{7} Sânge

88 8 2
                                    


Iese din ring uitanduse in continuare la mine. Sorsha ia o pozitie de atac iar eu tin garda sus. Si lupta incepe. Sorsha incearca sa imi dea un pumn dar eu ma feresc secerandui picioarele. Creata cade dar se ridica rapir. Nu o voi rani, nu voi da in ea! Ea incearca sa ma loveasca cu pumnul stang dar din nefericire sunt mai rapida si ii prind maneca bluzei de pijama pe care o poarta. Print-un procedeu invatat de la tata iarna aceasta Sorsha cade pe jos eu prizandui capul corespunzator ruperi lui si in acea secunda ma opresc.

-Angel te rog nu face asta, spune Sorsha cu lacrimi in ochii.

Toata lumea se uita la noi de pe marginea ringului. Il vad pe First care deja a incercuit numele meu pe tabela. Ii dau drumul fetei si o intorc cu fata la mine ,ma uit in ochii ei si ii spun.

-Sorsha, ai inebunit? Crezi ca eu sunt pipita asta blonda. Eu nu vreau si nu pot sa te am pe cunostinta cu atat mai mult ca esti prietena mea.

Spun apoi ies din ring. First ajunsese deja langa ring, se uita adanc in ochii mei. Vreau sa trec pe langa el dar ma opreste. Isi deschide fermoarul bluzei de trening intinzandumi-o el ramanand doar intr-un maieu negru.

-Este frig si curent, mai bine ai lua-o pe tine! Ma incurajaza el parca ruganduma din priviri sa iau bluza fara sa mai comentez, dar si-a ales prost ziua. Astazi sunt plina de draci si cred ca stiti de ce.

-Ti-am mai spus ca nu am nevoie de un tratament special! Spun incrucisandumi bratele la piept. Mama cred ca pana la final il pocnesc.

-Tu chiar nu poti face ceva ce te pun eu fara sa comentezi? Spune si pot sa jur ca vena de la gatul lui mai are putin si explodeaza.

-Nu, nu pot! Acum daca tot faci pe dragutul lasama sa ma schimb si sa fac un dusi.

-Nu, tu o sa ramai in sala pana se termina ultimul meci. Si acum ia nenorocita asta de bluza pe tine spune intinzandumi-o din nou.

As vrea sa refuz dar acum chiar mi sa facut frig. Ii zmulg bluza din mana si o inbrac inchizandui fermoarul pana sub sani. Ce eu nu sunt o persoana pudica. Abia acum observ ca langa noi nu mai e nimeni si ca toata lumea este imprastiata pentru antrenamente ba la saci de box ba in cele doua ringuri mai mici care nu au benzi de protectie. Vad ca Lucas incearca sa o invete pe Lola niste miscari care sunt intelese doar de el nu si de ea. Cand imi intorc capul spre locul in care era First vad doar un gol. El este in ringul principal si se uita prin sala.

-Lupta a-II-a pe ziua de azi. Justin si Delia in ring va rog. Striga uitanduse la ei, imi mai arunca o privire care dureaza pana intrerup eu contactul vizual indreptanduma catre biata de Lola.

-Hei lume !spun observand ca pe langa Lola si Lucas mai sunt si Max, Gimi si Sorsha.

-Eu as mai sta dar sincer vreau sa vad lupta dintre Delia si Pistruiatul ala auriu. Apropo buna lupta ingerasule! Spune stranganduma in brate si plecand.

-Max vreau sa vin și eu cu tine! Se aude vocea lui Gimi.

-Gimi mai bine rămâi aici ca sa ne învețe Angel Cum sa ne batem capul ea. Spune Lola lungul pe băiat de mână și aducându-l lângă un sac de box.

Max deja este lângă ring urmărind meciului care a început acum câteva secunde. Îmi iau mici boxori și mi duc în micul ring de lângă ținte îl rog pe Lucas pe post de sac de box iar eu le explic copiilor unde sa îl loveasca.

