Posedlá Matka

37 7 0
                                    

Proč by tohle měl udělat a navíc má snad tomu uvěřit to sám neví. Tak odpoledne šel k domu kde bydlel David, tam v zármutku žije sama jeho matka. Zazvonil, zaťukal na okno, nic tak když chtěl zaťukat na dveřích, najednou se dveře otevřeli.
Jake měl strach ale ty dveřeby mohli být třeba poškozené nebo něco jineho. A tak vešel, všiml si že tu někdo není akorát všude krev a malby co Jaké viděl ve snech. Pak se s ozvěnou ozval:,,Haló Paní Drakeová, jste tu? Chtěl bych říct upřímnou soustrast ohledně Davida!" Ticho, pak najednou uslyšel fakt nepříjemné zvuky za sebou, otočil se a uviděl Davidova Matku lézt z louže krve. Všiml si na ni ze je nějaká KRUCI dlouhá nejméně přes 2 metry a držela sekyru a docela KRUCI ostrou a pak docela KRUCI démonickým hlasem promluvila:,,Buď součástí Jeho malby!!" Jake to celkem nepochopil ale ok. Paní Drakeová útočila rychle sekyrou ale schytal ránu, končetiny mu naštěstí zůstali, tak vzal pistoli, ani neví odkud se tu bere střelil, matka to ale přežila, tak nervózně střílel do hlavy.
Matka najednou klečela a smutným normálním hlasem požádala Jakea:,,Teď prosím osvoboď mého syna, nechci tu být sama!" Začala plakat ale najednou se její tělo začalo měnit v krev, pak zbyla kostra a rozpadla se na prach. ,,Nasledanou, nikdy na vás nezapomenu a vůbec tohle jsem fakt nechtěl!!" Jaké začal plakat a zůstal stát. Pak mu začala kurevsky silné bílé rameno a tak to z dezinfikoval a omotal to obrazem. Pak odcházel s tim že na tohle zapomene, i když ho čeká další bolestivý boj.

Bloody Painter KONECKde žijí příběhy. Začni objevovat