O dva roky později:
Kdesi v jednom z Dublinských parků seděla blondýnka, kterou všichni jistě znáte. Catherine.
Toho deštivého dne seděla v parku na lavičce, zcela sama, jako to dělávala už dva roky, každý den. Jen tam prostě seděla a vzpomínala, protože nic jiného neměla, jen ty vzpomínky na to, co kdysi měla a koho ztratila.
A teď? Teď neměla nic a nikoho..
Byly tu jen ty vzpomínky a schopnosti, které jí to všechno připomínaly..
- "Už je to dlouho, že?" vyrušil jí hlas, který dřív tak důvěrně znala. Zarazila se, ztuhle hledíc do země. Opatrně zvedla pohled a i když věděla, že není dobré, aby to byl vážně on, někde v hloubi duše doufala, že jí konečně našel, i když tu kletbu na sebe svrhla právě proto, aby tato situace nenastala..
- "Jak jsi mě našel, Loki?" optala se rovnou, stále překvapena..Jen se pobaveně zasmál a ona se do něj opět zamilovala..
- "Tak takové přivítání jsem nečekal.."
- "Jak jsi mě našel?" položila opět tu samou otázku..
- "Když tě neviděl ani Heimdall, prohledával jsem všechny knihy a chodil za nejmocnějšími čaroději, nakonec jsem našel odpověď v Neflheimských knihách, musel jsem se tam vloupat, což se mi povedlo až před půl rokem a teď jsem tě konečně našel. Vím, že to trvalo dlouho, ale jsem tady.." lehce se usmál a sledoval jí svýma modrýma očima, ve kterých se opět topila, jako tehdy..Postavila se na nohy a stanula tak před ním. Po tak dlouhé době mu zase mohla pohlédnout do těch nádherných modrých očí..
- "Neměl bys tu být, Loki.." pokroutila hlavou "..Radši běž.." dodala a otočila se k odchodu. On jí ale zachytil za loket a otočil si jí čelem k sobě..
- "Já nikam nejdu, ne bez tebe, Catherine.." rozhodně se zamračil..
- "Odešla jsem proto, abych nikomu z vás neublížila, tak radši běž.." pokusila se mu vytrhnout..marně.. "Pusť mě.." pronesla výhružně.. Naklonil se k ní, až je dělili jen milimetry
- "Ne." vydechl jí do tváře rozhodně.. "Já tě miluji a buď ty odejdeš se mnou a nebo tu já zůstanu s tebou.." zamračil se..Pohledem těkala po jeho tváři a cosi v ní začalo tát..
- "Přišel bys o všechno.." snažila se ho odradit
- "Ty jsi moje všechno.." odvětil prostě
- "Mohla bych ti ublížit nebo tě zabít.." snažila se mu pohrozit, ale už z jeho pohledu poznala, že to k ničemu nebude a sama už se vlastně uvnitř vzdala..
- "Zkus to.." opět jí vydechl do tváře..A v tu chvíli...z jejího pohledu poznal, že vyhrál..
- "Sakra..." zaklela si pro sebe a pohlédla mu do očí.. Sváděla vnitřní boj, až nakonec stejně podlehla černovláskovi a přitáhla si ho k dlouhému polibku "Takže na Asgard?" optala se, když se od sebe odtáhli..
- "Na Asgard.." kývl s úsměvem..
***
Tak tady máte Epilog, který Vás doufám nijak nezklamal.. Byla to spíš taková oddechovka a myslím si, že si Loki alespoň v příběhu zaslouží šťastný konec a lásku..
ČTEŠ
In Love With A Criminal: Neflheim Witch
FanficPokračování příběhu In Love With A Criminal.. Uběhl rok od Lokiho "smrti" a u Catherine se toho hodně změnilo. Spolupracuje s S.H.I.E.L.D.em a s Avengers.. Co se ale stane, když se Loki vrátí, dokáže mu Catherine odpustit? A co když Catherine zjistí...