VIII.A régi Jegy
A gyerekek remekül érezték magukat a vakáció alatt, szinte egész nap Harryék kertjének hátsó, mágikusan leárnyékolt részén kvddicseztek.
– Ti ezt sosem unjátok meg? – kérdezte egyik este Rose a házba épp visszatérőket. Másnap indultak a Világkupa helyszínére. Ginny játékos lévén, már hetek óta kinn volt, Billék, George-ék, és Arthur, valamint Charlie másnap készültek a helyszínre hoppanálni. Molly ezúttal sem ment velük.
– Ezt te nem értheted, a kviddics megunhatatlan – felelte James.
– Ha már itt tartunk, – fordult Harryhez Rose – hogy fogunk odajutni?
– Zsupszkulccsal. Nem lesz messze, ígérem, de még így is korán kell kelni.
A gyerekek elballagtak lefeküdni, Hermione Harryhez fordult.
– Draco barátunk vajon kinn lesz?
– Szerintem igen. Ő is legalább akkora rajongó, mint én.
– Nem is kételkedem. De ha az apja is felbukkan, akkor vigyázni kell, nehogy együtt lássák Scorpiust Albusékkal.
– Nem hiszem,hogy Lucius elmenne a meccsre legalábbis remélem, hogy nem lesz ott – felelte Harry – már évek jár el a hasonló eseményekre.
– Én egy kicsit reménykedem, hogy ott lesz – mondta Ron. – Alig várom, hogy megint becsmérelje a családomat, és megjegyezze, hogy nem engedhetjük meg magunknak a díszpáholyt.
– Ron, légy szives ne legyél ennyire kicsinyes, és bosszúvágyó! Pontosan tudod, hogy hova vezetnek az évtizedeken át dédelgetett sérelmek.
– És nem is őrzöm a sérelmeket Dracóval szemben, mert ő mutat némi hajlandóságot a változásra. Lucius ellenben nem is akar megváltozni.
– Hidd el, akkor sem éri meg! Még az is megeshet, hogy te jössz ki rosszul!
– Hogyan? – csattant fel Ron.
– Gondolkozz már. Lucius Malfoy kiválóan tud játszani a szavakkal, ezért is tudta elhitetni, hogy nem állt soha Voldemort oldalán, csak kényszerítették. Ne mondd már, hogy nem tudja kifordítani a szavaidat!
– Rendben, igazad van.
Másnap hajnalban felkeltek, és elindultak a közeli parkba, ahol a zsupszkulcs volt Még mindenki aludt, így nem állt fenn a veszélye, hogy meglátják őket.
Harrynek még régebben megadták több, a lakhelyéhez közeli zsupszkulcs helyét, és ő már kiválasztotta azt, amelyikhez mentek, és most egy előre elhelyezett nyomkövető bűbáj segítségével könnyedén meg is találták. Egy szakadt újságpapír volt, egy kő alá berakva, hogy ne fújja el a szél.
– Mindjárt idő van – nézett az órájára Harry, miközben kiszedte a papírlapot. – Bella, érintsd meg az ujjad hegyével.
A lány úgy tett, majd a következő pillanatban felröppentek, és körülbelül 10 perc után meg is érkeztek a világkupadöntő helyszínére. Albus elesett, de gyorsan felpattant, és odarohant Bellához, hogy segítsen neki felállni. A lányt megviselte az utazás és elég bizonytalanul állt a lábán. Hamarosan mindenki lábra állt, és elindultak a táborhely felé
– Mondd, Al – kérdezte Bella – hol fogunk lakni?
– Majd meglátod – mondta titokzatos mosollyal Albus.
Hamarosan megérkeztek a kempinghez, ahol egy varázsló várta őket.
– Potterék? Az erdő mellett van két szabad hely.
YOU ARE READING
Harry Potter: A gonosz árnya
FanfictionAlbus Perselus Potter az első évére készül a Roxfortban, és őszintén reméli, hogy nem lesznek olyan eseménydúsak az iskolaévei,mint a szüleinek és barátainak. Sem ő sem Harryék nem sejtik, hogy az immár 19 éve fennálló béke menyire törékeny.... M...