RemusRemuse už zervózňovalo věčné přecházení po pokoji jeho střapatého kamaráda Jamese. Se Siriusem čekali na příjezd jejich nejlepší kamarádky Jade a Jamesovi životní lásky Lily. Aspoň tak ji nazýval.
"Kde jsou tak dlouho?" prohodil James nervózně a stále přecházel po pokoji tam a zpět. "Určitě už tu každou chvíli budou." pronesl líně Sirius, který se válel na posteli a hrál si se svými vlasy. Remus se podíval z okna směrem k vrátkům, které vedly k domu Potterových. Měli krásnou zahradu, ale taková zahrada ssebou nese i nepříjemnosti. Jako třeba trpaslíky. Paní Potterová, Jamesova mamka jim hned nařídila, aby odtrpaslíkovali zahradu. Při vzpomínce se Remus zamračil a podíval se na svou ruku, do které ho jeden z těch zatracených mrňousů kousl. Bolelo to jako čert. Když znovu vzhlédl k brance, uviděl mírné vlnění ve vzduchu. "Už jsou tady!" vykřikl.Bylo slyšet cvaknutí zámku a šoupání bot. James se rozeběhl do předsíně jako první. Málem se přitom přerazil o práh dveří. Všichni doběhli do předsíně. Stály tam, Jade a Lily. Na Jade se ihned vrhli Sirius s Jamesem a strhli ji do objetí. Remus si stoupl ke dveřím a mezi tím pozdravil Lily, vedle které už stál James a zahrnoval ji lichotkami, které s lehkostí odmítala. Jade si chvíli povídala se Siriusem. Vypadala vyspělejší. Její zelené oči byly stále tak krásné. Hnědé vlasy měla spletené do copu. "Opravdu ji to sluší." pomyslel si Remus. Jade se rozhlédla po místnosti. Pohledem zastavila na Remusovi. Celá se napjala. Remus se k ní rozešel. "Ahoj Jade." snažil se vypadat co nejvíc sebevědomě aby nikdo nezjistil jak ho Jade ve skutečnosti přivádí do rozpaků. Došel k ní a pevně ji objal. Objetí mu oplatila. Voněla po skořici. "Nechte si to na večer." zašklebil se James. Remus po něm vrhl nepřátelský pohled, ale James si z toho nic nedělal. Vzal děvčatům kufry a šel jim ukázat pokoj. Remus šel po schodech jako poslední, hned za Jade. "Tak si vybalte. Pak přijďte, máme pokoj hned vedle vás." řekl Sirius. Lily přikývla a šla si zabrat postel. Jade se na kluky usmála a zavřela dveře. Remus si všiml jejího posledního pohledu směřovaného jemu samotnému. "Líbíš se mi." pomyslel si. Pak se ale zarazil. "Počkat co?! Co jsem si to právě přiznal?" zaklepal hlavou jakoby z ní chtěl setřást chmýří a vydal se s jeho kamarády do pokoje.
Jade s Lily a Poberty zažila krásné prázdniny. Jedny z nejlepších. Bohužel pro ně už pomalu končily a začal jim přísný režim. Jade právě seděla doma na posteli a četla si knihu když přiletěla sova s dopisem z Bradavic. "Mami! Je tu sova!" zakřičela Jade na svou maminku a rychle rozbalila dopis. Jako obvykle v něm byl pergamen s věcmi, které budou potřebovat do 4. ročníku. "Toho zase je..." pomyslela si Jade. "Tak zítra pojedeme do Příčné ulice?" zeptala se Jade maminka. "Ano! Rovnou napíšu Lily."
Wow! Tak jsem se k tomu dokopala😁
Tahle kapitola byla kratší takže se omlouvám. Spíš se zaobírala Remusovým pohledem.
ČTEŠ
Shut up, Lupin! |POZASTAVENO|
Fanfiction"Tak si vybalte. Pak přijďte, máme pokoj hned vedle vás." řekl Sirius a s klukama odešel. "Tak co?" "Co co?" vzpamatovala se Jade. Lily se ušklíbla. "No ty pohledy." "Jaký pohledy?!" vyděsila se Jade. "No dobře, tak když mi nechceš říct co je mezi t...