VI. Sötét tervek

316 9 0
                                    



– Hogy mit csináltál? – kérdezte meglepetten és dühösen Kitty Baddock-tól.

– Már elmondtam. Elegem van az „altatási technikádból"! Így nem fogom elérni, hogy Rider egy ideggóc legyen, és összeomoljon.

– Nem mintha nem utálnám, de miért akarod ennyire, hogy idegroncs legyen belőle?

– Mert egy nyomorult kis véráruló senki!

– Ez a bajod Johnny. Alábecsülöd őt. Ahelyett, hogy tönkreteszed, magad mellé kellett volna állítanod.

--Már próbáltam, és nem vált be. Az volt az eredeti ötletem, hogy egy igazi, hidegvérű mardekárost faragok belőle

– Ráadásul most már semmi esélyünk rá – tette hozzá Kitty.

– Miért ne lenne?

– Nem hallottad, hogy kitagadta az apja?

– Jaj, dehogynem. Pont ezért fog sikerülni. Kijátsszuk a „szemét mugli, apád kitagadott, minden mugli ilyen" kártyát

– Már késő, fogd föl! Véglegesen bekerült Potterék baráti körébe. Az áltámadást pedig már nem venné be. Mást kell kitalálnom.

– Mégis mit?

– A türelmetlenséged eddig mindig kevesebbre vezetett, mint az én ötleteim!

– Nem érdekel, nem várok rád! A maradék időben meg fogom keseríteni Rider életét!!

– Nem fog menni, essen már le! Főleg, hogy megint letámadtad! Hála neked, nem fog egyedül mászkálni, és óvatos lesz.

– Megoldom, hidd el, és nem fog kelleni hozzá a te segítséged, Harper.

– Ne akarj velem szemben dolgozni, mert megbánod! – kapta elő a pálcáját Kitty.

– Nem tudsz te nélkülem dolgozni! – Én vagyok az „izom!" – mondta Baddock. Te okos vagy, de nem tudsz párbajozni. Az a véráruló Weasley is legyőzött téged.

– Már mondtam, hogy alábecsülni az ellenségedet nagy hiba. Weasley nagyon tehetséges és erős boszorkány. Legközelebb próbáld meg te legyőzni!

– Miért csodálod őt? Talán te is beálltál a mugliimádók sorába?

– Kikérem magamnak! Az ellenség képességeit elismerni nem azt jelenti, hogy nem vetem meg teljesen az elveit! Maga a Sötét Nagyúr is elismerte Albus Dumbledore képességeit!

– Nem akarok tiszteletlen lenni, de nem sok jó származott belőle! Ha nem tudod magad mellé állítani, az ellenséget meg kell vetni a képességeitől függetlenül.

– Látod, ez a bajod! Akkor viszont miért akartad Ridert magad mellé állítani?

– Csak mert mardekáros!

– Akkor miért nem próbálkozol Scorpiussal?

– Ezt te nem értenéd! Nem a mi kis hadjáratunk múlik rajta Roxfortban, hanem sokkal több!

– Miről beszélsz? – értetlenkedett a lány

– Téged nem avattak be? Milyen kár, de túl fiatal vagy. Legyen elég annyi, hogy a hosszú távú céljainknak sokkal jobban megfelel, ha Scorpius jóban van, pontosabban úgy tesz, mintha jóban lenne Potterékkel.

– De megfenyegetted! Azt mondtad, hogy nem engeded játszani a kviddics-csapatban.

– Az csak a látszat fenntartására kellett.

Harry Potter: A gonosz árnyaWhere stories live. Discover now