{8}Augustin/Nick/Lucas

77 8 8
                                    

-Chiar ai făcut o treaba buna, spune Nick, și la spartul fetei tipei și la cusut,frumos...

-Ia stai! Nu eu am batuto pe ea ci idiotul al cărei sânge a ajuns în farfuria ta. Il opresc eu

-Aaaa, pe bune ? Nu tu ai batuto? Mă reîntreabă.

-De ce crezi ca ea a facut-o?

-Pentru ca ea e Angel, îngerul criminal, fata căzută în plasa din groapa după un salt cu spatele în gol. Ea e fata care lea închis gura celor mai fițoşi oameni din oraș și care la amenințat cu un cuțit apoi ia despicat urechea cu un cuțit de bucătărie care a intrat perfect în bucata mea de carne de pui. Sincer m-ai lasat masca. Ești uimitoare. Toata lumea cred ca știe ca tu vei rămâne aici...

-Taci. Îi spun eu.

-sa antrenezi. Continua

-Taci! Îi spun

-La cât de buna esti...

-Taci! Îmi ia locul Augustin.

-deja nu ai cum sa nu omori pe vreunul. Spune el zâmbind sadic.

-TACI! PLEACĂ, ACUM DACĂ NU VREI SA TE DESFIGUREZ. Tipa Augustin lungul de guler și ridicânduma puțin.

-Tu cine morți mă'ti ești. Spun el încercând sa se elibereze din strânsoarea lui Augustin dar fără rost.

Ii da drumul acesta cazand pe jos.

-First! Ai mai auzit de mine? Spune el.

-Aha... ești o legenda, tot institutul te cunoaște. Spune el mergând în spate plecand imediat. Pe fata îi apăru un mic zâmbet care disparu cad isi întoarse capul spre mine fiind înlocuit de o expresie serioasa.

-Hai de sa mergem, nu îmi place sa stau în spitalul ăsta de 2 bani. Zice Delia

-Delia, ai ochiul stâng negru și arcada acestuia sparta, nasul este de asemenea spart ca și buza de jos în dreapta iar cea de sus în mijloc-stanga. Delia eu cred ca ar cam trebuii sa ramai in spital. Spun eu.

-Dar nu vreau! Spune ea.

-Dacă nu vrea sa rămână haideține trebuie sa încep lupta dintre Max și Lexy.

Ne întoarcem la sala cu Delia pe picioarele ei dar când sa intram îi prind de câte un braț pe fiecare.

-Delia faci ce vrei dar lui Gimi nu i-ar face bine sa te vadă așa.  Spun eu. Mai bine te-ai duce în camera.

-Cred ca ai dreptate. Spune plecand.

-Mergem? Spune First arătând spre sala. Aprobă din cap.

Intram în sala toți ochi fiind pe mine și pe bustul meu inclusiv ochii lui Edward care parcă m-ar mânca. Vad cum First își strânge pumni și maxilarul mușchi incordanduise complet atunci când îl vede pe el uitanduse la bustiera mea.

-Max și Lexy în ring acum! Strigă First cu vocea lui impunătoare. Se întoarce cu fața la mine si vrea sa îmi spună ceva dar nu îmi pasă vreun sa plec dar ma opreste atunci când mă prinde de braț. Mă întoarce cu fața la el și îmi închide complet fermoarul bluzei sale de trening.

-Mai bine așa. Spune el. Eu doar pufnește și merg spre ring și o văd pe Lexy care vorbea cu bogatași apoi pe Max care venea spre mine.

-Delia e bine? Mă întreabă el îngrijorat.

-Da, e bine! Îl calmez eu.

-Ce rani are? E la spital? E conștientă?

-E conștientă. Rănile sale nu sunt grave iar ea acum e în camera. Spun eu.

1 Sfârșitul:Instrucție Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum