Sokakta tek başıma salak salak yürüyodum.İçtiğim içkinin ve sigaranın etkisiyle iyice sersemledim ama hala bilincim açık ve olası bir şeyde kendimi çok da güzel koruyabilirdim(!) Altımdaki kısa şort üstümdeki tişört ve deri ceket beni ne kadar seksi yapsa da gerçekten üşüyodum.
''Pislik herif dokunma bana !!'' sesin geldiği yere aniden kafamı çevirdim.Kimse yoktu.Lanet olsun! Sesi bir daha duyduğumda ara sokaktan geldiğini fark ettim merakımla oraya ilerledim.Gerçekten seksi bir ahmak kızı düzmek için uğraşıyodu.
''Bırak onu piç kurusu!'' dediğimde bana bakışını görmenizi pek de tavsiye edemicem.Sesli bir kahkaha attı.Tanrım ne sinir bozucu!Onun o beynini ezmek istiyodum.Evet istiyodum!
''Bırakmazsam o küçük ellerinle beni döver misin güzelim ? Gerçekten çok komiksin ve şimdi bu kıza yapıcaklarımın 2 katını sana yapmamı istemiyosan defol!!'' Upss sanırım beni becericek.
'' O sikik çeneni kapat ve kızı bırak '' sanırım bu iş kolaya gidiyodu. Kızı bıraktı bir iki adım ona yaklaştığımda beni kendine çekti.Bedenimi soğuk duvarda hissetiğimde erkekliğini resmen bana dayadı.''Adım Zayn..Zayn Malik.Benden kaçamazsın bebeğim'' Görücez Malik..
MERABA BEN YENİYİM BU HİKAYE BİRAZ KARANLIK.SÜRÜKLEYİCİ OLUCAK BUNA İNANIYORUM.DEDİKLERİNİZİ DİKKATE ALIP DARK'I ONA GÖRE YÖNLENDİREBİLİRİM.ÖPTÜM :D