2.BÖLÜM

280 38 20
                                    

  Sırtımda derin bir acı hissettim ve sanırım beni duvara fırlatmıştı.En son duyduğum şey '' Benimle inatlaşma Alex ! '' Olmuştu ve gerisi karanlık...

   Kendime geldiğimde  yumuşak bir yerde olduğumu anladım.Yataktaydım.Yavaşça gözlerimi araladım ve yatmakta olduğum yerden doğrulmaya çalıştım. Etrafıma baktığımda simsiyah duvarlar dikkatimi çekti. Odayı incelemeye başladığımda dolabın, duvarların, neredeyse her yerin siyaha bürünmüş olduğunu gördüm.Bir anda kapının açılma sesiyle kafamı o yöne çevirdim.Zayn..Zayn içeri girmişti.

   '' Ayılmışssın'' soğuk sesi kulaklarıma dolduğu anda hatırladım her şeyi. Beni duvara fırlatmıştı.Evet abartmıyorum fırlattı.Bunu sadece ona karşı geldiğim için yapmıştı.Hatırladım evet şimdi dank etti kafama.İşte o anda tüm kan beynimde toplandı.Sinir kat sayım artmaya başladı.Bir anda yataktan kalktım ama dengemi kaybedip sendeledim. Hemen yatağın ucuna tutunup kendime geldim. Zayn bana doğru adım atmaya başladı.Adi.

   '' Sakın bana yaklaşma pislik herif. Uzak dur benden sana sadece karşı geldim diye yaptın değil mi bunları ? Senin aklın nerde ? Ah doğru o koca sikin beynine yer bırakmıyor değil mi ? Bana yemek yemem için dakika veriyorsun ardından sınırlar getiriyorsun ?! Ne kadar adil bu ? Ben senin kölen miyim söylesene ! Gerzek kafandan neler geçiyor şimdi  beni burdan aşağı atmak falan mı ?! Hadi ama konuşsana ! ''  Bunları söylerken sinirden domatese döndüğüme yemin edebilirdim. Erkekliği aklından fazla mesai yapıyor sanırım. Gözlerindeki karanlığı görebiliyordum. Ne kadar sinirlenirse sinirlensin ben onun istediği gibi kullanabileceği bir eşyası değildim olmayacaktım da ! Daha tanışalı iki gün olmadan eziyet ediyordu aptal.Elleri dikkatimi çekti. Yumruk yapmıştı. Şimdi yavaş yavaş ona kafa tuttuğuma pişman olmaya başlıyordum ki elimi boynuma götürdüm ve ağrıyı hissettim.Az bile söylemiştim.

      '' Benim sikimin büyüklüğü neden seni bu kadar ilgilendiriyor ki bayan ? Ama işin asıl kısmına gelirsek o sesin fazlasıyla yüksek çıktığını söylemek isterim ve şimdi seni burda öldürebilirim deneyimim var hiç acımam sende benim için bir sürtüksün.Kimse bana karşı gelemez anladın mı ?! Bana aptal deme hakkını kim veriyor sana asıl aptal olan sensin o küçük beynin sadece zevk için çalışıyor eğer biraz aklın olsaydı benim kim olduğumu bilir ve ona göre konuşurdun ! '' 

   Son cümlesinden sonra yumruğunu duvara geçirdi. Piskopat olduğunu dışardan bile fark edebilirdiniz.Bunları söylerken gayet sakin gözüküyordu ve benimle alay eder gibi bir hali vardı takii duvara iz bırakana kadar.

    '' Ah sen mi ?! Senin kim olduğunu biliyorum ego manyağı, zevk düşkünü birisin. Benimle tartışmak yerine git bir kızı becer mesela. En iyi olduğun şey ! '' Bunları söyledikten sonra Zayn'i itip kapıdan çıktım. Merdivenlerden aşağı inip salonda olan ceketimi aldım. Tam ayakkabılarımı alacakken masada olan telefonumu gördüm masaya yönelip onu aldım. O sırada yukarda bir şeylerin kırıldığını duydum ardından '' siktir '' sesi. Umrumda mı açıkçası hayır değil.

      Tam kapıdan çıkıcakken Zayn kolumdan tuttu. Ona döndüğümde , '' Sen tam bir sürtüksün '' dedi. Hah sen farklısın sanki ! Kolumu bıraktığında yürümeye başladım ama bir an duraksayıp '' Zayn !! '' diye seslendim o da tam kapıyı kapatıcakken bana döndü. Ben ise ona orta parmağımı çıkartıp '' Zevk manyağı '' diye bağırdım. Bu hareketim onu sinirlendirdi evet biliyorum. Ama benim yaptığım tek şey arkamı dönüp yürümek oldu.

------

    Evet Alex şimdi nereye gidiceksin bakalım ? Gecenin bir yarısı nereye gidebilirim ki ? Sahile doğru yürümeye başladım boş bir bank bulup oturdum. Telefonumu kurcalayıp gecenin bu saatinde kimi rahatsız ediceğime bakındım. Tam da o sırada Zayn'den mesaj geldi. Bir dakika Zayn mi ?! Bu piç benim numaramı ne zaman aldı. Şimdi deliricem ciddiyim. Üstelik kendini de kaydetmiş sersem.

DARK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin