《Chapter 1》

484 74 47
                                    

"Σηκω αμεσως όρθια παλιο τεμπελα! Ειναι ηδη 7:00 το πρωι και το τραπεζι δεν ειναι στρωμένο!"

Ακουστηκε ξαφνικα η αυταρχικη φωνη της θεια μου μολις ανοιξε την μισογκρεμισμενη πορτα του δωματιου μου και μπηκε μεσα, διώχνοντας αμεσως απο πανω μου το πάπλωμα προκαλώντας μου ενα εντονο ρηγος το οποιο διαπερασε ολοκληρο μου το σωμα εξαιτιας της χαμηλής θερμοκρασιας που επικρατουσε στο δωμάτιο μου.

Τα πρωινα στην επαρχια εχει πολυ κρύο, τσουχτερό θα το χαρακτήριζα για μια ορθότερη περιγραφή.

Στην πολη δεν εχει τοσο κρυο οσο εχει εδω. Οσο να'ναι εκει εχει παντου κτηρια που κοβουν τον αερα, ενω εδω, οι αποστασεις μεταξυ των σπιτιων ειναι το λιγοτερο 300 μετρα.

"Rena μην με αναγκασεις να ξανάρθω στο δωματιο σου!"

Ακούγοντας τα λογια της που ηχησαν απο το κατω μερος του σπιτιού ανοιξα διάπλατα τα ματια μου και κοιταξα το καταλευκο ταβανι που ειχα πανω απο το κεφαλι μου και το παρακαλεσα αθόρυβα να πέσει και να με πλακωσει.

Με κανει κακία το γεγονος πως θα προτιμούσα να πεσει και να πλακωσει αυτους αντι για εμενα;

"Στο κατω κατω... θα οφειλησει και την ανθρωποτητα ο χαμος τους..."

Μονολογησα βαριεστημένα και σηκωθηκα απο το κρεβάτι με μια ωθηση, αφου ηξερα πως αμα δεν θα κατέβαινα συντομα στην κουζινα αυτο δεν θα ηταν προς οφελος μου.

Πηρα στα χερια την ζακετα μου την οποια ειχα κρεμασμένη πανω στην καρεκλα του μικρου μου γραφειου, εβαλα βιαστικα τις παντοφλες μου και κατέβηκα κατω κατευθυνόμενη προς την κουζινα.

"Επιτελους σηκωθηκες! Βαλε το τσαι να βρασει γρηγορα!"

Με διεταξε αυστηρά καθως έφτιαχνε καφε στον εαυτο της στον παγκο της κουζινας και εγω, χωρις να πω κουβεντα εβαλα τον βραστηρα να βρασει.

"Κοψε το ψωμι!"

Προσθεσε καθως πηγαινε να κατσει στο τραπεζι.

Τοτε εμφανίστηκε στην τραπεζαρια η ξαδέλφη μου, οπως παντα ντυμενη στην εντέλεια και καθολου αργοπορημένη.

Ηταν αρκετα ομορφη κοπελα. Ειχε εντονα κοκκινα μαλλια και καφε ματια, πραγμα αλλόκοτο αφου ως γνωστο οι κοκκινομαλλες παντα θα εχουν πρασινα η γαλαζια ματια. Το να εχει μια κοκκινομάλλα καφε απόχρωση ματιων ειναι πολυ σπανιο.

Ειναι γενικα σπανια απο ολες τις αποψεις...

Ισως να ειναι ομορφη, καλοντυμενη και καλοχτενισμενη παντα, αλλα δυστυχώς οσο αφορα το θεμα της εξυπναδας, εκει υστερεί... πληρως!

Hidden World: Unique creaturesWhere stories live. Discover now