво правиш тук?-Това е моето село,тук съм всяка ваканция!
Изненадах се,но го приех готино...РАДВАХ СЕ!!!
Щом започнаха танците,всички почнаха да се радват да пият,общо взето като парти,но докато се развихрях,нещо ме накара да погледна през прозореца.Аз погледнах и отново видях сянката,но този път седеше там,и ме зяпаше,докато отида да викна Крис да я види,тя вече беше изчезнала!
DU LIEST GERADE
„Мистерията"
FantasyИсторията за едно момиче живеещо далеч от обикновенния живот,винаги в града и вечно заето,момичето се казва Моли. Моли решава да си почине от градския живот .Тя отива в едно отдалечено от града село,и намира приятели,но нещо странно става там!Дали и...