-Deci Cum voi sunteți mai mici de înălțime aveți grija mare sa nu fiți loviți cu picioarele sau cu mâinile în cap sau fata. Copiii aprobă ascultatori din cap. Acum când trebuie sa dati, loviți din lateral direct în coaste. Ați înțeles? Aprobă. Atunci exemplificați!

De undeva din spatele meu apare și Cato care o lasă pe Lola sa își exerseze loviturile pe el în timp ce Gimi exersează pe Lucas.

Un țipat se aude din ring, un țipat care mă face să îmi întorc capul într-acolo pentru a o vedea pe Delia care se prăbușește cu sânge curgând din nas. În secunda următoare merg spre ring și apoi o aud.

-Stop, stop opreste-te! Mă predau! Dar degeaba. Piciorul Pistruiatul se lovește cu putere de stomacul Deltei. Print-un mișcare rapida First intr în ring printre corzi iar eu îi armez exemplul intrând dar sunt printre corzi ci sărind peste ele.

-A spus ca se preda, nu îți sunt clare regulile? Se aude vocea groasa a lui First în timp ce eu ma apropie rapid de blonda care tremura din fiecare particica.

O ridic incet sprijinindo cu o mana de Max și cu celălalta de mine.

-Max tu pregatestete pentru lupta ta o duc eu și Angel pe Delia la spital. Spune mutând mana fetei de pe umărul fratelui meu pe al sau.

-Max ne întoarcem repede tu ajutat pe restul cu antrenamentele. Il rog eu.

-Nici un meci nu se desfășoară pana nu mă întorc! Înțeles? Spune First tare cât să se audă în toată sala. Hai. Mi se adresează.

Ieșim din ring apoi din sala mergând pe holul care duce spre mina. Trecem fata unei săli de antrenament fix în secunda în care din ea iese pe ea un baiat. Se uită la mine cu niște ochii la mine de zici ca as fi extratra.

-La ce te uiți așa? Îl întrebați First.

-La tipa din vina catreia nu am mai putut manca aseară.

-Poftim? Intervin.

-Aseară ai cam aruncat cu un cuțit plin de sânge la mine în farfuriei iar eu cum nu sunt nici canibal nici vampir nu am mai putut manca.

-Aaaa, scuze pentru aseară mam caminervat un idiot. Spun eu puțin rușinată.  Apropo eu sunt...

-Angel da știu, mă întrerupe, defapt tot institutul știe.  Eu sunt Nick, anul doi.

Întinde mana spre mine iar eu ii urmez gestul crezand ca băiatul o sa mi-o strângă dar nu el mi-o ridica în dreptul guri și își presează buzele peste degetele mele. Un dres de glas îl face sa îmi dea drumul mâini.

-Noi cam trebuie sa o ducem pe Delia la spital. Spune First.

-Oricum și eu veneam la spital sa îmi vad un coleg.

Începem sa mergem și ajungem în mina care e plina de oameni. Lumea cum mă vede începe sa şuşotească. Odată ce trecem de aceasta urcam niște scări și ajungem intr-o sala mare gri deschis cu o mulțime de paturi. Pe unele sunt oameni care nu par vătămați dar mai sunt si alții care chiar sunt desfigurați. Cu ajutorul lui First o așezăm pe Delia pe pat. Pentru scurt timp rămân singura cu blonda.

-Se pare ca toate asistentele sunt ocupate. Deci trebuie sa fac pe medicul, spune vrând sa își pună niște mănuși din plastic dar îl opresc lunduile și punândumile.

-Mă descurc eu, mama este medic iar eu am mai prins câte ceva. Spun apropiindu de Delia. Dar totuși as avea nevoie de niște apa și laveta sau prosop curat pentru a mai strige din sânge. Nu apuc sa termin ca First apare cu o găleată micuța cu apa și un prosop alb care nu va mai fi mult așa. Mersi spun schițând un zâmbet. Iau prosopul și îl înmoi incet în apa apoi încep sa îi curat rănile de pe fata.

-Am terminat, spun după 30 de minute în care am curățat, dezinfectat,bandajat sau chiar cusut rănile micuței blonde cu ochi albaștri.

-Chiar ai făcut o treaba buna...

1 Sfârșitul:Instrucție Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum