Şarkı slow haberiniz olsun bu sefer de canlılık yok ama gelecek bölümler için hazırlıklı olun.Sizi seviyorum iyi okumalar :*
Duyduğum şeyle içimdeki parçalanmaya anlam veremedim.Ayaklarım bir anda beni taşıyamaz hale geldi ve sırtım duvara sürtünerek aşağı doğru kaydı.Gerçek olamazdı değil mi? Hayatımda güvendiğim tek insan,bok çukurundayken beni kabullenen tek kişiydi.O-o benim ilk aşkımdı evet ama her zaman arkadaştık.Tanrım hayır olamazdı.Bana acı çektirmek için Zayn'le iş birliği yapamazdı.Hayır acı çektiğim falan yoktu ama bunu yapmış olması başında sonuna kadar saçmalıktan ibaretti.Onca yıl geçen her an boşunaymış.Ah ne kadar güzel bir iki damla yaş bacağıma damlamıştı.Hayır ağlamamalıydım her ne kadar kazık yesem de bu burda bitmeyecekti.Şu an tek öğrendiğim şey Zayn'in sözüydü.İlk defa ona katılıyordum.En yakınımdakine dahi güvenmemeliydi..Ama ona katılmam Zayn'i tamamen haklı yapmazdı.Chris'i bulmalıydım.O bunun hesabını vermeliydi.Eğer benimle oyun oynamak istiyorsa oynayacaktık.Her bir hayal kırıklığı beni daha da hırslandırırdı bunu Chris'in bilmesi gerekirdi.Elimin tersiyle gözlerimdeki gereksiz sıvıyı sildikten sonra ayağa kalktım ve üstümü düzelttim.Son bir kez gözlerimdekinin belli olmaması için çabaladım ve başımı kaldırarak Zayn'e baktım.
"Pekâlâ Zayn bu kadarı yetti.Benim gerçekten sinirimi bozdun ve mutlusun şimdi beni bırak."
"Hayır ben bozmadım."
" Ah evet biliyorum Chris 'in oyunu.Her neyse."
" Unutmayalım Alexis benimde payım var."
" Şaka yapıyor olmalısın.Her ne sikimse beni ilgilendirmez.Benden uzak dur."
" Ne kadar acelecisin böyle hem sana söylemem gereken şeyler var." Yine ne zırvalayacaktı acaba.
" Aceleci değilim sadece senden tiksiniyorum,uzaklaşmak istiyorum.Ne söyleyecekmişsin?" Kollarımı gözsümde birleştirip ayağımla ritim tutmaya başladığımda Zayn gözlerini aşağıya doğru kaydırdı ve ardından "Kes şunu yapmayı" diyerek tısladı.Bu adamın kesin ruhsal problemleri vardı.
" Konuş artık Malik."
" Aslında konuşmazdım,bana emir vermemelisin ama şu anda senden ne kadar çabuk kurtulursam o kadar iyi olacak.Geçmişin hakkında her bilgiye sahibim.Yaşadığın boktan şeylerden,ilk seks deneyimine kadar.Şahsen bu siktiğimin şeyleri beni pek ilgilendirmiyor.Ama sen bakireliğini ilk seksinde kaybetmedin.Baban tarafından becerildin.Üvey baban tarafında." Ne? Nasıl olur da bunlar hakkında bilgiye ulaşırdı.Lanet olsun ki doğruydu.Ama ben kendimi kandırarak,başka şeylere inanarak yaşadım bunca zaman..Gözüme dolan yaşlarla birlikte tüm dengem alt üst olmuştu.Her şey tekrar gözümün önünde canlanmaya başlıyordu.
"Herşey bu kadarla sınırlı değil elbette.Sen zorla bu işe başladığında sadist bir adam seni her gece istedi,her gece seni önce becerip sonra dövdü.Daha sonra 1 ay kadar tedavi gördün.Ama ordan kaçtın ve tekrar her gece biriyle olmaya başladın.Chris'i bulup onun yanına yerleştin.Hayatın eskisine göre daha düzenliydi artık değil mi?Alex siktiğimin hayatında ayakta durduğun için tebrikler.Ama sen asla o bok çukurunda çıkmamıştın.O çukurda doğdun hayatın ordan ibaret.Gerçeklerin canını yakması umrumda değil.Karşımda gözlerinin dolması benim için bir anlam ifade etmiyor."
"S-sen nerden öğrendin bunları?Kimsin sen ? Benim hayatıma nasıl olurda karışırsın.Bildiğin herşey doğru peki şimdi ne geçti eline?Aptal oyunlarından biri değil mi bu.Senden nefret ediyorum.Bu hayatı yaşamayı çok mu istedim sanıyorsun.Ah doğru senin için böyle şeyler eğlence kaynağıydı unutmuş olmalıyım." Her bir kelimemde boğazımdaki düğüm daha da büyüyordu.Zayn'e doğru yaklaşırken nefes alamıyordum.Hayatın tüm yükü,geçmişin tüm ağırlığı tekrar üzerimdeydi hissediyordum.Tekrar parçalanıyordum.