{4} Bun venit in Iad

71 7 0
                                    

Se pare ca tipatul a fot a celui de al-II-lea saritor. Cato primul baiat care a sarit din tren. Si care este in grupa cu mine am aflat de la o fata ca Augustin are doar copii din vagonul 2, vagonul nostru. Acum ca a sarit si scarba blonda suntem toti.

-Alinierea, ne da comanda Augustin.

Eu stau exact intre Lucas si Max. Si din instinct ma uit spre Lola care il strange tare in brate pe Bruno. Sta intre Gimi (baialul cret) si Delia. Langa ea Sorsha (creata) Justin(pistruiatul), apoi noi. Langa Lucas sta Lexy(scarba blonda), Cato si Edward.

-Numele meu este First. Nu sunt deacort cu porecle sau alte cacaturi din astea. Spune mergand prin fata noastra optinduse cu privirea pe Bruno. Ii trage cu brutalitate ursul din bratele mele. O nu, nu a facut asta. Nimeni nu se atinge de Bruno. Si cel mai important nimeni, absolut nimeni nu se atinge de Lola.

-Dai inapoi ursuletul! Acum! Spun iesind din formatie si intorcanduma cu fata la Augustin.

El se intoarce cu fata spre mine si cu o spranceana ridicata incepe sa micsoreze distanta dintre noi. Zece centimetri maxim mai sunt intre noi.

-Angel, mai bine te-ai intoarce in Rai-ul tau langa alti ingerasi ca tine. Spune apropiindusi mai mult fata de a mea. Locul asta nu e pentru tine, fugi cat mai ai timp.

-Credema, A... . Ma opresc in momentul in care imi dau seama ce gresala ar fi ca ii spun numele de fata cu toti. Am stat cu Lucifer in casa ma descurc si cu locul asta. Spun lundul pe Bruno din mana lui apoi trecand pe langa el lovindul usor cu umarul in drum spre sora mea. Ma las pe ciuci si il dau.

-Am ce mai buna sora din lume, spune ea lunduma in brate.

-Mereu voi fi aici pentru tine. Spun cu un zambet pe fata.

Ma intorc in linie.

-Bine ati venit in iad, ne spune Augustin apoi ne cere sa il urmama, cum grupul auriti au ramas in spate am tras-o pe Sorsha langa mine Lola mergand prima langa Gimi. Delia cu Max in fata mea si in spatele nostru Cato si Lucas.

Ajungem o parte a complexului care seamana cu un mol ce naiba locul asta e plin de magazine de haine bijuterii si are chiar si un salon de tatuaje.
Ne-am continuat drumul si am ajuns intr-un dormitor cu fix 6 paturi suprapuse si 12 dulapuri. De o parte a camerei 3 iar despartite de un perete inca 3. Primele fiind ale baietilor iar de cealalta parte ale noastre. Eu imi iau un pat de sus jos fiind locul Lolei. Iar langa al nostru fiind cel al Sorshei(sus) si Deliei. Apoi celalalt fiind al lui Lexy. Dupa ce Lola si-la lasat pe Bruno am mers in camera baietilor. Observ ca Augustin adica First, trebuie sa ma obisnuiesc sa ii spun First. Sa revenim Augustin.... agh. First ne asteapta sa mergem in cantina.

Ajunsi in cantina observ masa care este a grupei noastre. In mijlocul cantinei. In capul mesei se asaza Max iar la celalalt capat Edward. In dreapta lui Max Lola iar in stanga Gimi. Langa Gimi sta sora lui apoi Sorsha care sta fix in fata mea. Langa ea se aseaza Cato si langa el Justin. In stanga lui Edward sta Lexy. Intre mine si Lola sta Lucas. Iar la nici 2 secunde locul dintre mine si Lexy e ocupat de First. Sta tolanit pe spatarul scaunului si cu ochii pe mine. Pentru ai evita privire ma sprijin cu coatele pe masa. In mijlocul mesei sta o oala mare cu mazare si cotoaie de pui. In fata fiecaruia aflanduse cate o farfute adanca si cate un set de tacamuri. Observ ca Gimi, Cato, Lucas si Sorsha au farfuriile asa ca ma intind si imi pun o paleta de mancare fara carne iau o felie si incep sa mananc.

-Deci la masa noastra sunt doua seturi de frati. Spune Sorsha.

-Da. Angel si Lola sunt surorile mele. Iar Gimi e fratele mai mic al Deliei. Se aude vocea lui Max.

-Eu si sora mea suntem din zona verde. Voi? Intreaba Gimi.

-Eu si Sorsha venim din zona rosie. Aud isfarsit vocea lui Cato

-Iar eu si frati soc din ce albastra. Spune Luc.

-Noi suntem din zona galbena. Spune vocea groasa a lui Edward.

-Si toti ne priseseram de asta. Spun cu privirea in farfurie.

-Nu ti se pare. Spune Lexy.

-Tu sa taci afurisito nu ai nici un drept sa ne vorbise noua dupa ce i-ai facut Sorshei. Spun uitanduma la ea cu dispret.

Cand sa imi retrag privirea mi se opreste in ochii lui Augustin.

-Tu din ce zona vi? Intreb eu.

-Ce te face sa crezi ca poti vorbii cu mine? Intreaba el. Eu doar ridic din umeri.

-Tu scorpie nu ai nici un drept sa vorbesti cu unul din noi! Se baga si Justin.

-Mai bine nu mai vorbi pentru ca eu una nu am chef sa ascult palavrele scoase pe guar de odrasla pros crescuta a unui om plini de bani. Spun iar de la o mas din spate nostru se aude un ,,Oooo".

-Cu banii pe care ii cheltui eu intr-o saptamana iti pot cumpara, iar tata are atata influenta incat iti poate lasa parintii fara un loc de munca in mai putin de o ora.

Cum a indrasnit sa spuna asta? Asta nu se va termina bine. Iau cutitul si il infig in masa. Instant Lucas isi aseaza mana pe piciorul meu pentru a ma linisti dar i-o indepartez printr-un gest.

-Si cuce te va ajuta asta aici? Intreaba Luc.

-Ooo, ce dragut iubitelul isi ajuta iubita sa scape de hartuitori. Ingerasule nu te mai juca cu cutitele toata lumea stie ca nu ai putea rani nici o musca.

Gata asta a umplut paharul. Scot cutiltul din masa si il arunc spre el. Cutitul ii trece pe langa cap, ce nu vreau sa il omor cel putin nu inca, lasanduo o tatietura la ureche care a inceput sa sangereze instant. Iar ca directie finala se infige perfect in cotoiul di fata baiatului de la masa de vizavi.

-Asta a fost ultimul avertisment. Urmatoarea data cand voi arunca cu un cuti inspre tine acela iti va ajunge inte ochi. Sa nu mai te aud scotand vreo vorba despre prietenii sau familia mea. Spun ridicanduma in picioare si trantind scaunul inapoi la masa.

Ies din cantina in ropote de aplauze strigate si fluieraturi. Ma jur ca am auzit vreo doi tipi spunand chesti de genu ,,Mie unul mi-e frica de ea" sau ,,Ingerul criminal".

Vreti Iad? Atunc va dau eu voua IAD!!!

1 Sfârșitul:Instrucție Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum