Rescue

500 38 7
                                    

Snila jsem o krásném životě.. Snila jsem o tom, že budu mít krásný dům a přítele.. Snila jsem o dokonalém životě..

Nikdy jsem ale nedostala to, co jsem chtěla, dostala jsem jen to, o co jsem nežádala..

A teď?

Teď nemám nic, vůbec nic.. Sedím tu sama, okolo je jen mrazivá temnota..

Necítím nic..

Vůbec nic, kromě nesnesitelné bolesti v mém těle. A já chtěla křičet, ale nemohla jsem, nešlo to...

Je to děs co? otočila jsem se za hlasem... Seděla vedle mě a jen koukala před sebe..opět ta, co mi dělá společnost už dlouhou dobu..
"Proč jsem tady?" zásadní otázka, kterou jsem jí položila, jí vůbec nezarazila, prostě dál koukala před sebe..
To Loki a ty ostatní čarodějky, drží tě tu, snaží se tě ode mě odtrhnout, chce z tebe udělat to, kým jsi byla dřív.. odvětila prostě a já si nebyla jistá, jestli je to dobře..
"Mám mu to dovolit?"
Nemáš na výběr, je tu jen jeden způsob, jak mu v tom zabránit.. to mě zaujalo, jí nikoli, mluvila klidně a vyrovnaně, propalujíc tu temnotu před sebou pohledem.
"Co mám dělat?"
Musíš umřít, to tě od nich vysvobodí, všechno bude jako dřív.. asi byste čekali, že mě to vyděsí... No...nevyděsilo, chtěla jsem to udělat..
"Jak to mám provést?" na odpověď mi podala dýku...

Vzala jsem si jí a měla jsem divný pocit, jako by se mi má přítelkyně vzdalovala..
"Cítíš to taky? Co se to děje?"  Pokývala na souhlas
Za chvíli už tu nebudu, musíš to udělat teď..

Pokývala jsem hlavou a namířila jsem dýku proto sobě...

Loki:

Zmítala se bolestí pod jejich rukama a jeho tak bolelo to, že jí to způsoboval on. 
- "No tak Loki, už toho nechte..!" vykřikl Clint, nemohouc se koukat na bolesti, které to blondýnce způsobovalo...
- "Nemám na výběr, pokud se ti to nelíbí, tak vypadni.." prskl po něm Loki, pohled upřený na dívku pod jeho rukama..

Po chvíli ustála v pohybu, žádné zmítání v bolestech...

- "Co se to děje?" šeptl si černovlásek pro sebe, naklánějíc se nad bezvládné tělo dívky.. Vysloužil si nechápavé pohledy všech přítomných, ale nikdo se neopovážil promluvit.. 

Chvíli ji pozoroval s bolestí a strachem v očích a přítomní na ho napjatě pozorovali... A nakonec mu po tváři stekla jedna osamělá slza..
- "To ne...Catherine...Ne ne ne ne ne ne..." opakoval stále dokola, posadil na její postel, držíc ji v náručí a po tváři mu začaly stékat slzy.. Thor s Clintem ho pozorovali, naprosto nechápajíc to, co Loki dělá..
- "Co se sakra děje?!" vykřikl Clint směrem k černovláskovi, který ho naprosto nevnímal..
- "Je mrtvá.." šeptla jedna s čarodějek, které stály kolem Catherininy postele.....

***

Catherine:

Nedělej to.. upozornila mě moje společnost, která už se téměř vytrácela..
"Já musím.." šeptla jsem a obrátila k ní pohled
Věděla jsem, že jsi slaboch, on tě oslabuje.. prskla nasupeně, když jsem obracela dýku jejím směrem
"Nechci už dál nikomu ubližovat, to nejsem já.." pokroutila jsem hlavou
Omyl, to jsi přesně ty, jen nejsi tak silná, jak jsem si myslela, měla bys chcípnout, stejně jako ta odporná zrůda, kterou tak slepě miluješ.. usmála se na mě znechuceně a v tu chvíli jsem jí ve vzteku bodla dýku do břicha..
"To ty jsi zrůda." zamračila jsem se na ní , vytáhla jsem nůž z jejího břicha a se stálým pohledem do jejích očí, jsem ho zabodla do její hrudi..

