*Hayley's POV*
Ik bind mijn haar in een losse knot en ga weer op mijn bed zitten. Demi is ook hier en heeft het over niks anders buiten Niall en mij. 'Wanneer ben je van plan te stoppen?' Vraag ik zuchtend aan haar. 'Nooit!' Ik rol kort met mijn ogen en geef haar en stomp. 'Ik zou beter stoppen als ik jou was', zeg ik boos aan haar. Ze rolt kort met haar ogen. 'Waatom zo chagrijnig?' Ik haal mijn schouders op en ga bij haar zitten. 'Ik snij al drie dagen niet meer volgens mij, dus ik heb alles nog in mij zitten. Ik heb echt een behoefte aan iets scherps, maar ik wil Niall niet teleur stellen.' Ze knikt begrijpend en opent haar armen. Ik omhels haar stevig en glimlach even. 'Bedankt', zeg ik zachtjes. Ze kijkt mij vragend aan. 'Dat je mij begrijpt en mij niet meteen tot gek verklaart.' Ze grinnikt even en laat mij weer los.
Opeens gaat de deur open en komt er een super blije Niall naar binnen. 'Hello, babe.' Hij drukt een kusje op mijn, wang waardoor ik bloos. 'We moeten zo meteen gaan eten, dus wees klaar en val niet in slaap.' Ik kijk hem niet begrijpend aan, maar hij lacht gewoon. 'Ik ben gewoon goed gezind.' Ik knik maar en lach eventjes. Hij pakt mijn polsen vast, waardoor ik een pijnlijk gezicht trek. Meteen laat hij weer los. 'Sorry', zegt hij meteen en wrijft over mijn pols. 'Maakt niets uit', zeg ik glimlachend en druk een kusje op zijn wang. 'Ik moet gaan', zegt hij en staat weer recht. Meteen kijk ik hem pruilend aan. 'Sorry, maar ik moet eventjes bij de nieuwe begeleiders gaan helpen', zegt hij. Ik knik dan maar en ga weer goed zitten. 'Succes.'
Ik richt mij weer op Demi die weer met een grijns kijkt. 'Heb je die grijns nog steeds op je gezicht?' Vraag ik streng aan haar. Ze knikt en begint zachtjes te lachen. 'Ik ben echt jaloers op je', pruilt ze, waardoor ik zachtjes begin te lachen. 'Ik weet het. Mijn vriendje ziet er wel uit als een SexGod', grijns ik. Demi kucht en wenkt naar achteren. Ik kijk haar niet begrijpend aan en zie Niall grijnzend aan de deur staan. Meteen word ik zo rood als een tomaat en kijk naar mijn voeten, die nu heel erg interresant zijn. 'Wat vind je van mij?' Ik voel gewoon dat hij breed grijnst, waardoor ik nog roder word. 'I-ik zei dat je op een sexgod lijkt', zeg ik en kijk weer rustig naar hem.
Volgens mij heb ik nog nooit zo'n grote grijns gezien bij iemand, zoals bij hem. Hij komt naar mij toe gelopen en slaat zijn armen van achteren rond mijn nek. Grijnzend drukt hij een kusje op mijn wang en grinnikt. 'Ik wist niet dat je mij zo sexy vond?' Ik bloos even en kijk weg. 'Antwoord dan niet', zegt hij quasi boos, maar lacht al snel weer. 'Allee, dames. Straks zijn jullie nog te laat voor het avond eten.' Ik rol lachend met mijn ogen en duw hem van mij af. 'Ja ja, we komen. Maak je maar geen zorgen', lach ik, terwijl ik hem mijn kamer uit duw.
*
Ik loop glimlachend de kantine weer uit en loop naar mijn kamer, samen met Niall. 'Dit eten hier is echt walgelijk', zeg ik kreunend. Hij schudt zijn hoofd. 'Je moest eens weten hoe het eten van de oude kok smaakte. Dit smaakt vergeleken met dat miljoen keer beter.' Ik knik alleen maar en pak zijn hand vast. 'Een vraagje.' Niall knikt en kijkt mij afwachtend aan. 'Mag je eigenlijk wel een relatie met je patiënt?' Hij haalt zijn schouders op. 'Ik denk van niet. Maar binnenkort ben je toch geen patiënt meer.' Ik zucht even diep en open de deur van mijn kamer. 'Ik hoop het maar, want ik heb het gevoel dat ze mij niet echt vertrouwen met een mes', zeg ik en bijt op mijn lip.
Moe ga ik op mijn bed liggen en trek Niall langs mij, waarna ik helemaal tegen hem aan lig. 'Het is echt super raar dat je in zo'n korte tijd zoveel voor mij betekend', zegt hij. Ik maak een instemmend geluidje en druk een kusje op zijn kaak. 'Zonder jou, zou ik nog steeds aan het snijden zijn.' Ik bijt weer op mijn lip en staar naar mijn handen. 'Zeg dat alsjeblieft nooit meer.'
'Ik zal het proberen.' Hij knikt en drukt een kusje op mijn voorhoofd. 'My little princess.'
'My little Irish charm.' Hij kijkt mij meteen verbaasd aan. 'Hoe weet jij dat ik Iers ben?' Ik grinnik even en haal mijn schouders op. 'Ik hoor het aan je accent.' Hij knikt alleen maar en bloost. 'Je bent ongelooflijk schattig als je bloost', zeg ik glimlachend. 'Zeg dat nooit meer', lacht hij en drukt een kusje op mijn slaap. 'We zullen zien.' Ik grijns en druk een kusje op zijn kaaklijn.
JE LEEST
Help Me |Niall Horan| au.
Fanfiction[DIT IS HEEL SLECHT GESCHREVEN DUS LEES DIT NIET] Hayley (18) is een meisje met heel veel problemen, echt heel veel. Ze werd mishandeld door haar vriendjes en word verkracht door haar bloedeigen oom. Na een tijdje kon ze het niet meer aan en was ze...