[24] Sunt prea paranoic?

32 1 0
                                    

Sunt prea paranoic? Hai să-ți zic ceva, cu ceva timp în urmă am descoperit ceva straniu, era o zi normală, eram la un restaurant, simțeam nevoia să iau masa în oraș, a venit o chelneriță frumoasă să-mi ia comanda, deja ea îmi era familiară, mereu când veneam să iau cina acolo, ea venea cu același zâmbet drăguț să-mi zică: „Vă pot lua comanda?". Oarecum o adoram, acel zâmbet perfect îmi lumina seara, dar toate s-au spulberat când m-am uitat la ea cu aceeași privire plăcută și dintr-o dată niște imagini mi sau derulat în cap, s-a întâmplat rapid, dar am reușit să le descifrez, era figura ei, fața eu frumoasă acoperită de sânge. M-am panicat pentru o secundă dar totul s-a terminat când aceeași față drăguță îmi pune mâna pe umăr și mă întreabă: „Domnule, sunteți bine?", îi dau din cap că da și îmi întorc privirea spre masă.-Ce a fost asta?, cred că m-am uitat la prea multe filme horror.Îmi întorc privirea spre ea și am rămas oarecum mască, deasupra capului ei plutea ceva, mai exact un număr, 7, asta ce vrea să însemne? Mă rog, nu i-am dat mare atenție, crezând că mintea îmi joaca feste.Am luat masa și am mers acasă. M-am întors la restaurant peste fix o săptămâna și 2 zile, mă așez la masă liniștit și observ că deja altă chelneriță îmi vine în întâmpinare.-Nu vă supărați, ce s-a întâmplat cu cealaltă chelneriță?Fața ei s-a întristat instant...-Ea a suferit un accident acum două zile și a decedat la spital, zise ea cu o mare reținere de a nu plânge.Atunci mi-am amintit de data trecută când am venit aici, văzusem deasupra capului ei cifra șapte, acu două zile se făcuse 7 zile de atunci, un fior rece mă cuprinse urcând încet pe șira spinării. Mă ridic de la masă și plec grăbit afara. Încep să mă calmez și oarecum reușesc. Merg din nou spre casă și observ o pisică, din nou mi se derulează imagini în cap, am văzut-o plină de sânge și deasupra capului ei cifra 1.-Ce dracu..., zic eu oarecum paranoic.Pisica ma vede și speriindu-se fuge pe stradă unde o mașiă dă peste ea.A trecut ceva timp, m-am obijnuit cu ideea da a ști peste cât timp va muri cineva, dar am început să devin tot mai paranoic, asta s-a început de când am văzut cifra 3 pe capul bunicului meu, dar am ezitat să zic ceva, oricum nu m-ar fi crezut, dar într-o zi am văzut din nou niște poze, cu o mână însângerată, nu i-am dat mare importanță, fiind prima dată când văd așa ceva. Mergeam liniștit prin casa și din greșeală dau cu ochii într-o oglindă, am rămas terifiat, deasupra capului meu era cifra 4, am rămas piatra.Deja a trecut 2 zile și sfârșitul meu se apropie, nu am ieșit de atunci din casă, deci, cum crezi, sunt prea paranoic?


Salut, mă mai țineți minte? Am revenit fraților (și surori daca sunt =) ) nu sunt chiar mândru de mine, pe lângă faptul că am lipsit un an aproape, cred =)), dar mă și întorc cu mai nimic, după cum ați vazut, am scris un Creepypasta destul de slab, lung și slab, zici că-s eu când mă uit în oglindă, dar cred că mi-am cam pierdut îndemânările dar promit să mă revanșez data viitoare cu ceva mai bun, daca ai citit până aici, dă și tu un vot să vă știu aproape și daca te mai întereseaza și alte chestii, stai geană că urmează niște cărți foarte tari, dar habar n-am când, dar stați geană pe cartea „Arhiva Noutăților", acolo vă pun la curent cu toate =))

Peace!

-Alex Winchester

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 09, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

CreepyPasta În RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum