IX. A botrány

400 15 3
                                    


Harry kicsit aggódott a gyerekek miatt, de szerencsére sértetlenül találta őket. A nehézségek azonban még nem értek véget, és Harry sehol sem látta Ginnyt.

– Harry – harsant föl a háta mögött egy kiáltás

Megfordult és szembetalálta magát sápadt feleségével.

– Mi a fene történt? – kérdezte

– Feltűnt a Sötét Jegy, de egy csapatnyi idióta auror nem engedte, hogy elkapjuk azt, aki tette.


Elmegyünk Berlinbe, és üzenünk Kingsleynek – monta Harry. – Mivel a brit kormány legmagasabb itt tartózkodó képviselője Hermione, valószínűleg neki kell rendezni a dolgokat. Gyertek, szerezzünk egy zsupszkulcsot.

– Srácok, ha nem baj, mi most elpályázunk – mondta George- úgy tűnik elég bajotok van, segíteni nem tudunk, és nem is akarunk a terhetekre lenni.

– Mi is megyünk – tette hozzá Bill.

– A gyerekeknek is jönniük kéne – tette hozzá Arthur – elég nagy trauma volt nekik ez az egész.

– Jól vagyunk – tiltakozott felháborodva Rose.

– Elhiszem, de akkor is jobb ötlet, ha hazajöttök velünk – mondta Charile – tudom, hogy nem akartok zavarni, de nem hiszem, hogy a szüleiteknek sok ideje lenne rátok, elég sok dolguk lesz.

– Rendben – sóhajtott fel Albus.

George-ék elmentek az angliai zsupszkulcsokhoz, Harryék pedig szereztek egy berlinit

Körülbelül ötpercnyi repülés után meg is érkeztek Berlinbe.

– És most? – nézett körül Ron. – nálam nincs mugli pénz.

– Emiatt ne aggódj – legyintett Hermione. Nálam van bankkártya. Szerintem tudunk két szobát foglalni legalább pár napra valamelyik szállodában.

Hamarosan találtak is egy szállodát, és két egymás melletti szobát.

– Vajon mi ütött abba az aurorba? -kérdezte Harry

– Nekem ez bűzlik – jegyezte meg Hermione.

– Igazad van – mondta Ron. – nem hiszem, hogy csak egy túlbuzgó hivatalnok lenne.

– Umbridge – szólt komoran Hermione – ő itt az államtitkár, és elég befolyásos, ráadásul az aurornak az dumája, hogy ha nem tud kitörni,meg hogy csak a sárvérűeknek jelenthet problémát a gyűrű áttörése, értük pedig nem kár...

– Igen – bólintott Harry – nagyon halálfaló-szerű duma volt

Másnap reggel Hermione elment a minisztériumba, a többiek pedig a városban sétálgattak



Este beültek egy belvárosi étterembe. Mielőtt rendeltek volna, Ginny elkezdett integetni valakinek Harry háta mögött

– Hello Oliver!

– Szia Ginny!

– Nem ülsz közénk? Látom, hogy egyedül vagy?

– Nem vagyok benne biztos, hogy ez jó ötlet. Ellenfelek voltunk.

– Igen, de a kupának már egy napja vége van. Mindketten magánszemélyként vacsorázunk. És különben is, ha valaki felhozza, ahhoz lesz egy-két szavam, figyelembe véve, azt, ami történt

Harry Potter: A gonosz árnyaWhere stories live. Discover now