8 yıl önce

32 5 0
                                    

Nihal ne diyeceğini bilemedi ya yalan söylüyorsa kadın her ne kadar ben Ayla değilim dediyse de Nihal'in içinde bir şüphe oluşmuştu. İnsan insana bu kadar benzeyebilirmiydi mimikleri her şeyi tıpkı oydu onunla iyi ayrılmamışlardı.Bu sıkı dostluğu bir adam yüzünden bitirmişlerdi.
Nihal ve sevgilisi Ateş'i Ayla hep kıskanırdı. Ateşe deliler gibi de aşıktı aşkından adeta gözü dönmüştü.En yakın dostuna kötü davranmaya başlamıştı.İlk başlarda bunu neden yaptığını anlayamasa da sonra sonra Nihal'de fark etmişti. Ayla'nın Ateş'e karşı dostça duygular beslemediğini ama arkadaşınıda üzmek istemiyordu.
Bir gün hep birlikte bir kafede oturuken Nihal'in ani mide bulantısı başlamasıyla apar topar hastaneye gittiklerinde Nihal'in hamile olduğu anlaşılır.Ayla büyük bir hayal kırıklığına uğrar, çünkü; artık Nihal ve Ateş'i ayırmak eskisi kadar kolay olmayacaktı bunun farkındaydı ama vazgeçmeye niyeti yoktu. Bebeği aldırtmak için çok baskı yapsada bir türlü başaramaz.
Doğuma 2 ay kala Ayla İstanbul'u  terkedip İzmir e yerleşmiş ondan sadece içi kin dolu bir mektup kalmıştı.
İçinde tekrar geri geleceği ve onun olan her şeyi alacağı yazıyordu.

Doğum günü gelip çatmıştı. Nihal mutluydu yanında Ateş ve yakın bir kaç arkadaşı dışında kimse yoktu annesi doğumda ölmüş babasıda 3 yıl önce bir trafik kazasında hayatını kaybetmişti. Ateş onun ailesi gibiydi.

Doğum başlamıştı. Nihal narkozu üzerinden atıp  gözlerini açtığında ne Ateş ne de kızı vardı ortalıkta...

İçimde ki ŞüpheHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin