MERHABA YENİ BÖLÜMLE YİNE BEN GELDİİM :D UMARIM BEĞENECEĞİNİZ BİR BÖLÜM OLUR.YAZIM HATALARIM OLURSA MAZUR GÖRÜN.MUTLAKA ŞARKILARLA OKUYUN. HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM VOTE-YORUM İÇİN KOCAMAN ÖPTÜM :*
Bölüm Parçaları:
-Evanescence-Bring Me To Life
-Evanescence-My Immortal
-Katy Perry-The Grace Of God
- ZAYN MALIK-
-Evanescence-Bring Me To Life açın.
Kapıyı sertçe kapattığımda yüzümdeki yarım ağız gülüşümle selamladım geceyi.Karanlıktı, tam istediğim gibi.Üzerimdeki her bir parça siyaha aitti.Geceye,karanlığa tamamen acımasızlığa aitti.Alex'e dediğim şeyden bir nebze olsun pişmanlık duymuyordum.Ne sanmıştı ki? Onunla her gece birlikte olacağımı mı ? Bir süre sonra onu seveceğimi mi? Ben bok çukuruna düşmüş ve ordaki umutsuzluğa kapılmış biriyim.Siyahken beyaza ait olamam.Acımasızlık,kalbimi kaplayan kötülük bana hakimken kimseyi düşünüp kibarlık yapamam.Kalbimin tamamen buz tutmuş olmasının tek nedeni o orospu çocuğu babam.Her gece rüyama giren o kalktak kadın.Beynimi kemiren ve asla susmayan şeytanlar ve tekrar o kaltağın sesi.
Ellerimi cebime sokup daha hızlı adımlarla yürümeye devam ettim.Rüzgar o kadar sert esiyordu ki adeta bana meydan okuyordu.Ben ne kadar ilerlersem o daha çok beni dağıtmaya çalışıyordu.Biraz daha ilerleyip tek bir ışığın bile olmadığı bir sokağa girdim.Cebimden çıkardığım sigara paketinin içinden bir tane alıp tekrar cebime sıkıştırdım.Bulunduğum ortamı aydınlatan tek şey çakmağımın ateşiydi.Ki bu da uzun sürmedi.Tıpkı benim aydınlığım ve iyiliğim gibi.Sigaramı içime çekip dumanını havaya doğru üflediğim sırada beynimi kemiren sesler tekrar ortaya çıkmaya başlamıştı.
"Ah Zayn.Seni çaresiz kendini yenilmez sanan aptal!" Kes sesini fahişe!
" Asla anlamayacaksın değil mi? Her istediğini alamazsın.Sen ben değilsin Malik.O hazzı bir tek ben yaşayabilirim" Yeter artık sus ! Duymak istemiyorum! Sana karşı koyuyorum beni karanlığımda yanlız bırak çık artık kafamın içinden adi sürtük! diye bağırdım ama bu sefer daha şiddetliydi.
Bu cümlelerden sonra sinirle elimi duvara geçirdim.O anda susmuştu kafamdaki şeytan.Bu her ne haltsa beni daha da hırslandırıp canımı yakıyordu.Ama canım yandıkça güçleniyordum.Sİgaramdan bir nefes daha çektim.O an gözlerimi kapatıp biraz daha sakinleşmeyi diledim.
-ALEXIS WATSON-
Hala düşünüyordum.Bana söylediği söz ciddi anlamda ağırdı.Bunu ona ödetecektim.Onu takip ediyordum evden çıktıktan sonra sinirle bende çıktım.O an onu takip etmeye başladım ama şu an ne yaptığına anlam verememiştim.Belki de kendi kendini beceriyordur hem gayet karanlık bir yerdi burası.Ama bir dakika bağırıyordu.Üstelik karşısında kimse de yoktu.Son dediği cümleyi tam anlayamamıştım.Anladığım tek şey bu çocuk tam olarak ruh hastasıydı,kesinlikle piskolojisi bozuktu.
Ben kimsenin oyuncağı değildim! Seks oyuncağıysa asla.Söylediği her bir heceyi hatta harfi onun o koca kıçına sokabilirdim.Benden uzak durmasını istiyordum ama asıl ben onu bırakmıyordum.Çünkü her seferinde beni sinirlendiren şeyler söylüyordu.Ardından çekip gidiyordu.Tamam topu topu 3-4 kez yan yana gelmiş olabiliriz ama bu kadar az zamanda fazlasıyla laf üreten biriyle daha karşılaşmadım.Burda durmalı mıydım?Karşısına çıkıp bana dediği şeyi ona ödetmeli miydim? Yoksa doğru zamanı yakalamam mı gerekirdi işte orasını bilmiyordum.Biraz daha yıldızlara baktıktan sonra gitmeye karar verdim.Ceketimin cebinden çıakrdığım sigarayı yaktıktan sonra bir nefes çektim.Ardından nasıl olduysa elimden düştü.