4

103 11 3
                                    


  Καλή ανάγνωση!! ^^


«Όλα καλά;» με ρώτησε η Yoona καθώς την πλησίαζα.

Όταν έφτασα αρκετά κοντά της συγκράτησα τον εαυτό μου να μην ουρλιάξω και τραβήξω την προσοχή. «Όχι» απάντησα και ένα τεράστιο χαμόγελο απλώθηκε στα χείλη μου. Αφού με ρώτησε τον λόγο της είπα ότι θα το συζητούσαμε σπίτι.

Μπήκαμε μαζί στην αίθουσα των οικονομικών και καθίσαμε τελευταίο θρανίο, γωνία, στη μεριά του παραθύρου. Ήμασταν τυχερές που βρήκαμε αυτή τη θέση γιατί συνήθως ήταν πιασμένη. Όταν δύο άτομα στάθηκαν πάνω από το κεφάλι μας κατάλαβα τον λόγο.

Ο Jungkook, φορώντας μία κουκούλα που έκρυβε το μισό του πρόσωπο χαμογέλασε αμήχανα και πριν πει οτιδήποτε ο νεαρός μάνατζερ του τράβηξα την Yoona, που δεν είχε καταλάβει τίποτα και κάτσαμε στο αμέσως μπροστινό θρανίο.

«Γιατί αλλάξαμε θέση;» ρώτησε εκείνη ελαφρώς ενοχλημένη.

«Έτσι» είπα αόριστα.

Η φίλη μου ξεφύσησε και κοίταξε πίσω της. Ακολούθησα το βλέμμα της και βρεθήκαμε και οι δύο να αντικρίζουμε το απορημένο ύφος του Jungkook.

Γυρίσαμε γρήγορα μπροστά και εκείνη κούνησε το κεφάλι της έκπληκτη, όταν συνήλθε ξανά γύρισε πίσω και είπε ένα γρήγορο "γεια".

Κοιτάξαμε η μία την άλλη και γελάσαμε απαλά αλλά σταματήσαμε όταν ο καθηγητής μπήκε στην αίθουσα και άρχισε το μάθημα.

Δεν συμμετείχα και πολύ σήμερα, όχι ότι συμμετείχα γενικά μιας και τα οικονομικά δεν ήταν το φόρτε μου, αλλά η σκέψη και μόνο ότι ο Jungkook καθόταν πίσω μου έκανε την καρδιά μου να χτυπάει κάθε φορά που τον άκουγα να μιλάει ή να κάνει τον παραμικρό θόρυβο με αποτέλεσμα να μην μπορώ να συγκεντρωθώ. Κάποια στιγμή μου πέρασε από το μυαλό ότι πρόδιδα τον Yoongi, αλλά δεν ήταν αλήθεια μιας και ο Yoongi ήταν για εμένα περισσότερα από ένα idol.

Το κουδούνι χτύπησε και όλοι βγήκαμε έξω, εκτός από εκείνον και τον μάνατζερ του. Είχε έρθει η ώρα να πάμε στην αίθουσα που κάναμε ιστορία αλλά πήγα μόνη μου μιας και η Yoona θα συναντούσε κάτι φίλους της για λίγο.

Έτσι μπήκα στην αίθουσα και έβγαλα τις σημειώσεις για το φεστιβάλ κάνοντας κάποιες μικρό αλλαγές και ακούγοντας μουσική, το So Far Away του Yoongi.

Δεν είχα καταλάβει ότι κάποιος είχε καθίσει δίπλα μου μέχρι που μου έβγαλε το ακουστικό κάνοντας με να γυρίσω τρομαγμένη να τον κοιτάξω. Φυσικά και ήταν ο Jungkook.

Η Μελωδία της Καρδιάς (BTS Greek ff)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora