[7] Cea Fără Expresie

81 7 0
                                    

În iunie 1972, o femeie a apărut în spitalul nr. 1 acoperită doar într-un halat alb pătat cu sânge, acum, acest lucru în sine nu ar trebui să fie prea surprinzător deoarece, oamenii care au adesea accidente vin la cel mai apropiat spital pentru îngrijiri, dar au existat 2 lucruri care au determinat oamenii ce au văzut-o să vomite și să fugă în teroare.

În primul rând, ea nu era chiar umană, ea semăna mai degrabă cu un manechin dar avea dexteritatea și fluiditatea unei ființe umane normale, fața ei era la fel de impecabilă ca a unei manechine, lipsită de sprâncene și parcă improșcată cu ferduri, un pisoi era prins în fălcile ei nenatural de strânse și nici un dinte nu putea fi văzut, sângele încă curgea peste rochia ei, și pe poadea ea l-a scuipat din gură și la aruncat deoparte și s-a prăbușit. Din momentul în care a trecut pragul spitalului, până când a fost dusă într-o cameră și curățată înainte de a fi pregătită pentru setare ea a fost complet calmă și fără vreo expresie. Medicii s-au gândit cel mai bine să o imobilizeze până când autoritățile ar putea sosi, ea nu a protestat, ei nu puteau primi nici un fel de răspuns din partea ei și cei mai mulți membrii ai personalului s-au simțit prea inconfortabil să se uite direct la ea pentru mai mult de câteva secunde, dar în momentul în care personalul a încercat să o seteze ea a ripostat cu o forță extremă, ar fi trebuit s-o țină în timp ce trupulei se ridica din pat cu aceeași expresie, goală, își întoarse ochii, fără expresie spre un bărbat doctor și a făcut ceva neobijnuit, ea a zâmbit,așa cum a făcut-o , una dintre asistentele care o ținea a țipat și a intrat într-o stare de șoc, în gura femeii nu erau dinți umani, doar țepi, lungi, ascuțiți, apoi gura ei s-a închis complet fără să provoace vreo pagubă. Bărbatul s-a uitat la ea pentru un moment și a întrebat-o.

-Ce naiba ești tu? Ea a întors gâtul până la umăr să-l observe zâmbind. După o pauză lungă securitatea a fost alertată și se puteau auzi venind în jos pe hol. Pe măsure ce i-a auzit apropiindu-se, ea se repezi înainte scufuzându-și dințiii în partea din față a gâtului doctorului smulgându-i jugulara lăsându-l să cadă la podea ca să se înece în propiiul sânge, se ridică în picioare și s-a aplecat peste el, fața ei fiind periculos de aproape în timp ce viața dispărea din ochii bărbatului. Ea se aplecă și-i șopti la ureche.

-Eu sunt Dumnezeu.

Ochii doctorului s-au umplut de teamă în timp ce el a privit-o cum cu calm a mers să-i salute pe oamenii de la securitate.în ultimele sale momente a văzut cum ea îi devora pe fiecare în parte, asistenta care a supraviețuit incidentului a numit-o cea fără expresie.

Nu au mai fost rapoarte cu incidente în care ea era implicată.

CreepyPasta În RomânăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum