Jackův a Tomyho pokoj: Ozvalo se klepání na dveře. "Jo ,vždyť už jdu" zařve Tomy aby ho slyšely i za dveřma. Otevře a tam stojí Kely. "Ahoj je tu Jack?" Zeptá se Kely netrpělivě. "Proč? Já ti snad nestačim?" Zeptá se. "Potřebuju a nim mluvit. Nevíš kde je?" "To sice ne ,ale můžeš tu na něj počkat." Nabídl jí mile. "A za jak dlouho příjde?" "Tak za půl hodiny." "Dobře počkám tady." Souhlasí nakonec Kely a sedne si do křesla. "Takže ty odsud chceš utéct?" Snaží se přátelsky začít debatu Tomy. "Jo, a proč si tady ty?" "Já tady bydlim." Řekne Tomy nechápavě. " Myslela jsem v ústavu." Vysvětlý mu Kely. "Loupežné přepadení 3x. proč?" "Vždycky mě zajímá s kým mám tu čest." Odpoví a usměje se. "Seš mi povědomej." Řekne Kely a začne si ho skounavě prohlížet. "A ty seš sexi." "Co?" "Že seš sexi" Kely se na něj podívala. "A já už přesně vím odkud tě znám. Chodili jsme spolu do třídy na základce." "Máš pravdu já si tě pamatuju. Vlastně jsem tě poznal hned ,už předtim si byla pěkná, ale teď......" Řekne a uchechtne se. "Nevim co na to říct." Přizná Kely a evidentně zčervená. "To nevadí" Usměje se na ní Tomy a políbí jí.
O měsíc později: "Víš jak to myslim. Ten pocit, že mi něco tají." Řekne Jack a podívá se na Tomiho. "Otázka je co si myslíš že ti tají." Najednou se ozve zaklepání. "Pojď dál Kely" zavolá Tomi a koukne se na dveře. "Já nejsem Kely" řekne dívka stojící ve dveřích. "Ahoj Sáro" řekne Jack a usměje se "Co potřebuješ?" "Přectavíš nás Jacku " zeptá se Tomi než stačí Sára něco říct. "Jo, jasně to je můj spolubydlící Tomi" řekne směrem k Sáře "A tohle je má přítelkyně Sára." Řekne Tomimu. "Jo. Jasně. Tak já vás tu nechám o samotě." Řekne Tomi a zavře za sebou dveře. Potom se vidá chodbou směrem k pokoji Kely.
Pokoj Kely a Tary: Ťuk ťuk. Ozve se z poza dveří a do pokoje vchází Tomi. "Čou holky" řekne Tomi a políbí Kely. " věděli jste že Jack má holku? Já totiž ne a dost mě to překvapilo" vychrký na ně než stihnou něco říct. "Ne nevěděly. Ale chceme slyšet všechno." Chytí se hned tématu Tara. Následně jim Tomi vylíčil všechno co se stalo. "Dobře, hned sem spádky" řekla Tara a vyběhla ze dveří. Tomi se za ní podívá a zavře dveře. "Kam šla?" "Asi do společenský místnosti. Stoupne si na stůl a všem přítomným to převyprávý. " "Aha, no a jak pokračuje tvůj plán? Jen tak mimochodem si Jack myslí že mu něco tajíš." oznámí Tomi Kely. "A myslel tím že spolu chodíme, nebo že pomalu přichází poslední část plánu?" Zeptá se vcelku lhostejně Kely."Když jsme u poslední části plánu, jak to chceš udělat?" Tomi viděl že se Kely zamyslela "Viděl si Útěk z věznice...." Kely ani nedokončila větu a Tomi už ji přerušil. "Jo viděl" Řekl než stačila skomolit název. "Jak to s tim souvisí." nechápal Tomi "Pokud teda nechceš utíkat kanalizací." A jen letmo se na ni podíval ,přičemž si všiml že přemýšlý. "Ne ne ne, ať tě to ani nenapadne. Potrubym nepolezeš.!" Kely se začala smát "Ne, neboj potrubym ven nepolezu ale musíme počkat až bude sistém zaškolovat nováčky. Protože na to kašlou a nedávaj vůbec pozor. Což se vždycky hodí." řekla a políbyla ho.
ČTEŠ
Druhá šance
FantasiaŽivot ti druhou šanci nedá, proto si ji musíš vzít sám. Příběh o těžkém rozhodnutí, které navždy změní jejich životy. A i přes některé ztráty by si znovu zvolili stejně. Znovu by si vybrali svou druhou šanci.