{10}..mă tine de mână...

44 5 6
                                    

Lăsați și voi o steluță? Cadou pentru ca e ziua mea pe 18.

Se pare ca da deoarece se oprește și îmi zice lafel de încet:

-Trebuie sa reglam niște conturi îngerașule!

-Știu. Răspuns puțin mai tare. Când trece pe lângă mine credeam ca mă va izbi cu umărul dar tot ce face e sa Îți pună mana pe umărul meu pentru a trece și în același timp doborând-o pe cea a lui Crys.

Crys se uita peste umăr la el cu o fata ucigătoare și își pune mana la loc pe umărul meu.

-Jo tocmai o ai în fata pe fata care îl face pe Nick sa slăbească. Spune râzând și nu mă pot abține sa nu rad și eu.

-Tu ești îngerul? Am auzit ca ți-ai bătut prima adversara în mai puțin de 5 minute.

-Defapt am făcut-o în 3 minute maxim. Spun incrucisandumi mâinile în sân

-Acum ca v-ati cunoscut sper sa nu va omorâți!

-O sa încerc sa îmi țin în frâu pornirile de criminal în serie. Spune Jonathan fără trădeze nici un sentiment. Cu ochii reci ca ai lui Augustin.

-Încetează să te mai prostești. Spune fata cea tânără aruncând în el cu o felie de pâine cu gem care îl spoieste pe față.

Felia cade de pe fața lui și da cu degetul pe gemul care i-a rămas pe obraz apoi gustă ia o fata de gânditor apoi zice:
-Gem de vișine? Fata aproba din cap și el continuie. Mai vreau.

Jonathan deschide gura și așteaptă sa fie hrănit de blondă fata ia o lingura de gem și o baga în gură.

-Cine ghicește cine am fost? Zice referinduse la momentul de actorie de mai devreme.

-Varul meu?  Întreabă blonda.

-Nici nu îl cunosc😂😂. Îi zice John.

-Doamna Majda? Spune barbatul cel bătrân.

Eu mă încruntat puțin cine e aia?
-Bucătăreasa îmi spune la ureche Crys

-Nu, spune el clătinând din cap.

-First... dau sa spun eu dar sunt întreruptă.

-Ce e cu ăla? Mă întreabă Crys.

-Da el. Zice Jonathan.

-Eu cred ca merg în sală. Spun tare. Ne vedem mai târziu îi zic lui Crys și el mă ia în brațe.

-Îmi pare bine ca te-am cunoscut. Spune Jonathan ridicându în picioare si întinzând mana spre mine.

-Si mie, ii raspun.

Îi strâng mana iar el îmi oferă un zâmbet înainte sa mă tragă mă aproape de el într-o îmbrățișare.

-Ai grija, fratele meu te place. Nu îi frange inima te rog. Spune bătându-ma ușor pe spate.

-Nu o să o fac. Spun desprizanduma din îmbrățișare.

Merg la masa noastră și îi anunț ca merg la sala dar antrenament. Lucas se oferă sa vina sa imi tina de urat dar Cato îl opri.

Ies din cantina și mă îndrept spre sală. Când ajung același sunet obișnuit mă întâmpină același zgomot făcut de Augustin. La fel de asudat ca și ieri dar acum avea maieul pe el. Lovind același sac de box în același punct fix ca și ieri. Dar acum nu mai stau sa îl privesc și intru. Ușa face zgomot cea ce îl face pe Augustin sa se întoarcă.

-Hey, spune când mă vede, tu erai?

-Da, doar eu. Spun apropiinduma încet de el.

Nu se uita la mine și lovește sacul mai tare și mai tare.

-Mai ești supărată pe mine. Îl aud zicând.

-Te interesează? Spun dandumi ochi peste cap.

-Da, spune încet.

Lovind în continuare. Dar acum văd. Articulatii lui sunt însângerate. Dar nu pare sa observe. Îmi pun mana pe  antebrațul său și el se oprește. Are pumni strânși și sângele curge în continuare din micuțele despicate din piele sa. Îi iau pumnul în mână și mă uit la zgârieturile lui.

-De ce faci asta? Spun încet sperând ca nu mă audă.

-Mă ajuta sa mă calmez. Spune uitânduse la mâinile mele care o țin pe a lui.

-Ești nervos sau supărat? Întreb uitanduma la el. În ochi lui. Care acum nu mi se par lafel de reci și înghețați.

-Cred ca amândouă. Spune uitanduse în ochi mei. Parcă, căutând ceva în ei.

-Wow. Spun puțin șocată.

-Tu te bucuri ca sunt eu nervos și supărat? Spune uitanduse confuz la mine.

-NU, Doamne, nu!! Sunt surprinsă. Tocmai ai vorbit cu mine fără sa tipi sau sa îmi spui ce sa fac sau cum sa fac ce făceam.

-Nu e mare chestie, spune devenind din nou indiferent.

-Sau sa faci pe indiferentul!

-Sunt indiferent cu persoanele care nu mă interesează! Spune dandusi ochi peste cap, iar eu dandumi drumul la mâna. La gestul meu se încruntat puțin apoi expresia i se schimbă cu una curioasa.

-Crezi că mă interesezi? Spune ridicând o sprânceană. Dau sa zic ceva dar în loc de asta mă bâlbâi.

-De ce te bâlbâi? Zice el zâmbind.
Nu l-am mai văzut zâmbind niciodată așa ca îi răspund la zâmbet și schimb subiectul.

-Hai sa mergem sa te ajut cu loviturile.

-Și sa te schimbi, continua el.

-De ce?

-Pentru ca vreau sa te antrenezi cu mine. Zice încercând dinou sa para indiferent

Mă enervează când face așa!!
Trec pe lângă el și îl lovesc ușor cu umărul Cum am mai făcut-o. Dar în loc sa își mențină echilibrul pe care știu ca nu i l-am modificat el se întoarce astfel mergând umăr la umăr cu mine lundumi mana în a sa, impleticindusi degetele cu ale mele.

De ce dracului mă tine de mana? Omule dami drumul. E ciudat. De ce simt ca îmi arde palma? În fine, îl las sa mă tragă după el pe holurile institutului. Pana ajungem în dormitorul grupei aici îmi da drumul și iese afară lăsându-ma sa mă schimb.

Mă apropii de cufărul în care de afla hainele mele și din el scot un bluza alba de trening și acum îmi dau și eu seama ca e masculină și ca îmi e foarte foarte mare. Găsesc un short pe care nu știu de unde îl am și pe care nu i-am mai văzut.

Îmi iau din vestiar și un maieu alb și mă schimb lundumi bluza de trening pe mine fără sa o închid, se vedea ca îmi e mare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi iau din vestiar și un maieu alb și mă schimb lundumi bluza de trening pe mine fără sa o închid, se vedea ca îmi e mare.

Ies din cameră și ma uit de după Augustin și nu îl văd. Unde e?

Capitol noooou!!!!!
E mai scurt ca ultimul dar sunt răcită și am postat mai devreme nu ca ultima dată.
Capitolul ăsta are 1080 de cuvinte.
Pana data viitoare va pupat Criss

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 17, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

1 Sfârșitul:Instrucție Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum