[16]O Altă Realitate

43 7 0
                                    

Era revelionul, imi asteptam prietenii cu care sa ma distrez, insa ceva neasteptat s-a intamplat si mi-a stricat planurile si mai presus de ele, viata. Ascultam muzica, dar tineam castile doar pe o ureche, si citeam o Manhua, adica ca un fel de Manga, dar colorata si facuta de chinezi. Oamenii tot se distrau cu petardele, aparent era singurul lucru care le inveselea neuronul, in fine, la un moment dat, aud ca si cum cineva mi-a batut in geam, iar asta este sinistru, dat fiind ca stau la etajul 5. Ma gandeam ca a fost o petarda, iar din cauza muzicii nu am interpretat corect acel zgomot.

Peste putin timp, am spus sa ma pun sa dorm putin, cel putin pana vin prietenii mei, pentru ca ma simteam obosit, dintr-un motiv sau altul. Dupa vreo 10-15 minute de stat in pat si asteptat sa adorm, aud ca si cum s-ar deschide fereastra, iar asta este imposibil, adica se poate deschide doar din interior, plus ca stau la etajul 5, cum spuneam, deci nu i-am dat importanta, ma gandeam ca din nou confund sunetele. Simteam ca si cum cineva se uita foarte insistent la mine, insa m-am gandit ca este din vina oboselii, dar dupa putin timp, simteam ca se raceste aerul din jurul meu, iar asta mi-a dat putin de gandit. Dupa cateva secunde, am simtit niste degete scheletice, reci, foarte subtiri si in acelasi timp fine, care imi mangaiau obrazul. Imi era atat de frica sa deschid ochii, insa a fost ceva ce n-am putut controla, mi-as fi dorit sa mor in acel moment. Tot ce am putut vedea era o alura de om foarte slab, cu un craniu de ceva capra sau cerb, fara ochi sau gura.

Din acel craniu au inceput sa iasa niste sunete, apoi cateva cuvinte, care spuneau: „Shhht, nu te agita, daca o faci, te vei trezi" Eram prea speriat si nu reuseam sa judec ceea ce mi-a spus. A avut dreptate, m-am trezit. Eram foarte bucuros ca am reusit sa ma trezesc si acea creatura era doar un vis. Totusi ceva era ciudat, nu eram in camera mea, eram intr-un fel de laborator, cu tot felul de aparate conectate la mine. Ceea ce m-a speriat teribil era.. ca.. o gramada de oameni erau la fel, conectati la tot felul, insa ei dormeau. Acei oameni care se ocupau de lucrurile astea nu si-au dat seama ca m-am trezit, si am reusit sa aud o discutie care m-a speriat rau. Toti oamenii sunt tinuti in acea stare, un fel de coma, iar cei „Alesi" raman sa le controleze visele acestor oameni, dandu-le impresia ca-si traiesc viata, cand ei doar sunt niste marionete pentru experimentele lor sinistre. Ceea ce era si mai oribil era ca un procentaj mai mare de 80% din oamenii existenti erau in acest experiment.

Acum inteleg de ce mi-a spus ca o sa ma trezesc si parea speriata de asta, acea creatura era subconstientul meu speriat de aceste experimente, care a incercat sa ia legatura cu mine, iar eu am facut exact pe dos.. Nu stiu ce o sa fac acum, adica daca o sa ma prinda, sigur o sa ma omoare. Oh, nu, se apropie!

Iar acum vine partea in care va spun ca acesti „Alesi" sunt defapt marionetele mele, si aceasta poveste a fost pentru a va face o idee despre adevarata realitate, mai mult sa va tina ocupati pana eu va pregatesc un „vis" foarte interesant. Va garantez ca ideea ca „este un vis" nu o sa va ajute sa va stapaniti frica, o sa ma joc cu inima si creierul vostru pana o sa cedeze. Ne vedem in curand!

CreepyPasta În RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum