In vagon mai sunt o fata scunda blonda cu parul ondulat si ochii albastrii, care chiar daca este aici are puterea sa zambeasca
Dar cred ca stiu care este motivul zambetul eu. El este un baietel cret are are maxim 6 ani mai mult ca sigur fratele ei.
Mai sunt si un grup de copii care poarta bijuterii din aur. Mai mult ca sigur vin din Zona galbena.Un baiat cu pistrui par castaniu si ochii de aceasi culoare.
O blonda cu ochii caprui si foarte inalta.
Si un baiat inalt cu par negru ca si ochiiSi ar mai fi o fata creata care sta singura sprijinita de un perete al vagonului. Si un baiat inalt cu par saten care sta in usa larg deschsa a vagonului cu picioarele atarnandui inafara.
Acum ne aflam pe la periferia orasului. Iar sinele sunt suspendate. Ajungem in dreptul unei cladiri apoi din difuzoare se aude. ,,Sariti!". Sa... sa... sar..ce? Distanta dintre vagon si acoperisi este destul de mica cam 30 cm dar totusi cum marog ar vrea sa sara baietelul ala caret.
Cand aude asta baiatul din usa se ridica isi face avant de un pes si sare urmat de grupul ala din aur. Apoi de fata creata mai pe urma cand vrea fata cu cretul sa sara de mana Max o opreste si il ia pe micut in brate apoi sare cu el ajungand bine pe acoperisi. O ia si Lucas pe Lola lafel si sar apoi o prind pe blonda inghetata din cauza frici de mana si o trag pentru a sarii. Ajungem pe acoperisi si incepem sa ne rostogolim pe pietrisi. Cand ne oprim incepem sa radem. Apoi aud un tipat ma ridic si vad o fata care se tine de marginea cladiri. Striga dupa ajutor. O prind de o mana iar blonda de cealalta si observam ca era creata din vagonul nostru.
-Ridicama! Ridicama! Te rog! Nu imi dati drumul! Nu vreau sa mor! Tipa ea plangand.
Eu cu blonda o ridicam cu greu cei drept. Apoi ne prabusim toate trei pe pietrisi.
-De ce ai crezut ca o sa iti dam drumul?
-Ai vazuto pe cealalta blonda din tren. Ea m-a inpins.
-E... e... e asa o scarba! Exclama blonda noastra. Aa. Am uitat sa ma prezint eu sunt Delia.
-Toata lumea sa se apropie. Se aude vocea groasa a unui barbat. Va mai aduceti aminte ce numar avea vagonul vostru?
Acum daca stau mai bine sa ma gandesc nu suntem toti aici. Cand am ajuns in statia din subteran eram mult mai multi.
Ne apropiem de cornisonul pe care statea cocotat omul care ne vorbise anterior.
-Cine sare primul? Asteapta catrva secunde apoi continua. Numeni. Nici un voluntar. Atunci aleg eu. Spune acesta cautand pe cineva cu privirea. Tu, spune aratand spre fratele mai mic al blondei.
Toata lumea ii face loc micutului cret. Cum ii lasa inima sa faca asta? Cum?
-Sar eu! Exclam lundui pe micul cret si intorcandul din drum.
Printr-un salt gratios urc pe cornison. Ma uit la grupuletul format din Lola, Max, Delia, cretul care acum sta bine mersi in bratele surori sale, creata si Lucas. Iar putin mai in spatele acestora era baiatul care a sarit primul din vagonul nostru.
Ma uit in jos si vad o gaura in asfalt. O gaura uriasa, neagra, la vre-o 35m distanta de pe acoperisul pe cate sunt si de pe care trebuie sa sar. Niciodata nu mia fost frica de inaltime. Imi place senrimentul pe care ti-l da atunci cand vezi.-E apa sau ceva jos? Intreb uitanduma peste umar la barbatul in varsta de aproximativ 30 de ani.
-Plasa. Daca treci cu bine prin gaura jos te asteapta o plasa.
La cuvintele lui ma linistesc complet. Daca acolo e plasa imi va placea asta.
Ma intorc cu spatele si imi dau drumul fara a mai spune nimic.
Simt cum vantul circula pe langa mine. Vad cum intru in groapa apoi simt cum simt cum plasa ma inbratiseaza pe la spate. Mia placut la nebunie. Sincer as mai face-o.-Wowww, mai vreau odata, strig eu in asa hal incat cred ca si cei de pe acoperisi m-au auzit.
Plasa se misca iar eu simt cu doua palme se aseaza pe talia mea. Apoi il vad pe el. Si doamne arata asa de..... ah. Ma readuce cu picioarele pe pamant dar tot nu imi da drumul. Arata atat de bine. Niciodata nu am vazut un barbat atat de frumos, atat de perfect. Saten cu ochii caprui. Cu bratele acoperite cu tatuaje inbracat cu pantaloni de camuflaj maieu gri care ii scotea in evidenta muschi si ghete negre.
Si atunci il observ, lantul lui era unul identic cu cel al meu ma uit atent la el. E identic doar aripile sunt inlocuite de o coroana. O coroana de imparat. In sfarsit imi da drumul si spune cu o voce joasa si senzuala.
-Ti-a pacut saritura?
-Sincer mai vreau mai odata. Spun zambind involuntar.
-Deci ,,A" in care vagon ai fost? Intreaba el.
Inchid ochii pentru a imi amintii si vad in fata ochilor pe baiatul celui caruia ii atarnau picioarele pe pereteme de langa el era scris cu argintiu 2.
-2. Spun apoi observ ca pe fata lui a aparut un zambet care ii lasa la vedere dintii si gropitele.
-Prima saritoare Angel, striga apoi isi aseaza mana pe spatele meu di impinganduma usor inainte. Esti in grupa mea.
-Augustin de unde m-ai stiut numele? Spun spun sperand sa ii fi ghicit bine numele.
-Aripi+A=Angel, nu? Aprob din cap. Acum tu de unde l-ai aflat pe al meu.
Coroana imparatului + A = Augustus / Augustin. Spun privindul pe furisi.
-Aaaaa... se aude un tipat. . . . .
CITEȘTI
1 Sfârșitul:Instrucție
Ciencia FicciónI.P.S.U. este cosmarul orcarui adolescent de 18 ani. Defapt, IPSU este o organizatie care pregateste copiii pentru situatii de urgenta atat fisic cat si psihic. IPSU dureaza 2 ani. Supravietuitorii ies pe poarta la varsta de 20 de ani. Da ati citit...