Brusc îmi revin şi aud din nou vocea stridentă venind dinspre tron, zicând, aduceţi al doilea om pe Mărcus, gardieni dispărură pentru o clipă, dar îi văd revenind de data aceasta împreună cu un om trecut de prima tinereţe puteai spune asta după părul cărunt din cap şi adânciturile lăsate de ani pe faţa lui, abia mergea, părea că e mai mult târât, avea o privire rea mereu fixată în jos, din nou gardieni îl pun în genunchi, şi am început să văd o scenă din viaţa lui, era tânăr de data aceasta în jurul vârsta de 30 de ani, cu o constituţie atletică şi un chip bine conturat, îţi dădea impresia unui om avut, se afla într-un bar dar unul dea dreptul lugubru.
Phoenix un bar subteran, plin de prostituate, la intrare pe sub podeaua de sticlă se vedeau şerpi cu două capete, presupuneam că erau împăiaţi căci nu se mişcau, la fie pas pe care îl făceam aveam impresia că calc pe iei. Intrai şi mai adânc în Phoenix observ femei care dansau provocator şi hipnotizant în cuşti de fier, corpurile lor se unduiau de parcă nu aveau oase, toate purtau doar un halat mătăsos scurt, negru cu un decolteu care arata aproape tot dar atenţia îmi era îndreptată mai mult spre zgărzile auri care le purtau la gât, acestea erau însemnate cu numere pornind de la 0 la 66, cât despre restul barului, păi muzica era un stil aparte, progresive psytrance, ritmul împreună cu fumul puternic de tutun şi mirosul de alcool te ameţea, totul în acest bar părea ambiguu la un moment, am închis ochi câteva secunde şi apoi m-am îndreptat atent spre Mărcus, stătea într-un colţ pe o canapea împreună cu două femei care dansau în jurul lui, şi avea un pahar mare de alcool pe masa din faţa lui, una dintre fete îmi păru cunoscută, după ceva am timp am realizat că era fata violată, primul om pe care arătarea a chemat, Anastasia, era schimbată aici, îmbrăcată la fel ca toate celelalte dansând lasciv. Clipele trecu iar Anastasia împreună cu prietena iei se aşeză lângă Mărcus, începuseră să îl mângâie şi sai şoptească ceva la ureche, dupa se ridicara si plecara .Mărcus zâmbi în timp ce se ridică şi le urmă pe fete intro camera ascunsă la prima vedere de fumul care inundă clubul.
I-am urmat sfios, nu mare mi-a fost mirară când am privit ce se află înăuntru, mi-a atras atenţia patul mare făcut din fier cu baldachin roşu apoi am m-am întors spre perete unde pe câteva suporturi din lemn negru african se găseau tot felul de instrumente sexuale, bice în toate formele, cătuşe, lanţuri, cleme, şi multe alte lucruri demne de un sex-shop.În timp ce Anastasia îl dezbracă încet pe Mărcus prietena iei se îndrepta direct spre un suport şi alege din instrumente 2 funii lungi, groase şi o eşarfă roşie apoi, se îndreptă încet spre colega iei şi îi înmână una din cele două funii. Le priveam cum îşi legau victima bine de tijele fieroase ale patului în timp ce pe faţa lui se afla un rânjet mare. Acum trupul bărbatului era imobilizat iar vederea îi fuse orbita de eşarfă roşie. Puteai să citeşti o dorinţă arzătoare dar malefică în ochi fetelor, observasem brusc că una dintre ele avea ceva sclipitor în mână, la o privire mai atentă am văzut un tub metalic ascuţit la un capăt, Anastasia executa acum un oral brusc şi forţat, în timp ce Mărcuş gemea de plăcere, cealaltă femeie introduse cu precizie tubul direct în gâtul lui iar sângele care ţâşnea brusc se împleteau cu ţipetele ascuţite de durere şi corpul lui care să tot zbătut preţ de câteva secunde, cu repeziciune Anastasia scoseră un recipient şi acum îi colectau sângele, după ce se scursese aproape tot amândouă au început să îl disece pe Mărcuş, sângele de pe lamă de fier a cuţitului era de un roşu aprins, iar dexteritatea fetelor era incredibilă pentru că reuşise să taie bucăţi din corp aproape de mărimi egale intru-n timp scurt, parcă făcuseră asta timp de anii buni, apoi puseră trupul în sac. Am rămas şocat de nebunia sau curajul de care cele două dădeau dovadă, şi am început să tremur tot nu ştiam ce să fac, mi-am frecat ochi şi încercam să îmi revin, inima îmi bătea cu putere, simţeam fiecare pulsaţie străbătându-mi întregul corp dar era prea târziu mintea mea era mai curioasă că niciodată aşa că am am urmărit totul îndeaproape.Rapid cele două apucară câteva prosoape şi sau curăţat de sânge, luară sacul şi îl aruncă intro roaba apo ieşiră prin spatele clubului cu o agilitate uimitoare, nu au mers prea mult pe aceea aleea întunecată şi deodată ajung la un conac, vechi, gemurile erau sparte, eu am crezut că era părăsit apoi am realizat că cele două locuiau acolo. Anastasia intra în conac târând sacul cu trupul lui Mărcuş, merg repede după ele şi ajung intro încăpere mare plină de lumânări aprinse şi lilieci pe tavan Îmi cobor ochii de la lilieci şi parcă îngheţ la auzul satârul care se izbea din nou de bucăţile din trupul omului, după ce înlătura părţile inferioare îşi aleg o bucată de carne şi începe să condimenteze partea selectată, cu o delicateţe şi rafinament prepara ce a mai rămas din piciorul lui mărcuş. În timp ce Anastasia dispăru pentru o clipă în altă cameră o văd pe prietenea iei cum presara un praf albicios dintr-un săculeţ săculeţ mic negru scos din sutien, cu un zâmbet larg da drumul la pick-up şi casa este inundată de o sonată ne mai auzită de mine până acum, se comportă ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat.
Anastasia reapare de data aceasta intro rochie de un roşu aprins, vine în spatele prieteni ei, îi şopteşte brusc la ureche, asta este doar al meu, apoi având o funie în mâna dreaptă o sugruma, degeaba se tot zbătu căci în final cade jos moartă, Anastasia acum era foarte fericită luă bucata de carne proaspătă şi începu să muşte din ea cu poftă, mânca din ea mai mult de jumătate când brusc ochi I se măriră iar pupilele I sau dilatat brusc, o apucă un râs isteric şi dintr-o singură mişcare cade şi ea neclintită lângă prietena iei.
CITEȘTI
CreepyPasta În Română
TerrorCreepyPasta provine de la CopyPaste după care evoluiază spre CreepyPaste și în final CreepyPasta. CreepyPasta-urile au luat naștere de la mesajele spam care cu toții le cunoaștem,mesajele spam veneau cu morala: cuiva i s-a întâmplat. Astfel unii oam...