Înainte de a începe acest creepypasta vreau să vă anunț ca să nu intrați nici odată pe deepweb, dar dacă o faceți, o faceți pe propiia răspundere.
De curând am aflat de acest site numit deepweb de la un prieten, l-am rugat într-o zi să vină la mine ca să mi-l bage pe laptop, din spusele lui ai nevoie de un browser special și un softwere pentru a păstra informațiile anonime.El m-a avertizat, pe deepweb găsești tot ce dorești, de la obiecte ilegale până la pornografie infantilă și multe altele, el m-a avertizat să nu mă afund în toate site-urile care-mi sunt oferite, ceea ce pot găsi mă poate șoca.
Au trecut 2 săptămâni de când mă folsesc de deepweb, mi-am făcut mulți prieteni pe forumuri și deja mă consideram profesionist, am văzut multe chestii scârboase și din cauza asta am crezut că am stomacul tare, și, într-o zi am decis să mă afund adânc, link după link, ajung într-un live, vedeta live-ului era un utilizator cultură27 care din câte am înțeles el susținea live-ul, pe live era o persoană legată de un scaun, se uita la cameră, pe fața ei se citea disperarea, faptul că n-are scăpare. Utilizatorul cultură27 făcea o licitație, cine dona cei mai mulți bani alegea soarta victimei, el cerea BitCoin-uri, acestea fiind moneda de pe deepweb.
Un utilizator care a donat cei mai mulți bani a hotărât soarta victimei astfel el a vrut să-i fie tăiat gâtul. Am fost martor la așa ceva. La terminarea live-ului toată lumea scria pe chat: Minunat. Mai vreau. Sper ca data viitoare să fie mai palpitant. Văzândui pe toți bucurându-se am scris în chat: Voi sunteți nebuni? Cum să vă placă așa ceva? A fost o crimă , o să sun la poliție. Toți au început să râdă.
-Domnule Andrei02, dacă crezi că nu-i bine ce facem, de ce nu ne dai adresa ta, eu și baieții de aici vom foarte bucuroți să-ți facem o vizită. Persoana care a scris asta era cultură27.
Am luat telefonul să sun la poliție și în acel moment s-a deschis o fereastră pe ecran cu titlul: Admin cultură27.
-Lasă telefonul jos dacă nu vrei ca aceste informații să devină publice pe site, domnule Rareș.În acel moment am împietrit, toate datele despre mine, ziua de naștere, adresa, tot erau afișate pe ecran, am făcut cum a vrut el, am oprit telefonul.
-Ar trebui să ieși de pe aces site și să nu te mai întorci, urmează-mi sfatul și pleacă dacă nu vrei să ai probleme. Am făcut în tocmai cum mi-a spus el.
-Mulțumesc de colaborare domnule Rareș. Acea fereastră s-a-nchis, în acel moment am luat telefonul și am sunat la poliție, am încercat să explic situația dar nu a putut fi rezolvată din cauza lipsei de informație.
Am stat 2 minute și am primit o notificare pe telefon, era un mesaj.
-Ți-am spus să lași telefonul jos. Mesaj venit de la cultură27. În acel moment m-a luat o frică enormă, utilizatorul știa totul despre mine, ce o să se-ntâmple?
O altă notificare, un alt mesaj.
-Ce casă drăguță ai, tare mi-ar plăcea să intru, nu-mi deschizi ușa? Am vrut să sun la poliție dar nu mai aveam semnal.
Altă notificare.
-Ce părinți drăguți ai, ar fi păcat să-i pierzi.
M-am pus în pat și am început să plâng, am plâns căteva minute, în acele minute am observat un mesaj venit de ceva vreme, când l-am citit am rămas piatră.
-Te aud cum plângi...
CITEȘTI
CreepyPasta În Română
TerrorCreepyPasta provine de la CopyPaste după care evoluiază spre CreepyPaste și în final CreepyPasta. CreepyPasta-urile au luat naștere de la mesajele spam care cu toții le cunoaștem,mesajele spam veneau cu morala: cuiva i s-a întâmplat. Astfel unii oam...