Ik wil nu even jullie allemaal bedanken want zonder jullie motivatie had ik dit na hoofdstuk 1 al weer verwijdert.
Veel mensen vroegen aan mij hoe ik aan het idee kwam; Een vriendin van mij heeft een soort van dit meegemaakt, maar bij haar is het toch eigenlijk heel erg anders dan in het verhaal.
Dit waren echt geweldige 6 maanden (Wow! ik deed zo lang voor maar 35 hoofdstukken, god ik ben een trage schrijfster)
Binnenjort, ga ik ook beginnen met het herschrijven ervan, want wees nu even eerlijk, de eerste 20 hoofdstukken zijn echt heel erg slecht geschreven.
Ik was echt onzeker over het boek, omdat ik toen nog echt niet goed kon schrijven, maar na een paar hoofdstukken had ik al een heel pak lezers voor iemand die zo slecht schrijft. En ik ben jullie daar echt dankbaar voor, omdat jullie altijd weer een lieve reactie achterlieten en mij blij maakten en motivatie gaven om sneller te schrijven. In het begin van het boek had ik echt zo heel veel haast (wjw. Dit kan ik moeilijk uitleggen) en ik update oog nog eens een paar keer per week, maar toen had ik ook sowieso meer tijd dan nu en schreef ik alleen hier aan, maar nu heb ik ook nog eens drie andere boeken (twee van mij en één die ik samen met Emma schrijf)
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik bijna 200K lezers heb op dit boek, en als ik nu terug kijk naar mijn aller eerste authors note zie ik nog dat ik schreef '2 stemmen en 1 reacite is een nieuwe hoofstuk' terwijl ik dat gewoon nu meteen krijg.
Het spijt mij voor alle genante an's, want als ik nu kijk zijn ze echt allemaal heel erg gênant, maar ik kan er wel mee leven.
EN HET SPIJT MIJ VOOR DE MEEST EMOTIELOZE AUTHORS NOTE OOIT
Als jullie zelf problemen hebben of jullie willen iets gewoon kwijt kan je mij altijd wel een berichtje sturen naar mijn KIK; Hediyyee (^.^) Ik heb altijd wel tijd om naar jullie te luisteren.
Ik weet niet of ik hier nog een vervolg op ga maken, aangezien ik nog met andere boeken bezig ben, maar als ik dat ga doen dan zet ik het wel op mijn profiel zodat jullie er alvast op de hoogte van zijn.
STAY FAB STAY ON SCHOOL (?)
JE LEEST
Help Me |Niall Horan| au.
Fanfic[DIT IS HEEL SLECHT GESCHREVEN DUS LEES DIT NIET] Hayley (18) is een meisje met heel veel problemen, echt heel veel. Ze werd mishandeld door haar vriendjes en word verkracht door haar bloedeigen oom. Na een tijdje kon ze het niet meer aan en was ze...