Yirmi Dörtün Son Sözü; Yirmi Beş.

12K 858 40
                                    


Ekim: hey!

Ekim : Teresa!! Nasılsın canısı?

Deniz Teresa : iyiyim canısı shhshshs sen?

Deniz Teresa : Ayrıca doğum günü hediyeni çoook beğendim.

Deniz Teresa :  Bana cidden Rahibe Teresa'nın biblosunu aldığına inanmıyorum!

Ekim : Hehe..

Ekim: napıyım? Orijinallik kanımda var nsjsjdjdnd

Ekim : Ama güzel?

Deniz Teresa : Evet, çok güzel bjvgbcggg

Deniz Teresa : Teşekkürler, güz güzeli.

Ekim : Rica ederim yaaa ne demek :)

Ekim: Eee napıyorsun?

Ekim: Ben sıkıldım da parkta oyun oynuyorum. Sende gelsene.

Deniz Teresa : Yaa çok isterdim ama maalesef işim var :(

Ekim : Peki.

Ekim: Tamam, sonra görüşürüz bay bay!

Telefonu kilitleyip, cebime koydum. Taktravellinin bir ucuna oturup, ellerimi çeneme yasladım. Çocuklar da kaydıraktan kayıyor ya da salıncakta sallanıyordu.

Sinirim bozuldu.

Gelsin istiyordum, ama o çocuk ne yapsın diye hemen olaya dahil olan iç sesimi oflayarak kovaladım. Ayaklarımı taktravellinin iki yanına koydum, yere değdiğini düşünmemeye çalışıp gözlerimi kapattım. Gülümsemem yüzüme yerleşti. Eskilerden minik bir anı dokundu yüzüme, hiç düşünmeden rüzgarla uçan saçlarımın arasına sakladım o anımı.

Hatırlarım saçlarımda kalsın istedim.

Birden taktravelli havalanınca sıkıca elimi önümde ki yapıştırdım ve gözlerimi açtım. Karşımda yazlık mavi tişörtü ve traş olmuş saçlarıyla bana sinsice sırıtan Deniz'i görünce birden gülümseme isteği ile doldum. Halbuki bu hainliği ödemesi gerekirdi.

Olsun dedim, gülümsemesini saçlarıma sakladım.



****

Aşk meselesi |Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin