Už potřetí stojím na nástupišti 9 a 3/4. Každý rok si připomínám to, jak jsem se zde poprvé objevila. Připomínám si to, jak jsem vtrhla do kupé, kde jsem potkala moji největší kamarádku. Však vzpomínky na minulé 2 roky nejsou všechny skvělé...tak třeba jsme taky poznaly POBERTY. Ano, POBERTY! Tohle naprosto pitomé jméno si dala skupinka kterou tvoří James Potter, Sirius Black, Remus Lupin. Už od prvního dne se nesnášíme. Nemůžu je vystát, nejhorší z nich je asi Remus. Takový arogantní a....."Jade, tady jsi, hledala jsem tě snad celou věčnost."vykřikla rusovlasá dívka s jasně zelenýma očima. Jade se se smíchem rozběhla k oné dívce, která byla její nejlepší a nejvěrnější kamarádkou v Bradavicích. "Ahoj Lily, jaké bylo léto?" Skvělé! Počkáme na Nicol se Zoe ve vlaku?" nechci tady potkat Pottera a tu jejich partičku"pronesla s odporem v hlase. "Mluvil tu někdo o mé maličkosti?" ozval se chlapecký hlas, který dokázal dívky vždy vytočit. "Ach Evansová a Cramwellová, vy jste přes to léto nějak zkrásněly."Odpal Pottere!" s hrubostí v hlase pronesla Lily. "Héééj, Dvanácteráku!"vykřikl pohledný chlapec s černými vlasy a bouřkovýma očima. Vedle něho si to s úsměvem na rtech kráčel hnědovlasý chlapec s hnědýma očima. Oba byli vysocí, vyšší něž dívky. "Nazdar kluci, rád vás vydím!" objal je přátelsky James. "Ale koho pak to tady máme. Žeby naše věčně nabručená Cramwellová dostala rozum?"Zmlkni Lupine!" Tak se hned nečerti prcku"mrkl na ni s úsměvem Remus. Tohle gesto Jade vytočilo natolik, že popadla Lily za ruku a vší silou ji vtlačila do vlaku. "To jsou ale blbci" ulevila si Lily. "Jo, vůbec se nezměnili."Děvčata procházela vlakem a hledala volné kupé. "Jade, tady jedno je" zvolala s radostí Lily. V kupé totiž seděly jejich dobré přítelkyně Zoe Rogersová a Nicol Stormová. Dívky se ihned usadily a začaly vést konverzaci na téma prázdnin a nadcházejícícho školního roku. Řeč je přivedla i na poberty. "Já je taky potkala" ozvala se Zoe. "Black se ke mně ihned přitočil a začal na mě dělat oči, nevím co si o tom mám myslet." Zoe, vždyť víš že se tě snaží dostat už od prvního ročníku" A to je právě to Nicol, to si jako myslí, že mu padnu k nohám pokaždé když na mě udělá ty jeho psí oči?! Tak na to může chlapeček zapomenout." Dívky se začaly hlasitě smát nad Zoinou odhodlaností. Po zbytek cesty si však na poberty už ani nevzpomněly, až na Jade. Přemýšlela o Remusovi. O jeho krásných očích a roztomilém úsměvu...počkat CO?!? Nad čím to proboha přemýšlíš Jade, ihned se vzpamatuj, přece Lupina nesnášíš. Jemně se oklepala a dál se věnovala svým kamarádkám.
"Holky?Dneska budeme zkoušet Patronovo zaklínadlo, těšíte se?" zeptala se Nicol kamarádek. "Ano" vyhrkla šťastně Jade. OPČM byl její nejoblíbenější předmět na škole. "Já teda vůbec, Obrana proti černé magii mi nikdy nešla. Neboj Zoe, to dáš" Dívky se po snídani vydaly do třídy a čekaly až zazvoní. "Dobrý den třído" zvolal pan Graves. "Dneska, jak už jsem sliboval na konci minulého školního roku, si vyzkoušíme Patronovo zaklínadlo" Třídou to vzrušeně zašumělo. "Tak prosím, vezměte si své hůlky a myslete na šťastný zážitek, vpijte se do něj, nechte ať si nad vámi převezme kontrolu a pak vyslovte EXPECTO PATRONUM, a zřetelně prosím!" Jade si vzala svou hůlku a zavřela oči. Myslela na okamžik, kdy dostala svůj dopis z Bradavic. Nechala, ať si ji vzpomínka vezme a vyslovila jasné" Expecto Patronum" z její hůlky vyletěl paprsek slabého bílého světla a pomalu se začal přetvářet v nějaké zvíře. Jade s otevřenou pusou pozorovala paprsek, který se přetvořil v majestátního orla. "Výborně slečno Cramwellová, 5 bodů pro Nebelvír." zvolal nadšeně pan Graves. Do konce hodiny se podařilo vyčarovat patrona pouze jí a pobertům. Jade s nadšením vycházela ze třídy a s pocitem dobře vykonané práce si to kráčela na další hodinu. "Cramwellová, počkej!" vykřikl za ní jeden z pobertů. "Co chceš Lupine?" Nic, jen jsem ti chtěl říct, že jsi v OPČM fakt dobrá." usmál se a doběhl ostatní poberty. Jade nevěřila vlastním očím. Lupin jí sklonil poklonu?! Co se stalo, někdo ho přinutil kletbou Imperius? Asi ano, protože jinak si to nedovedla vysvětlit. Druhá možnost byla opravdu nepravděpodobná a to sice, že by se mohl Remus změnit, ale to bylo opravdu velice nepravděpodobné. Jade se otočila na poberty, kteří byli daleko před ní a zrovna zacházeli za roh. Remus zahlédl její pohled a zářivě se na ni usmál. "Co to dělám?"pomyslel si. "Tohle přeci nejsem já" Ta Cramwellová mi určitě něco udělalo, ano, jinak si to nedokážu vysvětlit" pomyslel si a s lehkým úsměvem pokračoval na další hodinu.
ČTEŠ
Shut up, Lupin! |POZASTAVENO|
Fanfiction"Tak si vybalte. Pak přijďte, máme pokoj hned vedle vás." řekl Sirius a s klukama odešel. "Tak co?" "Co co?" vzpamatovala se Jade. Lily se ušklíbla. "No ty pohledy." "Jaký pohledy?!" vyděsila se Jade. "No dobře, tak když mi nechceš říct co je mezi t...