-Trezirea si hai la incalzire, se aude un strigat care ma trezeste din vis.
Ma ridic din pat cu ochii inca inpaienjeniti pregatita sa ii dau un pumn aluia care a indaznit sa ma trezesc cu noaptea in cap. Ma frec la ochi apoi il cautandul pe idiot. Augustin. Of nu putea sa fie unu din idiotii astea de pe aici. Vreu sa ma aplec sa imi iau un tricou dar vocea lui ma intrerupe.
-A zis cineva ca trebuie sa va schimbati.
-Stai calm imi luam doar adidasii. Spum scotand adidasii si punandumii in picioare.
Ma uit la el. Ma uit in ochii lui si observ.... ninic, in ochii lui nu se vedea nimic. Ii arunc o privire ucigatoare apoi imi continui drumul spre sala de antrenament in care a fost el ieri. Acolo erau toti asazisi mei colegi toti morocanosi inbracati in pijamale dar spre norocul meu si in acelasi timp nenorocul tot al meu pijamalele lor erau complete chiar si baietii purtau maieuri si tricouri cu exceptia lui Lucas care era la bustul gol si sa ma credeti cand va spun arata super. E cu spatele la mine dar il pot recunoaste mereu parul ala ravasit si pe care i-lam insultat de atatea ori. Imi fac putin avant si ii sar in spate. I-am inconjurt bazinul cu picioarele si gatul cu mainile. Luc chicoteste apoi imi inconjoara picioarele cu bratele lui musculoase si pe care obisnuiam sa le numesc macaroanele. El incepe sa se invarta cu mine. Radeam amandoi ca handicapati.
-Angel jos acum. Fara gesturi de genul in timpul antrenamentelor.
-Dar ce am facut? Spun sarind jos din spatele lui Luc.First doar isi strange pumni si inclesteaza maxilarul. Apoi iese grabit din sala.
-O ce bine imi pare! Acum voi doi sunteti pe lista neagra a instructorului. Se aude vocea pitigaiata a lui Lexy.
-Cine te-o bagat pe tine in discutie. Spun sagetand-o din priviri.
-Sa zicem ca m-am bagat singura.
-Sa vezi ce te bag eu in seama cu un pumn in gura doar asa ca sa mai taca.
Luc isi aseaza un brat pe umerii mei strangand usor. Se aud dinou pasi apoi un tricou il izbeste pe Luc in cap.
-Inbracate si hai sa incepem antrenamentul.
-Eu nu primesc tricou? Ma trezesc spunand.
-Tu nu poti sa taci nici o afurisita de secunda? Imi raspunde First vizibil iritat, dar pe ce, habar nu am.
-Nu, ii raspund prelungind ultima litera si dand sugestiv din cap.
-Nu ,nu primesti tricou. Vine si raspunsul lui imediat.
-Okey! Spun facand botic. Dar care nu va rezolva nimic. Cred.
Mana lui Luc se aseaza din nou pe umeri mei. Un ordin primit de la First tuldura aierul.
-Alinierea!
Il rspectam si ne aliniem asemenea ieri eu fiind tot intre Lucas si Max.
-Azi incep antrenamentele fizice. Incalzitiva apoi va trebuii sa inceapa luptele. Cum sunteti numar impar in fiecare zi cate unul dintre voi va sta pe tusa. Astazi va sta Angel are avantajul primei saritoare.
-Ba nu, ma voi lupta in locul lui Gimi e cam mic si nu cred ca stie sa o faca.
-Bine, deci sa inteleg ca o sa o luati la rand incepand de acolo spune aratand spre capatul sirului.
-Nu, o so luam dupa varsta.
-Eu sunt de acord. Dar mai am ceva sa va spun. Nu eu va aleg partenerul de lupta ci acesta va fi ales de unul din diresctori institutului. Si acum incepetiva incalzirea.
Imi incep incalzirea. O fi ea facuta in graba dar stiu ca nu voi avea fractur sau intinderi musculare din pricina unei incalziri ne efectuate corect. Dupa ce mi-o termin ma uit prin sala fara sa vreau sa vad ceva anume dar observ ca Augu.... First se cam cearta cu un barbat mai batran decat el si cu mai multe tatiaje. Il vad cum sufla invins. Apoi ia mapa acestuia si arunca o privire prin sala in timp ce barbatul se indeparteaza. Ochi lui se o presc pe mine. Ma studiaza din picioare in sus, si ma bucara faptul ca nu a stationat mult cu privirea pe sani mei acoperiti doar de materialul din care e confectionata bustiera. Se opreste cu ochii in ai mei. Si era ciudat pentru ca puteam citi in ei tristete. Ma incrunt putin cand vad cancepe sa mearga in direstia mea. Dar cu privirea in stanga si dreapta.
-Am facut tot ce am putut dar nu am reusit sa opresc asta. Spune el cand ajunge la un pas de mine orinduse si din mers.
-Ce sa opresti? Intreb eu nedumerita.
-Lupta surori tale cu Edward.
Mor. Cum dracu? Ba aste sunt prosti sau vrea asta sa imi faca o gluma proasta? La cat de serios ma priveste as zice ca e prima varianta.
-Ce? Cum pot fi ata de idioti? Saraca Lola nu are nici o seansa! Nu stie sa lupte! Deloc! A cata lupta e??
-Ultima.
-Bine am timp sa o ivata cate ceva. Spun intorcandui spatele si uitanduma dupa Lola. Imediat cum o vad vreu sa merg spre ea dar mana lui strans inclestata pe incheietura mea dreapta ma opreste.
-Nu, tu trebuie sa te antrenezi pentru lupta ta. Imi smucesc mana din stransoarea lui si ii raspund fara sa ma uit la el.
-Nu am nevoie de antrenament. Sau de tratement special. Spun incepand sa merg spre sora mea.
-Daca esti ata de pregatita miscati fundul in ring. Striga in urma mea.
Ma opresc din mers apoi ma intorc la 90 de grade si merg spre ringul din mijlocul sali, trec printre benzile elastice care ii delimita marginile ma descalt si imi arunc adidasi jos. Podeaua ringului este acoperita de un strat suptire de prudra care nu permite alunecarea. Ating cu palma stanga podeaua pentru a mi se prafuii si aceasta apoi intind pudra si pe cealalta mana. Ma uit in jur si observ ca atunci First scria pe tabela cu creta alba:
Lupte
Angel - Sorsha
Delia - Justin
Max - Lexy
Cato - Lucas
Lola - EdwardCum vede tabela scrisa Edward se apropie de ring sau altfel zis de mine.
-Eu si sora ta. O so bat mar.
O nu, nu a zis asta. Ma arunc spre el corzile prizinduma perfect si ajutandum sa imi mentin echilibrul. Ii prind gulerul tricoului care il poarta si ii trag fata la acelasi nivel cu a mea.
-Asculta atent la mine, idiotule, ca alta data nu iti mai zic. Sa aiba sor'me vreo vanataie su zgarietura ca te-ai dat dracu! Ai inteles?
-Si ce o sa imi face tu ma rog. O sa ma bati nu prea cred. Sunt de 2 ori mai mare ca tine si cum ma rog ai vrea sa o faci am 19.
-Doua lucruri as vrea sa iti amintesc. 1 ca, cu cat sunteti mai mari cu atat cadeti mai usor.
Si 2 buturuga mica mereu ,dar mereu, rastoarna carul mare. Spun dandui drunul acesta cazand in genunchi.Aabia acum observ ca Sorsha e de cealalta parte a ringului. First find in breapta le undeva la egala distanta de mine si Sorsha.
-Nu exista reguli. Se accepta orce tip de lupta de la arte-martiale si karate la box si lupte libere. Lupta se termina cand cineva se preda cand este intr-o pozitie prielnica ruperi capului iar arversaru se opreste pentru ca nu vrea sa aiba pe constiinta o persoana decedata. Lupta se opreste daca unul dintre adversati este mort, inconstient sau incapabil sa mai loveasca. Sper ca ati inteles. Si mai sper ca prima lupta sa nu se termine cu primul cadavru. Spune uitanduse la mine la ultimele patru propoziti.
Iese din ring uitanduse in continuare la mine. Sorsha ia o pozitie de atac iar eu tin garda sus. Si lupta incepe...
CITEȘTI
1 Sfârșitul:Instrucție
Ciencia FicciónI.P.S.U. este cosmarul orcarui adolescent de 18 ani. Defapt, IPSU este o organizatie care pregateste copiii pentru situatii de urgenta atat fisic cat si psihic. IPSU dureaza 2 ani. Supravietuitorii ies pe poarta la varsta de 20 de ani. Da ati citit...