Moudrý klobouk

607 55 17
                                    


Jade seděla v kupé se svými novými kamarádkami Christinou a Lily. Skvěle se bavily, když v tom se vlak prudce zastavil a  dívky slétly ze sedaček. Netrvalo to ani sekundu a z jejich kupé se ozval další výbuch smíchu. "Holky? My už jsme tady! Koukejte, to jsou Prasinky!" vykřikla s radostí Lily, která si v rychlosti nandavala školní hábit. "Panebože, na tenhle den jsem čekala tak dlouho" vydechla zasněně Christina a popadla svůj kufr se kterým vyběhla ven z vlaku. Jade s Lily jí byly v patách. "Prváci, všici prváci kufry sem!" zahřměl obrovský chlap s velkým černým hárem a plnovousem. Holky si složily své kufry vedle ostatních. Jade v davu uviděla i hnědou čupřinu Remuse, který se zrovna smál nějakému vtipu, co mu řekl jeho střapatý kamarád James. "Prváci, jste všici? Tak do těhlech lodiček, fofrem!" zavelel onen chlapík a všichni se ihned nahrnuli dovnitř. Jade seděla v loďce s Christinou, Lily a nějakou dívkou se světle blonďatými až bílými vlasy. Představila se jim jako Narcissa. V loďce bylo po celou dobu ticho. Nikdo se neodvážil ani hnout. Až po 10 minutách se ozvalo vzrušené "Oooo" a "Páni" nebo "Skvělý" a další obdivná a pozitivní slova. Děti totiž poprvé spatřily Bradavice. Kochaly se nádherným pohledem a vůbec si neuvědomovaly, že se loďky blíží ke břehu. Když se všichni vylodili, obr je poslal po kamenných schodech nahoru. Jade byla mezi prvníma, co si prodrala cestu, aby dobře viděla. Nad schody se tyčila jako socha vysoká čarodějka se smaragdovým hábitem a rty setlými do úzké čary. "Vítám vás, jsem profesorka McGonagallová a učím na této škole. Za chvíli proběhne vaše slavnostní zařazování, tak se prosím upravte" pohledem sjela neupravené vlasy Jamese Pottera a odešla. Na schodech zavládlo tíživé ticho, ve kterém by jste slyšeli i spadnutí špendlíku na zem. Po několika minutách se profesorka vratila. "Prosím, pojďte za mnou" žáci se nestačili divit. Jejich oči kmitaly všemi směry. Prohlížely 4 hlavní stoly jejich budoucích kolejí. Prohlížely učitelský stůl. Prohlížely prostě vše. "Tady se zastavte" odvětila profesorka a rozvinula dlouhý pergamen. "Teď přečtu vaše jména, až zazní, tak si sednete na tuto stoličku a nasadím vám klobouk, který určí do jaké koleje budete zařazeni" Jade si oddechla. Takže stačí jen nasadit nějaký klóbrc? Brnkačka!

"Narcissa Blacková"

"Zmijozel!"

"Sirius Black!"

"Nebelvír!"

"Lily Evansová!"

Jade s nadějí v očích pohlédla na na Lily, která na ni mrkla a vyšla ke stoličce.

"Nebelvír!"

"Jade Cramwellová"

Jade na sucho polkla a došla ke stoličce. Se zavřenýma očima si nasadila klobouk a čekala co se bude dít dál. "Ááá" vydechl klobouk na Jadeiné hlavě až sebou trhla. "Jsi velmi chytrá Jade, nebojíš se projevit svůj názor a postavit se za přátele. Vidím, že si přeješ jít do Zmijozelu nebo do Nebelvíru?! Tak to už mám rozhodnuto."

"Nebevír!"

Jade s radostí vyskočila ze stoličky a utíkala si sednou za Lily, která byla štěstím bez sebe. "Jen je mi líto Christiny, že s námi není" odpověděla tiše Lily. Jade zvedla svůj pohled k havraspárskému  stolu a smutně  zamávala na Christinu. S Lily si po celou dobu hostiny skvěle popovídaly a seznámily se s novými spolužáky. Jade s radostí zjistila, že v Nebelvíru je také Remus, James a Sirius. Po jídle se všichni odebrali do jejich společenské místnosti. Byla sladěna do zlatočervených barv a zářila pohodou a klidem. Unavené dívky se plahočily po schodech a zapadly do dveří na kterých byla zapsána jejich jména. V pokoji je překvapily další 2 dívky, které zjevně byly dalšími obyvatelkami. "Ahoj, já jsem Nicol Stormová a tohle je Zoe Rogersová." prohlásila dívka s hnědými vlasy sahajícími až po pás a s zářivým usměvem. Zoe měla stejně dlouhé vlasy, ale blonďaté. Její modré oči ve tmě zářily. Jade si ihned pomyslela, že dívky nejsou žadní andílci, spíše dračice. "Já jsem Jade Cramwellová, těší mě" A já Lily Evansová" Jak se vám tu líbí?" optala se Lily. "Naprosto famózní" odvětila Zoe. Nicol pouze přitakala. "Už se těším až tady se Zoe provedeme nějakou lumpárnu, třeba přebarvýme Filche na zeleno" Nicol se začala smát a k ní se potom přidal celý pokoj. Jade si rychle uvědomila, že tyhle holky jen tak neopustí. S pocitem štěstí a nervozity nakonec usla. Její myšlenky ale byly přivedeny zase na Remuse Lupina. Musí ho poznat lépe. Celou tu jejich partičku.


Tadáá!😂 Ano, teprve teď jsem se rozhodla napsat nějaký podtitulek...Jak se vám zatím moje knižka líbí? Budu ráda za každou kritiku nebo vytknutí. Díky😊
Když už jsme u tohk zařazovani. V jaké koleji jste vy?? Já jsem v HAVRASPÁRU.

Také budu ráda, když zkouknete i mou druhou knihu :

Také budu ráda, když zkouknete i mou druhou knihu :

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Shut up, Lupin! |POZASTAVENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat