Famfrpál a sázka

451 54 4
                                    


"Zdravím třído" pronesl obtloustlý učitel lektvarů. "Dneska si připravíme" krátce pohlédl do zadních lavic na Pottera a Blacka. "Tedy, zkusíme si připravit nápoj lásky. Jelikož pracujete ve dvojicích a některé dvojice jsou značně nevyrovnané" pohledem opět zavadil o zadní lavice. Potter s Blackem totiž každý lektvar dokázali nehorázným způsobem zkazit. "A proto jsem se rozhodl, že vaše pracovní dvojice značně promíchám" pronesl se spokojeným úsměvem.

Jade zděšeně pohlédla na Lily, se kterou sdílela lavici. Sama nebyla na lektvary nijak dobrá a představa, že jí spojí s někým ještě horším a nebo naopak lepším ji znervózňovala.

"A jelikož by jste se určitě sami nedomluvili, rozdělil sem si vás už předem." Ale no tááak, Kříčo...to snad nemyslíš vážně?! Pomyslela si Jade. "A navíc má hodinu společně Nebelvír se Zmijozelem, tak to už vůbec nevidím na nějaké rozdělování" no super, takže já můžu být ve dvojici i s nějakým Zmijozelákem? Woow, Kříčo, ty ses teda předvedl. "Tak a první dvojici bude tvořit slečna Evansová a pan Snape." Lily se vesele usmála na svého kamaráda z dětství a přihopkala si to k němu do lavice. "Ale néé!" Bylo slyšet ze zadních lavic. "Máte s tím snad nějaký problém pane Pottere? Ano, ano to mám!" vykřikl odhodlaně James. "A jaký pak?" No..no..eh-eehmm" No tak pane Pottere já v tom žádný velký problém nevidím" ukončil jejich rozhovor Křiklan. "A vzhledem k vašim výsledkům vás budu muset přiřadit k někomu obvzláště chytrému a vynikajícímu v lektvarech. Ach ano, Slečna Blacková je vám k dispozici." Ve třídé nastalo ticho. James se s odporem přesunul k Bellatrix, která ho doslova vraždila pohledem. Takhle profesor rozřadil ještě několik dalších dvojic. "Áá, jistě, slečna Cramwellová. Vy také v tomto oboru moc neprospíváte, že? Tak to vás přiřadíme k panu Lupinovi." Jade vykulila oči a otočila se na smějícího se Remuse. Pomalu se začala přesunovat, až se doplahočila vedle něj a sedla si na své místo. "Proč se tváříš tak kysele Cramwellová? To protože musím sdílet lavici s největším tupcem pod sluncem." odvětila mu Jade sladce. Letmo pohlédla na Remuse, který vypadal, že se ho její slova dotkla. Po zbytek rozřazování dvojic spolu nepromluvili ani slovo.

"Cramwellová ty si se snad úplně zbláznila ne? Zmlkni Lupine!" ozývalo se po celém sklepení hned jak jim profesor zadal práci. "Tohle tam nemůžeš házet, chceš snad přijít o zrak?? Ne, to nechci..." odpověděla smutně Jade. "No tak vidíš, musíš mě poslouchat, ano? Jinak se nikam nedopracujeme." Jade mu pohlédla do očí. Tak krásně hnědé oči měl jen on. Nahrnula se jí červeň do tváří. Letmě přikývla a dál pracovala podle Remusových pokynů.

"To se mi zdálo, nebo se Cramwellová začla červenat?! Jako TA Cramwellová, která mě nesnáší? Woow, tak to si musím zapsat do deníčku. Samozřejmě že si dělám srandu, ale přeci jen....

Na konci hodiny úspěšně odevzdali svůj lektvar a každý se přidal ke své partě. Jade s kamarádkami šla do společenky a pobertové si to kvačili hned za nimi.
"Praskavé bublinky" pronesla Lily k Buclaté dámě, která jim otevřela. "Kdo tyhle poťouchlý hesla vymejšlí?" To fakt nevim" odpověděla Jade. Děvčata si sedla do křesel ke krbu a začla si povídat. Pobertové se zatím shromáždili okolo nástěnky na které byl připnutý nějaký lístek. "Už tuhle sobotu? Super!" vykřikl Potter. "Co to tam máte?" zeptala se Nicol. "Ále, to je o famfrpálu a ten vás přece nezajmá" odpověděl Sirius. Jade vystartovala k nástěnce a proklouzla mezi Remuse a Jamese. "Famfrpál? On je konkurz?!" vykřikla radostně. Jade totiž celé prázdniny trénovala, aby se dostala do kolejního družstva. "Ano" A tebe to nějak zajímá?!" zeptal se Remus. "Docela dost, víš?!!" odsekla Jade. "Na jakém postu chceš hrát Cramwellová?" Určitě odrážeč, a ty? No, jelikož jim odešel chytač tak se budu ucházet o místo chytače" s nadějí v hlase pronesl James. "Cože?! Ty a chytač? Dovol mi abych se zasmála" Nějaký problém Rogersová? Ano Blacku." odsekla Zoe. "Tak co se vsadit? Dobře a o co?" všichni začali přemýšlet nad vhodným trestem. "Dáte si pusu!" vykřikla Lily. "COŽE?! No tak to mě ani nenapadne! Ty se bojíš Rogersová?" Ne, proč bych měla?" Že mi nechceš dát pusu, protože se bojíš že prohraješ!" vykřikl nadšeně Sirius. "Ne nebojím se" No tak si vsaď!" Agrrgh... No dobře." dostala ze sebe poraženě Zoe. "A když už jsme u toho líbání..." začal Potter a pohlédl na Lily. "Co takhle rande, Evansová?? Odprejskni Pottere!"

S blížící se sobotou byla Jade stále nervóznější. Zjistila, že kapitánem jejich družstva je páťák Newt Rogers, starší brácha Zoe. Celý týden se snažila co nejvíce trénovat a často se na hřišti potkávala s Potterem a jeho bandou. Při jednom tréningovém letu je opět spatřila. Dala si poslední kolečko a slétla k nim dolů. "Teda Cramwellová, to jsem nečekal." s obdivem pronesl Black. "Mysleli jsme, že jsi spíš stejný knihomol jako Evansová" Ano to jsem, ale famfrpál mě baví a nepřijde mi jako nudný." "No vzhledem k tomu jak si teďka lítala máš zítřejší konkurz vyhranej" mrkl na ni Remus. "Díky" Jade mírně zrůžověla a doufala, že si toho nikdo nevšiml. Opak byl však pravdou.




Bubny prosím!!

Jak se vám líbila kapitola?
Na jakém postu by jste chtěli hrát famfrpál? Já odrážeč.
Ano, myšlenky jsem začala psát kurzívou a u minulých dílů to měnit nejspíše nebudu.

Shut up, Lupin! |POZASTAVENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat