{1}La revedere

130 10 0
                                    

Buna! Sunt o fata simpla din Zona albastra in varsta de 18 ani. Numele meu este Angel, am ochii albastrii si parul saten. Si acum hai sa terminam cu descriere mea ca m-am plictisit.

Mai am un frate Max de 15 ani. Ce sa spun despre diavolul ala impielita. Mi-a facut probleme de canda s-a nascut. Imi amitesc ani cand eram mici si imi fura papusile apoi le decapita si incepea sa arunce cu corporile in oameni care treceau prin fata casei, iar noaptea imi aducea capetele. Iar eu ma speriam in fiecare dimineata de ele. Si defiecare data il dateam mar ca recompensa pentru cadourile lasate. Dar acum nu il mai pot bate. Mereu a fost mai scund ca mine. Dar iarna asta s-a inaltat foarte mult si acum avem aceeasi inaltime. Cum poate piciup asta de 15 ani sa aiba aceeasi inaltime cu mine, eu sunt mai mare ca el cu 3 ani, eu ar trebuii sa fiu mai inalta! Ahgakhg? !Oricum, are parul negru si ochii caprui.

Si mai am si o surioara de 10 ani

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si mai am si o surioara de 10 ani. Un adevarat ingeras blond cu ochi albastrii. Imi amintes ziua in care s-a nascut. Imi amitesc, era a ca pe atunci avem doar o jucarie, un ursulet de plusi maro cu o fundita albastra, stiti deja ce s-a intamplat cu papusile mele, nu mai imi irosesc timpul cu detaliile, asa ca prima data cand am vazut-o I l-am dat ei. De atunci Lola il ia pe Bruno oriunde, ea crede ca ii aduce noroc.

Dar hai sa revenim in prezen, astazi este 1 martie prima zi de IPSU si ziua celui ma bun prieten al meu, Lucas

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dar hai sa revenim in prezen, astazi este 1 martie prima zi de IPSU si ziua celui ma bun prieten al meu, Lucas. Astazi este ziua in care eu Max si Lola ne luam larevedere de la casa noastra pentru urmatorii 2 ani. Mie atat de team ca ei sa nu pateasca ceva sun inca mici si neindemanatici. Voi avea grija de ei chiar daca ar insemna sa ajung sa ma bat pe viata si pe moarte cu cineva, dar ca sa ii stiu pe ei in sigeranta.

Imi fac un dus apoi ma imbrac cu o bluza albastru inchis si niste blugi negrii elastici in care pot face spoet. Apoi cobor la bucatarie, unde ne asteapta mama si tata pentru a isi lua ramas bun. Intru direct fara a mai bate la usa si o gasesc pe Lola in bratele tatei si pe Max in cele ale mamei. Isi lua rau ramas bun. Cand parinti mei ma vad ii lasa jos pe dracusor si pe ingeras si vin amandoi sa ma stranga in brate. Dupa care imi dau drumul iar ochi imi raman tinta pe fratele si sora mea sunt ata de diferit dar totusi atat de asemanatotri. Lola se uita la mine cu o uarecare teama iar in brate il are Bruno, pecand Ma pare pregatit, parea cu adevarat neinfricat. Dar eu ii cunos mai bine decat cred ei Lola mai mult ca sigur nu are nici un sentiment legat de toeta tarasenia asta, iar Max mai mult ca sigur a facut deja in pantaloni cand mama si tata le-au spus ce o sa facem astazi.

Tarrrrr...tarrrr...tarrrr, ne intrerupe soneria usi. Stiu deja ca e Lucas, asa nu o las pe mama sa se duca sa deschida usa.

-Sunteti gata? Im intreb fratii.

Nici unul nu raspunde doar aproba scurt din cap. Iesim din bucatarie cu parintii nostri dupa noi. Deschid usa care da afara si dau nas in nas cu lucas care era gata sa ciocane la usa.Nu l-am mai vazut de cand a inceput iarna. Poarta un tricou verde care ii lasa in scoate in evidenta muschi pe care nu stiu de unde ia luat. S-a schimbat mult in ultimele 3 luni. Si el sa inaltat si acum e mai inalt ca mine 4-5 centimetri. Cred ca si el a observat asta deoarece zambeste lasand la vedere dinti sai albi perfect. Macar mai are trei lucruri care le avea si de 1 decembrie dinti perfect albi, parul negru zburlit si ochii negrii ca noaptea. Trebuie sa recunosc nu a aratat nici odata ma bine.

-La multi ani!! Spun uitanduma la el si zambind frumos

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-La multi ani!! Spun uitanduma la el si zambind frumos.

-Multumesc. Raspunde deschizandusi bratele semn ca vrea o inbratisarea, pe care eu i-o acord fara ezitare.

-Mi-a fost dor de tine ingerasule. Imi sopteste el la ureche. Inainte de a ma desprinde din inbratisare.

-Te-ai schimbat, mult. Spun incercand sa zambesc.

-Da stiu, spune scarpinandusre la ceafa cu mana stanga. Hei si Max sa schimbat.

-Cum de voi sunteti mai mici ca mine, dar la inaltime suntem egali sau chiar ma intreceti?

-Suntem barbati draga normal ca sa fim mai inalti. Se baga repede Max peste mine chiar daca stie ca uras ca cineva sa ma intrerupa.

-Taci diavole. Am uitat sa va spun ca pe Max il mai chiama si Lucifer, iar pe Lola si Hristiana.

-Angel, ai grija cunm vorbesti! Ma atentioneaza mama.

-Cine vorbea, ingerul. Ma ingana Max.

-Stop! Spune Lola. Incetati cu cearta asta fara rost si hai sa mergem pentru ca o sa imtarziem.

Aprob usor din cap si incep sa merg spre staria de autobuz din susul strazi. Trec de cateva case dar ma opresa si ma uita inapoi la tata care o tine strans pe mama care care plange in hahote in drate. Stau pe peluza casei in care am copilarit, in care am crescut. Simt cum ceva se rupe in mine cand o vad pe mama intorcanduse cu fata la mine si facandumi cu mana. Nu pot face nimic, sunt inpetrita. Dar cand il aud pe tata strigand un "La revdere! ,, sunt readusa cu picioarele pe pamant.

-Adio! Soptesc eu dar daca vorbim sincer a sunat mai mult ca un oftat.

Ma intorc pe calcaie si continui sa urc pe dealul cara ne desparte de statia de autobuz.

1 Sfârșitul:Instrucție Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum