Ondan kurtulamazmışım. Hah öyle bir kurtulurdum ki o küçük beyni bunu anlayamazdı bile.Bu pozisyonda ona farklı teknikler uygulayabilirdim ama yapmaya niyetim yok. Yüzünü incelediğimde uzun kirpikleriyle yamuk ağız sırıtışıyla-şu an öyle sırıtıyor- gayet çekiciydi ama bu çocuk sanki farklıydı ne biliyim ama asla aşık mı olyosun yoksa Alexis demeyin öyle şeyler bana saçma geliyor.Yani ne gerek var bağlılığa.Yüzünü çok derin incelediğimi fark ettiğimde hemen gözlerimi kaçırdım.
********ZAYN********
Yüzümü resmen incelemeye almıştı. Gerçekten çekici bir kızdı fiziği baştan çıkartıcıydı ne kadar dayanabilirim bilmiyorum.Bir şeyler düşünüyor gibiydi sanki ama bundan banane ona baktığımı görünce hemen çevirdi kafasını gözlerini kaçırdı. Hah bizim asi kızımız utanmışmıydı yoksa ?
*******ALEXIS*****
'' Bu halde durmaya devam edicez yani ? '' dediğimde benden uzaklaştığını hissettim. Bu kadar uzaklaşmasa iyi olabilirdi aslında. Onu baştan aşağı süzdüğümde sert bir yapısı vardı. Her an her şeyi yapabilir gibi duruyordu.Ben bunları düşünürken soğuk sesini duydum.
'' İstersen eve gidebiliriz hem orası bazı şeyler için daha uygun. Anlarsın ya ha ? '' dedi ve yüzüne o çarpık gülümsemesini takındı.Hah beni o düzmeye çalıştığı kız sandı heralde. Ama aslında bakılırsa hiç de param yoktu. Zengin züppelere de benziyordu zaten. Onu kullanmam gerekir mi işte onu pek bilemiyorum. Şu zamana kadar hep bu işlerle yaşadım ben ama sanki bunu Zayn'e yapmak canımı yakar gibi geliyor.Hey bu ben değilim. Kendine gel Alex !
'' Hadi ama bu kadar düşünecek ne var ?! '' Resmen kükredi hayvan.Tamam anlamında kafamı salladım ve sürtük sırıtışımı yolladım.Arabaya doğru ilerlediğinde bende arkasından yürüdüm bekleseydin bari bay Malik (!)
-----------
Tanrım ! Burası ne kadar da büyük böyle. Zayn'in size züppe olduğunu söylemiştim değil mi ? '' Evet gerçekten büyük '' Pardon? Yine sesli düşünce dimi ? Ah evet tam bir gerzeğim.
'' Evet öylesin ve ben züppe değilim güzelim'' Tanrı aşkına konuşmuyorum !
'' Bence de '' SİKTİR. '' Şşş.. Küfür etme '' Sadece kafamı sallamakla yetinmiştim.Konuştukça batıyordum. Artık üşümeye başladım ve bu salak ne zaman eve girmeyi planlıyordu acaba ?
'' Hadi içeri girelim '' Sonunda. Adın ne senin dediğinde Alexis demekle yetindim. İçeri adımı atmamala kendimi duvarda hissetmem bir oldu. Tanrım ne kadar da yakındık böyle !
Dudaklarını dudaklarımda hissettim ve bu bir o kadar da şehvetliydi. Dudaklarımı sömürürken ona karşılık vermeye başladım.Gözlerimi açtığımda benden izin ister gibi bakıyordu ve ağzımı araladığımda diliyle dilime işkence etmeye başladı. Dudağını ısırdığımda boğuk bir şekilde inledi. Bacaklarımı tutup beline dolamama yardımcı oldu. Bacaklarımı doladığımda adımlarını merdivene yönlendirdi sanırım yatak odasına gidiyorduk.Tekmeyle kapıyı açtı ve içeri girdik.Dudaklarını benden ayırdığında bir çırpıda tişörtünü çıkardı.Kucağından indiğimde anlamayan gözlerle bana baktığını fark ettim ve şu an serbestti. Bu boşluğundan yararlanıp yatağa itip üstüne çıktım. Yavaşça onu kıvama getirdim. Sürtünmeye başladım. Dudaklarımı birleştirdim kafamı kaldırıp ona baktığımda kafasını geri atmış ve gerçekten patlama noktasına geldiğini gördüm.Duraksadım ve :
'' Ben acıktım '' diyip üzerinden kalktım. Gözlerindeki ateş yerini sinire bırakmıştı.
'' Beni bu halde bırakıp yemek yemek mi ben seni doyurabilirim '' deyip göz kırptı. Sapık. '' Saçmalama Zayn gerçekten açım hani şu yemek olanlardan istiyorum senin o küçük erkekliğini değil.'' Bön bön bakmaya başladı. Hayır yani acıkmak suç mu ? Zevk manyağı.
'' İn aşağı dolaptan kurcala bir şeyler al ye. 10 Dakikan var daha fazla sürerse gelir seni mutfakta beceririm. Hem de hiç üşenmeden.'' Ağzım O şeklini aldığında hemen kapattım.İçine bir şeyler girmesini istemiyorum. ''9 dakika..''Sersem.
'' Bunu duyduuum '' aklımı sikiyim yine sesli düşündüm. Uyuşuk uyuşuk aşağı indim. Neymiş mutfakta becerirmiş. Hah seksi gerzek. Tamam ne var çok seksi. ''6 dakika..''Bağırıyo bir de. '' Biliyorum seni aptal '' diye çıkıştım.Merdivenlerden gelen ayak sesleriyle kafamı oraya çevirdim. Sinirli gözlerle bana yaklaştığını hatırlıyorum.
Sırtımda derin bir acı hissettim ve sanırım beni duvara fırlatmıştı.En son duyduğum şey '' Benimle inatlaşma Alex ! '' Olmuştu ve gerisi karanlık...
UMDUĞUMDAN DAHA KISA OLDU AMA 10 VOTE GELİNCE YENİ BÖLÜMÜ YAYINLİCAM VE DAHA UZUN YAZICAM SİZİ SEVİYORUM :))