Ekim: Midem ağrıyor, nefesim daralıyor;terliyorum. Öyle böyle değil, sanki yağmurun altında kalmışım. Ellerim titriyor, ses atsam... O da titrer. Birinin beni aciz görmesinden korkuyorum.Ekim: Her gece yatmadan önce an em görmesin diye yatağımın arkasında kalan kısma, duvarıma, bir simge koyuyorum. Dün bir yağmur damlası koymuştum, şimdi içimden oraya kalp yapmak geçiyor. Ve inan, daha önce hiç kalp çizmedim.
Ekim: Ceren bok bile çizdi ama, kalp yok. (pekala, bunu bilmesende olurdu.) Saçlarım yağlı ve sıksam patates yaparım. How ı met your mother 'ın yedinci sezonunu bitirdim.
Ekim: Odama kapandım, işemek için dışarı çıkıyorum bir tek. Bi de seninle konuşuyorum işte. Arada sırada yaşlı kaplumbağalar gibi kafamı filmden kaldırıp anneme bakıyorum. Annem de bana bakıyor, sonra korkup kaçıyor.
Ekim: Babam bir kaç defa camı açtı ve banyo yapmamı söyleyip gitti. Bilemiyorum. Bugün banyo yaparım belki. Fakat çok sıkkın canım. Ahmet bile geldi dün, küçücük boyuyla endişelenmiş gelmiş.
Ekim: Ceren depresyona girdiğimi söylüyor. Neyse, sadede gelelim. Bunları sana anlatıyorum çünkü, tüm bunların sebebi sensin. Çocukların gösterisi var iki saat sonra ama gidemem. İğrencim.
Ekim: Senin yüzünden hepsi. Sen ve salaj mesajların yüzünden. Gerizekalı kalbim yüzünden. Ceren'in salak tespiti yüzünden.
Deniz Teresa : Ben ne yaptım ki?
Ekim: Beni kendine aşık ettin.
Deniz Teresa :Hı?
Deniz Teresa : jdjsjshs cidden mi? Bunu demek için bu kadar uzun yazdın mı gerçekten? Bir şaka için?
Ekim: ŞAKA DEĞİL GERİZEKALI!
Ekim: KALBİM SENİNLE KONUŞUNCA MARATONDA KOŞUYOR!
Ekim: AŞIĞIM SANA BEYİNSİZ TERESA!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk meselesi |Texting
Cerita Pendek"Sana aşığım." "Kaydırma yapmışsındır , sen. Ben değilimdir o. " ***** 080317'