BÖLÜM & 3

4 0 0
                                    

Onca normal insan icinde beni sevmeleri cok tuhaf geliyor. Sencede öyle degil mi ? Sorunlu bir Kızı sevmek acı vericidir. Hayat sacma ne bilem yani, mutluluk saçmadır.  mutlu olmak aptaların işidir.  Tamam mı kendini buna inandır böyle batıl inanç tamam mı mutu olmak nesilden nesile boş yere yayılıyor zaman israfı  yapıyor millet  kimse gerçeği görmüyor 😒bu koca lanet dünyada ki tek varlıklar bizler değiliz anliyor musun? Cinler,örgütlerz milyonlarca insanların bilmedigi varlikla yaşadığımız bir dünyada yaşıyoruz 😒en büyük aptal varlıklardır insanlar hayvanlarin onlardan katbe kat zeki olduklarini asla kabulenemezler, bi köpek kadar olup ailesine sahip çıkamayan insanlar var. Okula gidince, gezince, icip icip karı kız peşinde koşunca, erkekler göz atsın die oranlarını buralarını acmak, 😕ailem yanımda mutluyum falan hepsi hikâye. Mutluk bu olamaz, o ilet yalan ve bağımlılık yaparcasına aptalara bulaşıyor😒 bak mutlu değilsin sende, hisedebiliyorum canın acıyor. Umutlarin var  bi hayalin var ama mutlu değilsin o mutluk baska gezegenlerde sakli.... Anliyomusun sizin gercekleri görüp akillanmaniz gerekirken siz dahada dipe batıyorsunuz. Ben tekim ve tek olucam hep ,yanliz kalicam. Bu bi yasam sitilim değil sakın öyle anlamayın bu aptal insanlardan uzak kalıp onların boktan seslerini duymamak için benimkinide onlar duymayabilir, zaten Duymuyorlarda  hayat bu acimasiz aptal bir gezegen Ve Aptal gezegenin aptal insanları...

DEĞİŞİK DÜŞÜNCELER  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin