Nu ştiu unde mă aflu sau ce se întâmplă, dar tristeţea a început să îmi placă, brusc corpul meu să oprit din cădere, şi încep să mă mă mişc, încep uşor cu degetele apoi braţul şi în sfârşit totul corpul, acum încerc să respir, inspir cât de mult pot, dar parcă nu are nici nu efect, deschid ochi şi totul căpăta un nou sens, mă regăsesc la marginea unor porţi, vechi de sute de ani, puteam să îmi dau seama de asta uşor, acel aspect fieros şlefuit de timp, parcă îmi spunea o poveste, mi-aş fi dorit să fiu surprins, dar tristeţea care mă cuprins în timpul căderi nu a dispărut, blând şi trist privesc în jurul meu, este un fel de încăpere subterană luminată doar de câteva torţe care ardeau neîncetat. Mă ridic încet şi mă apropii de poartă, aceasta se deschide brusc de parcă eram asteptaptat, păşesc încet înăuntru, pe un culoar pietros ce duce câte un templu auriu, măreţia lui nu putea fi descrisă în cuvinte iar sclipirea lui mă orbea uşor, la intrare erau două statui cu o formă ciudată, nu dau o prea mare atenţie, merg mai departe, şi încep să aud ţipete, pe măsură ce înaintez acestea deveneau tot mai stridente, intru în interiorul templului şi văd oameni lipiţi parcă de un perete făcut din smoală, strigau după ajutor iar trupurile lor firave se tot zbăteau, dar nu se întâmplă nimic, feţele lor zgâriate şi arse iar corpurile lor slăbite duceau parcă povara unor păcate nespuse, în timp ce înaintez dau de un tron imens din aur pe care stătea o arătare diabolică, avea un corp păros de ţap cu sâni de femeie, faţă de barbat, şi coarne de taur, împietresc parcă pentru o secundă, trupul care îl văd în faţa mea nu se mişca dar ochi aceea mă urmăreau atent, apoi o voce puternică se auzi. – Aduceţi primul om pe Anastasia, iar în faţa mea apăru de odată o femeie firavă purtată de doi calai, trupurile lor erau imense pe lângă al iei iar pe făta purtau măşti de fier. O inghenunchiau pe Anastasia si brusc parca vedeam o poveste, era o tipă fericită tânăra până în 25 de ani, mergea singura pe strada sub lumina luni şi deodată în spatele iei un bărbat o smuci de mână şi o trase după el intro parte întunecată a aleiei, ea a încercat să strige după ajutor dar nici nu apucă ,fusese lovită puternic şi începu să sângereze, zâmbetul după chipul bărbatului emana o bucurie imensă, îi rupse hainele şi profită de corpul ei în cel mai josnic mod, o violase cu inima rece ,apoi o lasa aproape inconştientă pe jos. Goală cu trupul tremurându-i, si sangele scurganduse de pe maxilar , apuca cu utltimile iei puteri o bucata de sticlă găsită la întâmplare pe jos şi o înfipse în el, un ţipăt puternic inunda toata aleea iar apoi linişte totală, trupurile lor erau ţintite pe asfaltul rece, inundat de un roşu aprins si doar luna dupa cerul negru mai lumina asupra celor doua cadavre.
CITEȘTI
CreepyPasta În Română
KorkuCreepyPasta provine de la CopyPaste după care evoluiază spre CreepyPaste și în final CreepyPasta. CreepyPasta-urile au luat naștere de la mesajele spam care cu toții le cunoaștem,mesajele spam veneau cu morala: cuiva i s-a întâmplat. Astfel unii oam...