MULTİMADİA'DA ASHLEY VAR :)
ŞARKIYLA BİRLİKTE OKUYUN.
İçtiğim içkiyi de gördüğüm manzara karşısında dışarıya püskürttüm.Elimin tersiyle ağzımı sildikten sonra oturduğum yerden hemen kalkıp dengemi sağlamaya çalıştım.Bir yandan o olup olmadığını inceliyor bir yandan da erkeklerin bana sürtünmeleriyle baş ediyordum.Sürekli yaptığım şeye yani gözlerimi kısıp yüzünü incelemeye devam ettim.Evet kesinikle oydu.Hey! Bir dakika tanrı aşkına! Bu kızı tanıyorum.Şanssız günümde olmalıydım kesinlikle çünkü bu kadarı da fazlaydı değil mi ?! Aklım burdan gitmemi söylerken ayaklarım bana ihanet edip yürümeye devam ediyordu.Zaten ne zaman mantıklı yönümü dinledim ki ?
Chris ve Ashley sürtüğü.Ayrıca bu işi ikinci defa yapıyorlar bu fazla.Her şeyi size anlatmayı düşünüyorum ama şu an gidip o boya küpü kendini beğenmiş ego duvarına haddini bildirmem gerek.Tabii bunun dışında Chris'e olan sinirimi de unutmamak gerek.
"Chris işlerin ne kadar da önemliymiş" dedim ellerime belime yerleştirirken.Chris ise o çok ateşli (!) öpüşmesine ara verdiğinde gözlerini büyütüp mahçup bir şekilde bana bakıyordu."Al-Alexis tanrı aşkına ne arıyorsun burada ?" Sana açıklama mı yapacağım erkek fahişesi.Sinirlendiğimde ne dediğim hakkında en ufak bir fikrim yoktur.
" Ah pardon böldüm değil mi ? Seni merak etmekte aptallık etmişim bu sürtükle fazlasıyla eğleniyorsun anlaşılan" dedim ve Ashley'e baktım.
"Sen kime sürtük diyorsun seni küçük aptal başkalarının altında inleyen ben değilim" Seni çok dinliyordum ya ben (!)
" Değil misin ? Hadi ama Ashley David,Joe,Leonardo,Lou... Daha devam etmemi ister misin hepsi senin inlemelerin eşliğinde kendinden geçiyordu" dedikten sonra küçük bir kahkaha patlattım."Hey Chris iyi eğlenceler umarım bu akşam gelmezsin Ashley'i inletmeyi unutma seni aşağılık".
Adımlarımı hızlandırıp yüzümdeki gülümsemeyi yok ettim.Çünkü bu sahte gülümseme benim sinirimi sadece saklıyordu şimdi asıl Alex gelmiş oldu.Chris'e zarar verdiği için Zayn'e ettiğim küfürlerin hepsini şimdi Chris'e ediyordum.Gücüm olsa ben dövebilirdim bu aptalı ama dövemiyorum.Yaptığım tek şey Zayn'in ona keşke biraz daha vurmasını istemek oldu.Bu kadar sinirlenmemin sebebi ise geçmişim.Lanet olası geçmişim.
GEÇMİŞE DÖNÜŞ..
"Hadi kalk ama Alexis " Ashley'in sesi sabahın bilmem kaçında kulaklarımda yankılandığında pek de mutlu olduğum söylenemez.Annem ve babamsız geçirdiğim 2. yılım dolmuştu işte her şey bu kadardı.Ben bu acıyı içimde tutamam diye düşünürken Ashley hayatıma canlılık katmıştı.Her gün yüzünden eksilmeyen gülümsemesi...Biraz karanlık birisi olsa da her şey hayatında toz pembe gidiyormuş gibi davranıyordu.
" Sana kalk dediğimi hatırlıyorum küçük cadı hemde hemen(!)" Sahte bir sinirle beni azarladığında yatağımdan kalkıp banyoya ilerledim.İçeriye geldiğimde saate baktım ve öğleden sonra 3.30 olduğunu gördüm.O an gözlerim yuvalarında fırlayacakmış gibi hissettim.Bu kadar saattir cidden uyuyor muydum?Dolabıma doğru ilerlediğimde Ash hemen önüme geçti ve beni yatağa sürükledi.Elime verdiği elbiseyle-fazlasıyla açık olan elbiseyle- ona anlamsızca bakarken açıklama yapmasını bekledim.
" Ah şey bu gün seni bir yere götüreceğim ve şimdilik süpriz giyin hemen çıkıyoruz" neredeyse nefes almadığını düşündüğüm bu konuşmadan sonra hemen odadan çıktı.Uyuşuk bir şekilde giydiğim elbisenin popomun tam altında bitmesi, göğüslerimin biraz da olsa taşması dışında gayet rahattım.Tanrım kimi kandırıyordum tam bir sürtük görüntüsü yaratmıştım.Bunu Ash'e söylersem kızacaktı o yüzden hemen makyajımı yapıp aşağaı indim.Ashley giyinmiş beni bekliyordu.Evden çıkar çıkmaz bir taksiye atlayıp gideceğimiz yere doğru yola çıktık.