Očekávala jsem její bolestný křik, či cokoli jiného, ona ale jen v klidu seděla a pomalu mizela......a já s ní..
"Co se to děje?" optala jsem se vyděšeně a ona se rozesmála
Umíráš, stejně jako já.. usmála se, zatímco mě popadal strach.. Bojíš se, co? vysmála se mi opět a zmizela..

Zhluboka jsem se nadechla a po tváři mi stékaly slzy, zavřela jsem oči a na mysl mi vyplula jedna krásná vzpomínka... 

  - "Nechci o tebe přijít" zakňourala jsem skoro neslyšně. Trochu se ode mě odtáhl. Hlavu jsem měla sklopenou. Chytil mě  jemně za bradu a zvedl k sobě můj ubrečený pohled. Utápěla jsem se v černovláskových  jasně modrých očích. Byl tak... nádherný..
- "Nepřijdeš o mě. Nikdy tě neopustím, budu s tebou. Navždy, Catherine" položil mi obě ruce na tvář a palci mi setřel slzy..  

Nebyla to asi nejveselejší vzpomínka, vzhledem k tomu, že několik hodin potom Loki "zemřel" a já s tím žila další dva roky. Byla to ale vzpomínka, která mě svým způsobem držela nad vodou, byla to vzpomínka, díky které jsem se vždy dokázala vzpamatovat a to jen díky tomu, že jsem věděla, že mám Lokiho, že mě neopustí a taky jsem věděla, že beze mě mu bude líp..
- "Miluji Tě.." šeptla jsem do prázdna s uslzeným obličej a zavřenýma očima..

***

Slyšela jsem tiché nádechy a teplou náruč.. a taky moje jméno, které říkal ten tak známý sametový hlas..

Pomalu jsem otevřela oči, pohled jsem měla rozostřený, naštěstí jen na chvilku... A první, co jsem spatřila, byla uslzená tvář prince s havraními vlasy..
- "Loki?" septla jsem a on ke mě střelil strapenýma, rudýma očima..
- "Catherine.." pohladil mě po tváři a okamžitě si mě přitáhl do pevného objetí..

- "Catherine.." zaslechla jsem opět své jméno a též tak povědomí hlas a než jsem stačila cokoli říct, byla jsem v Clintově náručí..

Když mě konečně pustil z obětí i on, lehla jsem si zpět na polštář a koukala na ty šťastné tváře kolem postele, které se mi začali rozostřovat..
- "Jsi v pořádku?" optal se starostlivě Thor, když jsem začala mžourat, abych zaostřila pohled..
- "Jsem unavená.." šeptla jsem a potom už si nic nepamatuju, jen klidný spánek, který jsem tak dlouho neměla..

***

Loki:

- "Co s ní teď bude?" optal se lukostřelec Lokiho směrem, když seděli u stolu v trůnním sále.. Modroočko se zdál být dosti mimo, jen nepřítomně hleděl před sebe..
- "Loki..?" oslovil ho bratr opatrně
- "Ano?" škubl sebou a střelil po obou mužích pohledem
- "Ptám se, co teď bude s Catherine.." objasnil mu Clint situaci.. Loki si povzdechl a opět obrátil pohled před sebe
- "To je na ní...budeme muset zkontrolovat, jestli je v pořádku a pak....." zhluboka se nadechl a udělalo se mu zle z představy, že Catherine odejde "..pak může odejít, pokud si to bude stále přát.." dokončil větu a dál už raději nechtěl nic vnímat...

***

Tak tady to máte, lidičky.. :)

Omlouvám se za zpoždění, ale mám teď dost problému a není moc nálady a času na psaní, tak snad Vás tahle kapitola neunudila k smrti :) :D

Jinak bych Vám taky chtěla říct, že se blíží konec tohoto příběhu, bude ještě tak jedna nebo dvě kapitoly.. :(

Omlouvám se za chyby <3

In Love With A Criminal: Neflheim WitchKde žijí příběhy. Začni objevovat