Era o zi de vara , iar eu ma plimbam prin parc , se facuse tarziu intr-adevar , dar fiind vara ziua oricum dura mai mult si era destul de plin parcul , deci nimic infricosator. Dintr-un motiv necunoscut , oamenii au inceput subit sa plece din parc , iar fara sa-mi dau seama de acest lucru , ramasesem singur. Imediat dupa ce am sesizat ca eram singur , m-am grabit spre casa , dar pe cand sa ies din parc am auzit o voce care mi-a spus „Ohoo , nu misca!" In acel moment voiam sa imi misc picioare mai mult ca orice , voiam sa fug cat de repede pot , dar eram intepenit de frica. In momentul acela am stiut ca sunt mort , ma impacam cu gandul , cand , dintr-un moment vad un grup de elevi care treceau pe acolo , acea creatura s-a ascuns , iar asta a fost calea mea de scapare.
Am ajuns acasa si mi-am anuntat parintii ca am ajuns , miraculos , nu am auzit nici un raspuns , m-am gandit ca au adormit , deci am merg sa fac acelasi lucru. Am urcat pe scari si fiind intuneric nu am vazut din ce motiv sosetele mele s-au udat , am mers repede sa aprind lumina sa vad de unde curge apa. Surpriza mea a fost ca... Aceea nu era apa... Era sangele parintilor mei care erau asezati pe o pentagrama , acestia aveau picioarele cusute de cap si mainile cusute in locul picioarelor , in momentul acela imi venea sa vomit din cauza mirosului si imaginii , dar in acelasi timp imi venea sa plang , pentru ca imi vedeam parintii mutilati. Nu am avut timp sa fac vreuna din astea , pentru ca in spatele meu a aparut hidosenia , avea un zambet cusut pe fata si o privire scarboasa , in momentul acela nu mai simteam frica , pentru ca stiam ca deja am pierdut totul , am luat citul preferat al tatei , care era pus pe dulap , apoi l-am infipt in creatura sau cel putin asta voiam , cutitul s-a rupt cand am incercat sa fac asta. In momentul urmator am simtit ghearele creaturii cum treceau prin stomacul meu , am cazut pe podea sangerand , imi era frig... Imi asteptam sfarsitul , insa in acel moment , si-a aplecat capul negru si diform si mi-a soptit razand , " Nu te las sa mori , stai linistit. Vei fii jucaria mea pentru multa vreme " Imediat dupa ce a terminat propozitia am adormit. De atunci traiesc intr-un cosmar continuu , mereu revad scena cu parintii mei , dar ei aici sunt torturati in fata ochilor mei si cel mai groaznic lucru este ca... Fiinta aceasta ma controleaza si eu ii torturez. Cu lacrimi in ochi ii torturez cerandu-le scuze. Dupa ce i-am torturat pana au murit , a venit acea creatura si mi-a spus ca nu mai am mult si o sa ma trezesc intr-un cosmar si mai mare.
Dupa multe momente in care creatura ma punea sa-mi torturez parintii, pe cand sa cad prada disperarii, m-am trezit... Eram intr-un tub de sticla, plin cu un lichid dubios, m-am uitat in jos, mai bine n-o faceam, aveam copite, la maini mai aveam 3 degete, din care ieseau niste gheare de vultur. Imi simteam cumva capul ciudat, am incercat sa-mi ating capul, dar ma simteam ciudat, parca nu stiam sa-mi folosesc corpul. Spre mirarea mea, era o oglinda in fata, pe care nu o observasem, iar acolo am putut sa vad oroarea, avem coarne de cerb, ochii rosii, tentacule, iar din spate imi ieseau niste aripi negre, ca ale unui inger decazut.
In acel moment, dupa ce am vazut ce am devenit, m-am enervat, am spart tubul de sticla, unde eram tinut de creatura, iar apoi am inceput sa caut o cale de iesire. Mergand am observat un schelet foarte neobisnuit, al cui sa fie, al creaturii, dar pare foarte vechi, iar asta mi-a dat de gandit, cat timp am stat eu in acel tub.
Atunci am simtit un fior rece si un sentiment de frica, pe care nu puteam sa-l descriu, am alergat prin acea pestera, unde eram tinut, pana cand am vazut o lumina, pe cand sa pasesc afara, o durere de cap si o voce se auzeau: „Hei, jucaria mea, insfarsit te-ai trezit, imi faceam griji ca n-o s-o mai faci. Dupa cum vezi, acum sunt unul si aceeasi, mi-am pus constiinta in corpul tau. Vad ca esti grabit sa iesi, insa eu nu te-as sfatui sa faci asta" Nu l-am ascultat, stiam ca totul este doar din vina lui, voiam doar sa merg si sa vad lumea, chiar daca infatisarea mea i-ar fi speriat pe toti. Nu am precizat pana acum, dar ca orice adolescent, am si eu fata pe care o plac, voiam mai mult ca orice sa vad daca este bine. Am alergat spre iesire, dar in momentul acela, voiam mai mult ca orice sa n-o fac, un sentiment de frica, o frica pe care n-am mai simtit-o pana atunci, m-a cuprins, erau doar gramezi de oameni morti sau oameni care aratau ca mine, niste monstrii pe scurt. In mijlocul tuturor, era un tron plin de flacari si sange, acolo era o infatisare neagra, cu aripi mari, coarne, copite, o coada si niste gheare pe masura, incercam sa-mi dau seama de identitatea acetuia, dar in acelasi moment, am simtit cum capul mi se desprinde de corp.
O voce imi spune: „In aceasta lume nu a existat si nici nu o sa existe un Dumnezeu, acea creatura era scaparea omenirii, acea care ti-a omorat parintii, care te-a facut un monstru, ea ti-a dat puterea sa ma infrunti, cu putin antrenament puteai s-o faci, de asta te-am omorat cu prima ocazie. Aparent fiica mea te-a atras in asta, stii, fata de care iti placea." Dupa ce a terminat de vorbit, am simtit cum sunt tras de niste maini negre intr-un loc intunecat, eram distrus, toti pe care ii iubeam erau morti, iar fata de care imi placea.. Era cauza tuturor, insa cel mai vinovat dintre toti, eram eu.. Am fost aruncat intr-un loc negru, unde pluteam. Stau aici de vreo 30 de ani, macar cosmarul in care am fost s-a terminat.
CITEȘTI
CreepyPasta În Română
HorrorCreepyPasta provine de la CopyPaste după care evoluiază spre CreepyPaste și în final CreepyPasta. CreepyPasta-urile au luat naștere de la mesajele spam care cu toții le cunoaștem,mesajele spam veneau cu morala: cuiva i s-a întâmplat. Astfel unii oam...