3.BÖLÜM

223 27 17
                                    

  Ve şimdi sıra bu kızı sabaha kadar becermekti.Alex'e yapıcaklarımı düşündükçe bu iş daha da zevkli olmaya başladı..

    -ALEX'İN BAKIŞ AÇISINDAN-

      Hafifçe gözlerimi araladığımda kendimi Chris'in kollarında buldum.Bana öylesine sarılmıştı ki kendimi güvende hissetmemek elde değildi açıkçası.Ona biraz daha sokulup uyumak istedim.Kokusunu daha da içime çektim.Annem babam öldükten sonra başka adamlarla yatıp kalktığı zamanlarda ben Chris'in yanındaydım.O hep benimleydi.Her anımda. Aslında kötü yolda olduğum zamanlar daha onunla karşılaşmamıştım.Yaptığım işi o da biliyordu şu an. Tam bir sürtüğüm ama isteyerek yapmadım emin olun.Bakireliğimi birinin beni tecavüz etmesi sonucu verdim.Tanrım daha fazla düşünemeyecektim.Tüylerim ürperiyordu her seferinde.Chris benim ilk sevgilimdi.Mutluluğumu, üzüntümü ve tüm pişmanlıklarımı bilir ama biz onunla arkadaş kalmaya karar verdik.Her ne kadar sevgiliden arkadaş olunmaz dese de oluyordu.Bizim gibi.Ben bunları düşünürken Chris'in sesi kulağıma doldu.

     '' Heey sana diyorum Alex orda mısın '' sanırım bana seslenmiş.'' Hıhı'' dedim sadece duyması umuduyla.Daha sonra kolları arasından sıyrılıp yatakta oturur pozisyona geldim.Sırtım rahat edemeyince Chris'in başının altına duran yastığı çekip sırtıma koydum ve kıkırdadım.O ise söylenmekle meşguldü.

   '' Chris ? ''

   '' Alex ?'' soruya soruyla cevap mı ? Hadi ama !

   ''Chris !'' dedim bu sefer sinirli olduğunu düşündüğüm tonda.

   '' Efendim Alex'' Hah saol ya (!)

   '' Beni alışverişe götür bu gün bir şeyler alıcam.Hem sıkıldım zaten kafamı dağıtmaya ihtiyacım var birazda '' dediğimde yüzünü buruşturup bana ' gerçekten mi ' bakışı attı.Ne var yani bütün gün onunla oturup patlayamazdım herhalde.Bana boş gözlerle bakan Chris'e geçirdiğimde inledi.Bu saatten sonra kabul etmeliydi artık.

   ''Lanet olsun Alex peki tamam gidicez ama bunu bedelini ödeteceğim sana!'' diye bağırdığında çok korkttum gerçekten(!)Gözlerimi devirdikten sonra hemen ayağa kalktım ve çekiştire çekiştire Chris'i de kaldırdım.Sinirli bir şekilde bana baksa da ite ite odadan çıkarmayı başardım.Ellerimi belime yerleştirdiğimde dolabın önünde diklmeye başladım.Dışarısı sıcak olduğu için Bulls tişörtümü giyip altına da beyaz şort giymeye karar verdim.Evet Chris'in evinde küçük bir dolabım olamaz mı yani ?!  Saçlarımı da elimle düzeltip Cap'imi takıp odadan çıktım.

 Aşağı indiğimde Chris'in beni beklerken uyuya kalmış olduğunu gördüm.Tanrım bu kadar uzun sürmüş olamaz değil mi ?! Yavaş adımlarla yanına gelip kulağınadoğru eğildim. ''Chriis'' diye bağırarak onu uyandırdım. Daha sonra bir kaç adım gerilediğimde koltuktan düştü.Ben mi bense Chris'in sinirli bakışları üzerine evi dolduracak büyüklükte bir kahkaha attım.

   ''Siktir Alex! Sen herkesi böyle mi uyandırırsın ? Daha fazla sana bağırmak isterdim ama şu işkenceden kurtulmak için bir an önce yola çıksak iyi olur'' Gözlerimi kısıp ona bakarken sözünü bitirmişti.

     ''O zaman o koca kıçını kaldır da gidelim Chris! '' diyip ona karşı geldim.Kapıyı açıp çıktım ve onu arabanın önünde beklemeye başladım.Kapıdan gelen çarpma sesiyle bir an irkildim ve kafamı kaldırırp oraya baktım.Karşıdan gelen sinirli ama bir o kadar da çekici olan Chris gözüme ilişti.Karşımda diklip bir süre bana baktı ve '' Hadi bin '' diye emir verdi.O arabanın ön tarafından dolanırken bende arkasından dil çıkardım.Arabaya binip Chris'in çalıştırmasını bekledim.Çalıştırdığında bende radyoya yönelip bir şarkı açtım ve hafifçe onu mırıldanmaya başladım.Yol boyunca ikimizde konuşmadık ne yapıcağımıza dair hiç bir fikrimde yoktu.

DARK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin