Bölüm Parçası : Big Sean-I Do It. İyi Okumalar :)
Ah ne kadar güzel! Tam tamına bir gündür burdayım bu yetmezmiş gibi bir de Zayn'in bana yapıcaklarını oturup dinliyordum.Neymiş çok konuşuyormuşum, inatçıymışım.Yok ya ! Tabii her kız ona karşı koyamıyordur elbette ama ben böyle yapınca gururuna yediremedi kesin ki bu benim zerre umrumda değildi.Bir gün bana bir yıl gibi gelmeye başlarken Zayn bu işten daha da zevk alıyordu.Tam bir ruh hastasıydı.Evet öyleydi.Ben bunları düşünürken bir ses düşüncelerimi böldü.
'' Alex sana diyorum dinlesene beni lanet olası. '' Kaba herif.Bir şey düşünüyorum sonuçta hem banane.
'' Duymamış olabilirim dimi aptal.Beni burda zorla tutamazsın nerden girdin hayatıma siktirip gitsene sen! '' Gözlerimi kısarak ona bakmaya devam ederken kahkaha attı.Tanrım muhteşemdi.Bu kadar sempatik olmayı nasıl başarıyordu bilmiyorum ama ona dayanmak gerçekten zor.Bunları düşünmeye devam edersem şu an orgazm olabilirdim.Kendime içsel bir tokat atıp kafamı başka bir yere çevirdim.Aman ne çok fark etti her yer siyah duvarlarla kaplı.
'' Unutma güzelim sen bulaştın.Orda o kızı becermeme izin verseydin bunlar olmazdı.'' Hah! Keşke öyle yapsaydım.Pis meraklı Alex.Aptalsın Alex.İç sesim bana laf atmaya devam ederken gözlerim bana yaklaşmakta olan Zayn'e doğru kaymaya başladı.Her adımında parfümünün kokusu daha da burnuma doluyordu. İçimde olan şeyler beni şaşırtmaya devam ederken Zayn de yaklaşmaya devam ediyordu.Fakat ağzından tek bir kelime çıkmazken suratındaki ifade düz bir şekil almıştı.Sonunda aramızda yaklaşık 5 santim kala durdu.Oh tanrım çok yakınız!
''Alex çok iantçısın.Benim olana sahip olurum.Sen benimsin.Benim malım.Aramızda tek bir duygu bağı yok.Olamazda.Zevk için burdayım.Ve şimdi sana sahip olucam.'' Söyledikleri karşısında biraz gururum incinsede sinir kat sayım yükseliyordu.Bana benim malımsın demişti.Ona ait değildim kesinlikle.Şu zamana kadar bir çok erkekle beraber oldum ama kimseye bu cesareti vermedim.Erkekliğine diktiğim gözlerimi yüzüne çevirdim.Eğer ayaklarımı bağalamasaydı o çok zevk aldığı yerlerini tekmelerdim.Belki de bunun için bağlamıştı.Alexis şu an bunu düşünmek için uygun mu sence ? İç sesim..iç sesim... Zayn'e her ne kadar sinirli olsam da dayanamıyordum.Dudakları beni kendine çekiyordu.Sanki aramızda bir mıknatıs vardı.
Fark ettim ki ayaklarımı çözmeye başlıyordu.Çözdüğünde ise canım acısa da bileklerimi oynattım.Bunu yaparken yüzümü buruşturdum bu onun hoşuna gitmiş olacak ki yarım ağız gülüşüyle selamladı beni.Sinir bozucu.Aptal.Zevk düşkünü.Egoist.Seksi.Çekici.Fazlasıyla mükemmel.
Bana biraz daha yaklaşmaya başladığında benimde nefes alış-verişim düzensizleşiyordu.'' Başlıyoruz Alex'' sesindeki şehvet beni büyülemişti bir bakıma.
Dudaklarını dudaklarımda hissettiğimde şimdilik nazik davranıyordu.Ben de ona karşılık vermeye başladığımda işte şimdi tüm zevk dalgalarını benim vücuduma göndermeye başladı.Yavaş başlayan öpüşmemiz iyice alevlenmeye ve bizi en azından beni de yakmaya başladı.Ellerini kalçama koyduğunda beni kucağına çekti ve şu an eminim daha rahattır.Bir elini kalçama yerleştirip diğer elini tişörtümü yukarı kıvırıp göbeğime doğru yolculuğa çıkardı.Benim ellerimse o muhteşem saçları arasında gezintiye çıkmıştı.Hafif hafif üzerinde haraket etmeye başladım.Belimde olan eli beni daha da kendine çektiğinde erkekliğini tam altımda hissettim.Dili ile benim dilime işkence uygularken ikimizin de bu iş hoşuna gitmeye başlamıştı ama aramızda en ufak bir duygu bağı yoktu.En azından şu anlık öyleydi.Zayn'in üzerinde olan hareketlerimi hızlandırdığımda ağzıma doğru küçük bir inleme çıktı.Elim pantolonuna doğru yol alırken o da göğüslerimle oyalanıyordu.