{5} Soapre, strigate si amenintari

64 7 0
                                    

Ma plimb prin mina de vre-o patru ore incercand sa ma linistesc. Sa ma calmez pentru ca atunci cand ma voi intoarce in camera sa nu il iau la bataie sau sa il asfixiez la noapte sau in vreo noapte. Trec pe langa usa crapata din spaele careia se aude un sunet constat de lovituri. Ma apropi incet pentru nu a face vre-un zgomot. Prin usa semi deschisa il vad pe Augustin boxand la un sac specific. Ii urmaresc miscarile atat de puternice dar totusi atat de exacte. Observ ca pe pumni lui deja a aparut o tenta rozalie.

Sala seamana cu una de antrenament, cu saci de box pe partea din fata usii, cu trei ringuri care seamana cu cele pentru box dar fata corzile de pe margenile aceluia, cu un panou cu tinte pe peretela din dreapta iar pe cel din stanga o tabla pe care se scrie cu creta. Fara ferestre.

Privirea mi se intoarce spre Augustin care inca tortur bietul sac de box cu lovituri din ce in ce mai puternice. Se vedea prin tricoul negru in care era inbracat ca era foate transpirat asa ca printr-o miscare rapida si-l da jos apoi isi continu loviturile. Picioarele i se misca regulat. Muschii ii sunt incordat si se incordeaza si mai mult cand de pe un hol indepartat se aude un stigat. Un om care imi striga mie numele ma dau inapoi instant de langa usa si ma prefac ca merg pe hol fara a parea ca am stat vreo 10 minute sa ma holbez la un barbat care se presupune a fi instructurol meu cum se antrena.

Imi continui drumul spre camera cand obsev ca idiotul care ma striga de nebun era Lucas.

-De ce ma strigi ca prostu'? A fost tot ce l-am putut intreba.

-Delia m-a pus sa te caut.

-Da, eu te-am rugat sa o cauti, nu sa o strigi ca un idiot. Spune ea iesind din camera noasta.

-Strigat, cautat mie mi se pare tot aia.

-Vino, cat ai fost tu plecata noi ti-am oprit niste haine.

-Ce?

-Cat timp ai fost tu la plimbare au venit niste oameni cu haine pentru noi.

-Uu, dragut, eu ce am primit.

-Tu draga ai dulapul ala si cufarul din fata patului tau.

Ma duc la dulapul stil soldat. Deschid usa iar in interor vad. In partea de sus doua prosoape peste care e pus un sapun si un pahar din plastic in care stau o petiuta de dinti si un tub de pasta. Langa pahar mai e si o perie si un pieptan. Pe a daua polita sunt asezate niste pijamale si prin niste pijamale inteleg o perehe de pantaloni lungi si largi (gri), uni scurti defapt foarte scurti (roz), o bluza larga (verde), un maieu stramt (alb) si un tricou mare si larg (negru) mai mult ca sigur apartine unui barbat. Pe polita de jos este un fel de cutie facuta din panza de sac in care eru mai multe pereche de sosete, lenjerie intima si 7-8 bustiete.

Merg in dreptul cufarului de langa patul meu si il deschid. In iterior stau frumos chitite 2 tricouri albe, 4 tricouri si 2 maieuri negre, un tricou gri, un maieu galben, trei tricouri albastre, 2 tricouri si un maieu rosi. 5 bluze si doua helanci una gri si una mov. Doua hanorace unul negru si unul rosu coral. Trei bluze de trening una verde una albastra si una alba si un cardigan gri. Am 5 perechi de colant toti negri ,4 de pantaloni de trening 2 gri uni albi si uni albasti, 2 perechi depantaloni scurti una galbena si una mov si niste bludi lungi si uni scurti ambii albastii deschis. Ia peste toat acest maldar de haine tronaza o pereche de tenesi una de adidasi si una de ghete toate negre.

-Iti plac? Intreaba Sorsha.

-Da. Spun zambind. Dar Lola unde le are pe ale ei.

-Paturile de jos au un compartiment special sub saltea.

-Eu una as vrea sa ma pun in pat sunt extenuata. Spun mergand spre dulap si lund o bustiera neagra si pantalonii de pijama.

-Unde e baia? Intreb.

-Fata in fata cu camera baietilor. Vine raspunsul lui Lexy. Dar sa ne rugam ca baieti sa nu intre peste tine in baie. Continua ea din varful patului ei.

Ii zambesc apoi plec spre baie. Ma opresc in fata baietilor si le zic clar si raspicat.

-Daca indrsneste cineva sa intre peste mine in baie va fi castrat! Spun continund-umi drumul spre baie.

Intru si observca defapt este o toaleta comuna cu trei vase de toaleta 2 cabine de dusi si 3 ghiuvete. Ma schimb in asa zisele pijamalele si ma intorc in camera.

Vad ca Lola deja sa pus in pat pentru a se culca. O sarut pe frunte si ii soptesc ,,Totul va fi bine. Noi vom fi bine. Nu voi permite sa fiti raniti. Iti promit!" . Urc in patul meu si imi invelesc trupul cu patura groasa.

Sper ca totul sa fie bine. Oare la ce se gandesc parintii nosti? Oare ei de roaga ca noi sa nu fi patit nimic? Oare casa e mai linistita fara noi? Oare eu voi mai ajunge vreodata acasa? Oare Lola si Max vor mai ajunge vreodata acasa?  Prea multe intrebati si nici un raspuns. Sau nici un raspuns momentan. Simt cum ploapele imi devin din ce in ce mai grele iar eu cad in vraja somnului.

1 Sfârșitul:Instrucție Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum